MTB: Jablanica - Gračac - Pomen - Doljani

Vožnja bajkovima iz Jablanice, preko Gračca na Pomen, te spust u Doljane i nazad u Jablanicu.
Ovo nam je u biti bila zamjenska tura. Za ovu sedmicu smo planirali voziti na Vučevo, ali zbog neodgodivih obaveza, nismo mogli izdvojiti čitav dan za vožnju, pa smo na brzinu našli ovu rutu da odvozimo. Prvi dio puta se vozi asfaltom, magistralnim putem M16.2, iz Jablanice prema Prozoru. Usput smo stali da obiđemo na kratko branu na Jablaničkom jezeru, te lagano nastavljamo preko Slatine, do Gračca. Tu se odvajamo lijevo, te započinjemo s usponom uz Trišćanski potok. Usput nailazimo na trešnje i divlje jagode, koje su nas malo osvježile. Uspon vodi preko Luke do Pomena. Na par dijelova, dosta je jak uspon, ali ima i laganijih nagiba. Sreća nam je bila i to što ima dosta hlada, pa, iako je bio veoma vruć dan, ipak bilo podnošljivo za pedalati. Kod Guljevih kuća, prije samog prevoja nalazimo na nečiju logu, te tu pravimo jednu pauzu od nekih 20 minuta. Od Pomena se spuštamo makadamskim putem u Doljane. S obzirom koliko smo se peli, spust je bio dosta kratak, te nakon nekih 5 do 10 minuta stižemo u Doljane. U Doljanima smo svratili do groblja, gdje se nalazi stećak gdje je navodno zakopan hajduk Mijat Tomić. Iz Doljana se prema Jablanici vraćamo preko Kosne Luke (put Blidinje - Jablanica).
Detalje rute možete naći na sljedećem linku:
/ strava

Bravo dečki

• @sanelabdulahovic8880
    @sanelabdulahovic8880Ай бұрын

Svaka čast druž,svaki put me odusevite.

• @airborn686
    @airborn68620 күн бұрын

Pozdrav Respekt za vas rad i trud A koji sat koristiš dobro ti pomaže

pozdrav. Sat je Garmin Fenix 7x

• @adodoa7998
    @adodoa79982 ай бұрын

Posjeti druze Vihar na Kleckim stijenama, ima put do na vrh, ekstra pogled i ekstra lokacija

imam u planu

Vrh video!!

• @swipped99
    @swipped992 ай бұрын

Neme druze posto si popularan, poceli te ljudi prepoznavati 😁

• @nk12751
    @nk127512 ай бұрын

Pozdrav. Veoma kvalitetno radite video snimke, svaka cast! Imam par pitanja u vezi MTB, pocetnik sam. Sta minimalno od opreme preporucujete, i kolika bi prosjecna trebala biti brzina mtb bicikliste u prirodi ( npr po ravnom terenu relativno uređenom)

@Sarafanje

Pozdrav. Kaciga pod broj 1. Više puta je i meni i prijateljima sačuvala glavu. Valjalo bi uložiti u šorc sa dobrim uloškom, radi udobnije vožnje. Također, ako ne želite ostati na putu negdje, multitool je potreban, u slučaju da treba zaviti neki šaraf ili ako treba promjeniti puknutu gumu. Sve ostalo se može kasnije postepeno kupovati. Što se tiče brzine, to ne znam. Vozim jednostavno kao meni odgovara, brzinu ne gledam.