MTB: Ričina - Veliki Oštrc - Vrpolje - Duvanjsko polje

Biciklistička tura Čitluk(Posušje) - kanjon Ričine - Tribistovo - Ružički potok - Veliki Oštrc - Vrpolje - Petrovići - Karačići - Crvenica - Meshovina - Vinjani.
Prilično teška tura, sa dosta strmih dionica. Do vrha nam je trebalo skoro 3 sata, iako smo prešli samo 15km. Prvi dio uspona je kroz kanjon Ričine, koji je težak zbog ružnog terena (ima dosta pjeska i kamenja u koja se točkovi ukopavaju), a na djelovima su usponi do čak 23%. Nakon kanjona Ričine, izlazimo na Tribistovo i dolazimo do jezera Tribistovo, odakle je uglavnom ravno i lagani spust. Dolazimo do Ružičkog potoka, uz koji kreće lagani uspon. Svratili smo i do prvog vodopada, napravili par slika, tako da ova 3 sata do vrha treba uzeti sa rezervom, jer smo napravili 2 pauze za slikanje. Možda ukupno pola sata. Od Ružičkog potoka se odvajamo makadamom lijevo, prema Vučipolju. Tu nas dočekuje par veoma teških uspona, gdje se penjemo sa cca 980mnv na 1299mnv. Večinu smo mogli voziti, ali je bilo i par težih djelova, koje smo ipak morali pregurati. Zadnja 2 kilometra pred vrh nas je dočekao šlag na tortu. Konstantni makadamski uspon od 13-15% nagiba. Napokon, nakon 3 sata, dolazimo na vrh Veliki Oštrc (1299mnv), gdje pravimo malo dužu pauzu. Sa vrha se pruža odličan pogled na Tribistovo, kanjon Ričine, Vučipolje, Duvanjsko jezero, te planine Čabulja, Čvrsnica, Vran planinu, Lib planinu, Malovan, Tušnica, Kamešnica, Grabovica planina, Cincar i Zavelim. Vidljivost nam nije bila najbolja, tako da nismo mogli vidjeti Buško jezero (iako se može vidjeti kada je dobra vidljivost). Sa vrha nastavljamo prema Vrpolju i Rakitnom. Do polja smo imali i dosta uspona, ali i spusta. Od polja se odvajamo prema selu Petrovići, gdje smo malo zalutali, ali su nam lokalci pomogli i uputili nas na pravi put. Do sela Karačići nas je čekao još jedan duži makadamski uspon, te se nakon nekih pola sata napokon počinjemo spuštati, prvo do izletišta Studena, a zatim do Karačića. Dalje nastavljamo kroz selo Crvenica, te se u njemu odvajamo asfaltom prema Posušju. Prije izlaska na magistralni put, nam se otvara lijep pogled na Duvanjsko polje. U Mesihovini izlazimo na magistralni put, te se vraćamo nazad preko Vinjana do početne tačke u Čitluk, prije Posušja.
Detalje rute možete naći na sljedećem linku:
/ strava
Track: Ripples
/ tubebackr
Free Download - hypeddit.com/tubebackr/ripples
'In Search Of Solitude' by Scott Buckley - released under CC-BY 4.0. www.scottbuckley.com.au
Poglavlja:
0:00 kanjon Ričine
8:51 Tribistovo
12:34 Ružički potok
15:09 uspon na Veliki Oštrc
26:00 Veliki Oštrc (snimci dronom)
30:31 spust u Vrpolje
38:47 Vrpolje - Petrovići
40:34 Petrovići - Crvine
47:00 Karačići - Crvine - Posušje
51:14 relive i završni ekran
#mtb #oštrc #posušje #vrpolje #vučipolje #drone #bike #bosniaandherzegovina #sarafanje

• @ivan_mar_
    @ivan_mar_3 ай бұрын

Pa druze ti sve bolji i bolji video izbacivas ,nista me ne cudi jer se vidi da uzivas i da mislis na ljude koji prate tvoj kanal . Pozdrav od mene dvojici najacih pendalasa uzastranu 😂😂😂😂 💪💪💪👍👍👍👍

• @RobertoJukanovic-yu5vj
    @RobertoJukanovic-yu5vj3 ай бұрын

Bravo za video, u pravo vrijeme za jutarnju kavu... ugodno iznenađenje u ovo tmurno vrijeme 👍

• @jpusic1
    @jpusic13 ай бұрын

Kamenjar, po suncu, ne idem više samo na žgance. Samo na struju. Ovo je tipična tura za strujadina.

• @josipgrubisic4680
    @josipgrubisic46803 ай бұрын

Brina teška za spust,a tek za penjanje nezgodno 😅

• @AvanturaPuls
    @AvanturaPuls3 ай бұрын

Bijeli makadam i zelenilo okolo,ništa bolje.

• @jasminmaslo8408
    @jasminmaslo84083 ай бұрын

Sreća pa ti nije električni bajk, brzo bi crkao😅

• @zdravo4
    @zdravo43 ай бұрын

A vidi nagiba masala, izvrnuti ces se 🤣

@Sarafanje

Mogu ti reći da je uspon dobro izazovan. Kad sam planirao rutu, nigdje ovi nagibi nisu bili ucrtani. Sve u svemu, valja nekad i ovako nešto probati

@zdravo4

@@Sarafanje đubrani imaju gadan uspon ali je betonirano, gadno je kada je makadam. Moras stati i gurati