Olimp, uspon na vrhove Skala (2863mnv) i Mitikas (2913mnv)

Uspon na planinu Olimp, vrhovi Skala (2863mnv) i Mitikas (2913mnv) sa planinarskim društvom PSD Prenj Mostar.
Na izlet smo pošli 27.06.2018 iz Mostara. Nakon dužeg puta autobusom, dolazimo do malog grada Kalabaka, gdje se smještamo u hotel ispod Meteora. Drugi dan, nakon doručka, obilazimo manastir Veliki Meteor, te nastavljamo autobusom do mjesta Prioni, koje se nalazi na nekih 1100mnv, odakle počinjeno s planinarenjem. Nakon 4 sata laganog hoda, dolazimo do planinarskog doma Refuge A. Put do doma vodi kroz prelijepu šumu. Put je malo pokvarila kiša, koja nas je uhvatila na pola puta i pratila skoro do doma. Prespavali smo u domu i sljedeći dan nastavaljamo uspon na vrhove Olimpa. Nakon neka 2-3 sata, dolazimo do vrha Skala (2863mvn). Jedan dio ekipe se vraća nazad do doma, dok drugi dio nastavlja prema najvišem vrhu Olimpa, Mitikas. Put do Mitikasa vodi preko prilično strmih stijena, ali je bilo veoma zanimljivo penjati se po njima. Nakon nekih sat vremena, dolazimo na vrh Mitikas (2913mnv) gdje smo na žalost ostali zakinuti za pogled zbog guste magle. Nakon kratkog odmora na vrhu, vraćamo se nazad istim putem do autobusa (Prioni) i nastavljamo autobusom do gradica Paralija gdje smo prespavali i odmorili. U povratku smo prosli kroz Tiranu i pored Ohridskog jezera. U Mostar dolazimo u Ponedjeljake oko 3 i po sata ujutro.
Odlična tura i odličan uspon, definitivno preporučujem, ukoliko ste u mogučnosti.
GPS Ruta:
Prioni - PD Refuge A: / strava
Refuge A - Skala - Mitikas - Prioni:
/ strava
Pratite nas i na Facebooku: / sarafanje
Instagram: / sarafanje

• @vodoinstalatersolidnihprim2021
    @vodoinstalatersolidnihprim20212 жыл бұрын

Svaka čast, al' je eksponirana staza...auu

• @ivanbrezaiv4424
    @ivanbrezaiv44242 жыл бұрын

Postovanje, koji put preporucujete za neiskusne penjace, da li se lakse i bezbednije popeti na Mitikas putem (Louki) ili ovim putem, preko Skale? Hvala unapred!