Frytki w Przyczepie Kempingowej + Camping Przy Saint Tropez (Vlog

Facebook: / kiki.swiat
Instagram: kikiswiat
Opis dla wyszukiwarek:
W dzisiejszym odcinku odpowiadam na pytanie: czy warto kupić przyczepę kempingową?
Zdaje sobie sprawę, że nie każdy się ze mną zgodzi, ale dowiecie się jak to widzę z mojej perspektywy.
W przyczepie kempingowej przygoda goni przygodę. Kolejnym naszym zmaganiem jest unicestwienie pszczoły, która wleciała nam do środka. Niestety musiałem ja zlikwidować, ponieważ bałem się, że użądli dzieci.
Po śniadaniu wybieramy się na spacer po okolicy. Rejon przy Saint Tropez jest bardzo malowniczy. Znajduje się tu mnóstwo winnic, które mija się jadąc krętymi drogami.
Po wejściu na górkę, dochodzimy do opuszczonego domu oraz winnicy. Podziwiamy naturę oraz purchawkę, którą Nadia rozdeptuje :-)
Po powrocie do przyczepy kempingowej, zbieramy się na pole kempingowe. Niestety spotyka nas mała awaria Vectry. Lewy Kierunkowskaz miga szybko oraz nie działa żarówka z przodu.
Myślałem, że popsuł się przerywacz, ale po poruszaniu styków wszystko wróciło do normy.
Po dotarciu do Saint Tropez szukamy pola kempingowego. Wybieramy camping Les Prairies de la Mer, tuż przy samym morzu.
Cena za jedna noc to 33 Euro + 4 euro za Internet na dzień.
Nasza miejscówka znajduje się blisko sanitariatów. Dla nas jest to korzystne, ponieważ ułatwi nam to kapanie dzieci i donoszenie wody do przyczepy.
Na tym polu kempingowym są tradycyjne gniazdka elektryczne, więc podłączenie przyczepy do sieci odbyło się szybko i sprawnie.
Po obiedzie postanawiamy zrobić pranie. Koszt wykonania prania to 9 Euro za pralkę o pojemności 17 kg i 5 Euro za mała pralkę 7 kg.
Suszenie kosztuje 2 Euro, ale wszystkie maszyny były popsute i Kasia suszyła 5 razy, więc wydaliśmy na nie 10 Euro.
Po południu idę z dziećmi na plażę. Przechodzimy obok domków letniskowych, które można tutaj wynająć. Jest bardzo urokliwie.
Plaże przy Saint Tropez są bardzo ładne i piaszczyste. Dzieciom się bardzo podoba bo mogą robić błotko i babki z piasku.
Wieczorem dzieci ubłagały mnie na frytki. Postanowiłem więc zrobić im szybko dwie porcje. Frytki smażę na dwóch palnikach, ze względu na to, że patelnia jest zbyt duża. Moim zdaniem wyszły znakomicie. Dzieciom też smakowały.