Mai pedaleaza cineva iarna? - Povestiri in trafic ep. 75

Автокөліктер мен көлік құралдары

Ma poti sustine prin a deveni membru al canalului aici:
/ @bucharestbiketraffic
Din cand in cand pe Instagram: / bucharestbiketraffic
Cica am si TikTok: / bucharestbiketraffic
Ma poti contacta aici : bucharestbikeprojects@gmail.com

• @bucharestbiketraffic
    @bucharestbiketraffic6 ай бұрын

Credeam ca o as fiu singurul care pedaleaza pe zapada in Bucuresti, nu de alta dar suntem singurii care avem legea aceasta. In toate statele din Europa ai voie sa pedalezi iarna fara probleme. In fine, inainte sa pun pe InstaStory ca o sa ofer 100 de lei oricui il gasesc pe strada nu ma asteptam sa mai gasesc oameni care pedaleaza. Ma bucur ca m-am inselat. Ma poti sustine prin a deveni membru al canalului aici: kzread.info/dron/gpy7yxv_7JbR26McdS1uQA.htmljoin

@Cantemir1

Cu tot dragul, Marius, dar e chiar riscant sa pedalezi pe vremea asta. Cu o bicicleta cu anvelope slabe ai fi fost de mult cu rotile-n sus! 🚳🚳 Eu merg cu bicla si pe -15 grade, dar cu asfaltul chiar uscat. 🚲🚲 In rest, RESPECT pentru gestul tau frumos si pentru atitudinea asta ZEN. ( greu digerabila de cei aflati in "Cursa sobolanului" )

@dragos9134

@@Cantemir1Era doar ud, nu era inghetat.

@CosminDuru

sunt în Riga. aici e zăpadă de vreo lună, și oamenii pedalează pe zăpezi/ -10 grade fără stres. chiar și cu biciclete cu scaun de copii în spate. trebuie doar cauciucuri mai groase un pic și îndemânare

@danielpavel7672

in Finlanda oamenii sunt educati, Marius: atat in trafic cat si oriunde ai fi. Soferii au grija de biciclist, de oameni in general. Nu compara Finlanda cu Romania. In Bucuresti si nu numai, din pacate nesimtirea soferilor e un flagel infiltrat pana si la aia cu 7 facultati. E nevoie de educatie, Marius, stii bine asta. Urmand logica ta, daca in Olanda (si multe alte tari civilizate) se fumeaza iarba, ar trebui sa fumam cu totii fara stres pe strada, ca stim noi cum sta treaba in lumea civilizata. ... Se uita multi copii la tine., vrei nu vrei influentezi oameni. Sunt multi justitiari pe bicicleta care provoaca rage in trafic, adunat din energie KZread Degeaba latram, daca nu si facem ceva cu adevarat pentru ca lucrurile sa inceapa sa mearga mai bine si in Romania.

@gardianmd

De ce nu te înregistrezi pe patrion? Sunt multi oameni care sunt gata să achite o sumă simbolică.

• @SamSeama
    @SamSeama6 ай бұрын

Cred ca tipul din Audi te filma sa arate prietenilor "nebunul" care merge cu bicicleta pe vremea asta :)

@codexleicester9431

pus pe story la insta si pe reddit 😂😂

• @darjanpop4770
    @darjanpop47706 ай бұрын

Acum cativa ani ma uitam la tine si ma gandeam '' ba cum drq merge tipu asta pe vremea asta in Bucuresti'' acum sunt in Germania si lucrez ca livrator pe bicicleta si am ajuns sa fac asta aproape zilnic 8 ore pe zi :)) in frig si ninsoare

• @Dinco422
    @Dinco4226 ай бұрын

Frumos gest, sunt sigur ca s au bucurat... also mirat :))

• @huffy1976
    @huffy19766 ай бұрын

"Zapada asta scaoate copilul din mine." Cu asta mi-ai facut ziua mai frumoasa. Am 30 si 17 ani si ma bucur de fiecare data cand ninge, chiar daca avand casa pe colt de strada am de curatat peste 50 metri de trotuar. Dimineata o consider inviorare, iar seara, miscare inainte de culcare. Extra bonus, mai curat inca vreo 20 metri de trotuar si in fata caselor a doua vecine mai in varsta. MA mai intreaba cate unul "da ce ma, te plateste?" Nu. Nu ma plateste nimeni, dar castigul meu este de alta natura, unul pe care genul de persoane care pun asemenea intrebari, nu o sa inteleaga niciodata! HAi sa ai zile faine si niciodata sa nu uitam sa fim copii! ;)

@bravoisteal

Adica ai 47 de ani sau esti 2 persoane intr-una singura? Scuze, m-ai facut confuz

@robertedward74

​@@bravoisteal are 47, contul lui confirmă, 1976 pana in 2023 egal cu 47 ani😂

• @ION-wp3lq
    @ION-wp3lq6 ай бұрын

Felicitări pentru tot ce faci și pentru gestul tău extraordinar de a premia bicicliștii! Un om remarcabil!

• @iuliannahorne1638
    @iuliannahorne16386 ай бұрын

Nu esti singurul care iubeste bicicleta in orice anotimp 😊

• @costin7883
    @costin78836 ай бұрын

3:33 ...exact , chestie de mentalitate ! ( salutari din germaniA)

• @chrishawkairsoft
    @chrishawkairsoft6 ай бұрын

Tocmai m-am intors din Copenhaga si mi-a parut rau ca plec de acolo pentru ca efectiv m-am simtit acasa, acolo se respecta regulile si sunt piste de biciclete pe fiecare strada si de dimineata pana seara am vazut zeci de biciclisti indiferent de vreme, si chiar si la 11 noaptea pe minus...deci se poate, dar exact cum ai zis si tu, trebuie educatie. Ai grija de tine cand esti pe bicicleta si tine-o tot asa ca mie imi place sa te urmaresc

• @DanyMorar89.
    @DanyMorar89.6 ай бұрын

Forte tare Marius ! ! și eu merg cu Bicicleta pe zăpadă ,și te apreciez că spui totdeauna lucrurilor pe nume dar ce să faci dacă niște idioți care stau in Mașini dau legi pentru noi bicicliști. Te salut !

@razvanbalcan312

Salut dupa mersul pe bicicleta o stergi de umezeala? Sau cum o usuci?

• @razvanbustiuc2722
    @razvanbustiuc27226 ай бұрын

Sunt mutat in Bucuresti, am masina dar prefer tramvaiul, eventual daca este foarte frig sau ploua tare atunci da, iau masina, pe video se si vede masina mea parcata cuminte in fata vulcanizarii, eu in ziua respectiva ducandu-ma cu tramvaiul :D Legat de pietoni, da, eu opresc la orice pieton vad, probabil faptul ca sunt moldovean "di la Iasi" ma ajuta, la noi inca se practica prioritatea pietonilor dar este totusi pe cale de disparitie si acolo. Aici in Bucuresti am patit sa fiu deja pe prima banda pe trecere(fiind pieton) si sa incetineasca "unul", sa se uite "ashea" la mine si sa treaca prin fata mea ca gen ce caut eu pe trecere cand tre sa treaca el. Am ajuns la concluzia ca in Bucuresti nu se poate, efectiv nu se poate daca nu e unul sa nu faca stanga de pe obligatoriu dreapta sau inainte, sa nu taie toata coloana pe dreapta si asa am hotarat ca mai degraba merg 5 minute pe jos pana in statia de tramvai decat sa stau sa ma cert cu unii care nu inteleg ca sofatul se face pe legi nu pe muschi sau marca masinii

• @romanianefiltrata8214
    @romanianefiltrata82146 ай бұрын

Doar FELICITĂRI 👏👏👏

• @vladrares873
    @vladrares8736 ай бұрын

Hey! Hey! Salutare Marius!

@bucharestbiketraffic

Salutare!

• @danandreicosnita8460
    @danandreicosnita84606 ай бұрын

Da! Prin TM zilnic cu un Elops speed 500.

• @RatzY11
    @RatzY116 ай бұрын

Mie mi se pare buna legea asta, mai ales pentru ca noi NU AVEM piste de biciclete si daca iti aluneca unu in fata masinii, ai intrat la bulau. Tu compari Romania cu celelalte tari care AU DEJA piste de biciclete si infrastructura, de aia acolo nu exista legea de la noi. Pana una alta, e o lege data bine si cu cap, printre putinele dintre multele.

• @valilesko
    @valilesko6 ай бұрын

Domnul Tuzgureanu sa se lase de meseria japca sau sa isi caute meseria prin afara nu la noi . Felicitari in continuare .Multi soferi care inca nu cunosc semnificatia bicicleta, trotineta si ii trimit pe trotuar peste noi pietoni . Se numeste vehicol pe 2 roti nu pieton cauciucat.

• @kristi200
    @kristi2006 ай бұрын

Bravo!

• @Timotei912
    @Timotei9126 ай бұрын

Mulțumesc pentru acest video, mă inspiră și mai mult să merg cu bicicleta pe orice vreme 🤲🏻 . Multă sănătate si succes. Ps. Mult respect pentru banii oferiți. 👀

• @alfador66
    @alfador666 ай бұрын

Da, eu am mers azi pana la dedeman 😂 6km totali in 50 de minute eram acasa, daca plecam cu masina faceam 2 ore. Doar bicicleta, cu masina se cara apa si mancare 😉, alternativa cea mai rapida dupa bicicleta este metroul

@xFluing

Apa si mancare se cara si cu bicicleta si chiar si pe jos ca avem trotuare si magazine aproape. Cu apa intr-adevar mai greu dar cu un cargo bike merge bine

• @mariodimancea2780
    @mariodimancea27806 ай бұрын

da i inainte tati, numa plange atata:D

• @danielytoo84
    @danielytoo844 ай бұрын

Hei, te stimez foarte mult pentru felul tau de a fi asa cum esti. Esti natural, faci ceea ce iti place...iti spui si parerea din punctul tau de vedere, esti cerebral tot timpul si nu iti schimbi ( nu te sucesti- pe vorba romanului ca o c***a cu 2 fețe) comportamentul ( felul de a fi). Din punctul meu de vedere... prin felul tău de a fi.... emani și o energie pozitiva! Te salut si mult succes in toate activitățiile tale!!! Doamne ajută 😇😇😇

• @gicusandu8292
    @gicusandu82926 ай бұрын

Țin să te felicit pentru toate videoclipurile pe care le faci, îmi pare foarte bine că există persoane ca tine. Și eu a-ș fi făcut la fel dacă eram în România adică ieșim cu bicicleta pe zăpadă. Mă uit la filmările tale cu drag și la cât mai multe filmulețe.

• @Valy18
    @Valy186 ай бұрын

Am locuit și eu 2 ani in Helsinki și eram impresionat de domnișoarele care pedalau de zor pe zăpada de câțiva cm. Noi mai avem câteva secole pana acolo

@tlNCG

civilizatia si progresul tehnologic nu a fost facut pentru a avea o viata mai comoda ? de ce ai vrea sa pedalezi pe zapada? cateva secole in urma se facea asa ceva, nu inainte. daca ai chef de aventura si nimic de facut, e tare. altfel ajungi ca porcul la munca sau unde te duci tu. pt vreme din asta ar trebui sa fie autobuze si alte mijloace pt transport in comun, bine optimizate

• @claudiu2688
    @claudiu26886 ай бұрын

Salutare. Ai tot respectul meu pentru ceea ce faci. Și eu merg iarna cu bicicleta, destul de mult și la -10-15 grade și pe distanțe lungi.

• @A9theR
    @A9theR6 ай бұрын

Mișto inițiativa cu suta! Bravo.

• @Florin.Horvat
    @Florin.Horvat6 ай бұрын

E frumos şi placut de văzut ceea ce faci... ❤ Respect

• @ANGhtz
    @ANGhtz6 ай бұрын

Salutare! Sper ca te-ai delectat cu privirile stupefiate ale soferilor care te vedeau comitand o asa erezie :))

@DanyMorar89.

😂😂

• @oviandrei5407
    @oviandrei54076 ай бұрын

De craciunu asta..vreau si io o intersectie...doar una unde soferii sa fie obligati sa isi impinga masina ca sa o traverseze

• @SilverMiraii
    @SilverMiraii6 ай бұрын

Sunt si sofer si trotinetist si biciclist, si imi plac intersectile ridicate, forteaza soferii sa incetineasca unde e cel mai periculos, in intersectii.

• @user-bw2ls8nf1f

Hai cu algoritmul ^^

• @andreinitu2628
    @andreinitu26286 ай бұрын

Bineinteles ca am iesit cu bicicleta pe zapada asta, abia o asteptam. Mergand de la metrou spre casa si in timp ce ma ningea pe fata, s-a trezit copilul din mine dupa cum ai zis si tu, asadar mi-am zis ca trebuie neaparat sa ies cu bicla. Da, merg cu bicicleta indiferent de anotimp, mi se pare cel mai tare mijloc de transport in Bucuresti, urmat de metrou. Nu exista satisfactie mai mare decat sa treci printre masinile care stau in cozi la semafoare. Bafta!

• @gorneac
    @gorneac6 ай бұрын

Felicitari inca o data

• @bogdixzz3934
    @bogdixzz39346 ай бұрын

Eu pedalez zilnic în Copenhaga ! Spor la pedalat!

• @MariusXMelisa
    @MariusXMelisa6 ай бұрын

Ce tare esti! Ai facut un om fericit!😊

• @narcisro5639
    @narcisro56396 ай бұрын

Ești top!

• @George-ys8yc
    @George-ys8yc6 ай бұрын

Chiar ești carismatic și mai ai și râsul ala colorat:). Felicitări pentru tot ce faci.

• @StefanDrake
    @StefanDrake6 ай бұрын

Eu mai sunt nebun sa ies cu bicicleta pe zapada da asta prin sectorul 3. Si personal mi-se pare o porcarie legea aia "n-ai voie sa ies cu bicla cand ie ninge" p.s Iei nu se spala ca iei stau cu umbrela si se dau cu Coco chanel ca nu mai miroase :)) Greselile gramaticale sunt intentionate

@ioanc2

Dacă e zăpadă tasată cu gheață pe drum, nu mai ai stabilitate

@aleXpeed1

⁠@@ioanc2în Finlanda folosim anvelope cu ținte pe biciclete. 😊 No excuses.

@StefanDrake

​@@ioanc2 poate pe cursiere alea cu roti de 2mm eu merg cu MTB-ul in bucuresti, bicicleta de mers pe teren accidentat

• @m4s.X
    @m4s.X6 ай бұрын

Trebuia să dai cu bulgări de zăpadă la cei care merg ca nebunu în București (aproape toți) =))

• @petrudanmandru9583
    @petrudanmandru95836 ай бұрын

Eu personal merg cu bicicleta la serviciu și la -20 C, toți colegii sunt extrem de uimiți că am curaj. Sunt din Gheorgheni Harghita România și pe aici lumea chiar umblă cu bicicleta indiferent de vreme!

• @flaviuvlasin6108
    @flaviuvlasin61086 ай бұрын

In fiecare zi la munca.

• @AlexNeagu_1877
    @AlexNeagu_18776 ай бұрын

Mie îmi place conținutul tău, baftă

• @branmadalin1999
    @branmadalin19996 ай бұрын

Cum să nu în Germania ❤ Îți mulțumesc Marius pentru această activitate atât de atrăgătoare!❤

• @ionixgame6144
    @ionixgame61446 ай бұрын

Bravoo,mai urmează să le dai biciclete celor care merg cu mașina,poate așa vor face și iei mișcare..!!😁

• @andrei30991
    @andrei309916 ай бұрын

Eu pedalez zilnic în Brașov spre muncă, dimineața și seara, pe orice vreme, in fiecare zi am cate un coleg care se miră cum de pot. 😂

@comedyman112

felicitari. ce bicicleta ai mai exact? eu am doar o curisera si nu cred ca e prea buna pe zapada cu rotile alea subtiri :))

@andrei30991

@@comedyman112 eu am un hardtail cu balon pe 2,30. Nu am alunecat niciodată în oraș, nici dimineața și nici la coborâre de la Pietrele lui Solomon într-o seară. 😁

• @mraftergames
    @mraftergames6 ай бұрын

E posibil ca bordurile sa fie ok ca inaltime,doar ca nu era asfaltul turnat,si daca o sa toarne 2 sau mai multe straturi se umple:)

• @Ionut-on4lb
    @Ionut-on4lb6 ай бұрын

Ești cel mai tare Marius 👌💪👏🤗

• @Sergiu-tr1mv
    @Sergiu-tr1mv6 ай бұрын

Salut Marius. Oare ai putea face un video cu ceva aparatori de biciclete mtb și restul plus ceva echipamente mai calitative pentru a merge cu bicicleta pe o vreme ca si aceasta . Gen manusi cagule adidasi geaca etc . Mersi si promoveaza magazinul tau mai mult pe canal si asteptam si un site pentru comenzi online ❤❤

• @gtcristi
    @gtcristi6 ай бұрын

11:00 - "sport extrem" eu cred ca mersul cu bicicleta in Bucuresti este un sport extrem. Super ca tu o faci! Sunt motociclist aproape in fiecare zi dar nu in RO.

• @AndreiAmihailesei
    @AndreiAmihailesei6 ай бұрын

Mulțumim!

• @mariuscosminmascaliuc9310
    @mariuscosminmascaliuc93106 ай бұрын

Domnu Marius santeti cel mai tare biciclist v-am urmarit aproape toate filmarile santeti nr 1

• @rob.ale90
    @rob.ale906 ай бұрын

Eu cred ca e normal sa gasesti oameni cu bicla chiar si iarna...nu neaparat oameni cu simt de aventura, dar oameni normali, simpli care merg la munca. Iar cu tuzgureanu....e trist...dar ma bucur ca l'ai adus in discutie...e trist ca nu a stiut sa fie om, iar cand a gresit a ales sa fie nesimtit. Un mare gust amar

• @CoolDey
    @CoolDey6 ай бұрын

Bravo. Nu vad cum un om ca tine poate avea hateri. Cine da cu hate in tine clar e doar un zombi ce tine umbra pamantului degeaba, cat despre.proces. omul ala e un ultim frustrat fara un scop viata. Succes!

• @User-404
    @User-4046 ай бұрын

Baaaa Intersectia aia e geniala!! Vrem si la Brasov!

• @ioanc2
    @ioanc26 ай бұрын

Eu am ieșit cu bicicleta în ziua aia când încă doar ploua. M-am întors când am văzut că se întețea partea de ninsoare, special ca să evit să circul pe stratul ăla de zăpadă. Aripile au funcționat bine.

• @edmondbrandiu1558
    @edmondbrandiu15586 ай бұрын

Respect.

• @skymeister
    @skymeister6 ай бұрын

foarte tare omul de la 13:16 :-)))

• @danielaprecup4706
    @danielaprecup47066 ай бұрын

Ca să pedalezi/trotinetezi pe o vreme ca asta, pe lîngă curaj îți trebuie echipament bun. A, și să nu fi noob așa ca mine 😃 Sincer, prefer să ningă decît să plouă. La mine aici plouă, plouă… 😬 Treaba e că nu prea poți merge cu trotineta dacă plouă tare, acum pe zăpadă… ce să zic?! Dar merg musai cu… tricicleta! Într-un fel îmi convine cînd e vremea mai nefavorabilă, ca să zic așa, pentru că pista ciclabilă e mult mai liberă. Apropo, ne faci necaz ăstora plecați, ce frumos la voi, aveți zăpadă!!! Baftă în tot ce faci!

• @catabun3656
    @catabun36563 ай бұрын

Si in Montreal, Canada se curata pistele de biciclete iarna si mergem cu bicicletele. Si aici ninge nu gluma, dar merg utilajele de dezapezire toata noaptea si dimineata strazile, trotuarele si pistele de biciclete sunt curatate si le poti folosi linistit. 😁

• @UGC-ROMANIA
    @UGC-ROMANIA6 ай бұрын

top !

• @sweetycamy
    @sweetycamy6 ай бұрын

Ma bucur sa vad ceea ce faci, Marius. Mi-ar placea sa ne adunam noi toti sarakii care pedalam iarna si facem un critical mass in acelasi timp, in toate orasele :P Apropo... ai niste tips pentru femei care incearca sa fie mai increzatoare sa mearga cu bici pe strada? Eu n-am curaj sa fac atata filtrare de trafic si inseamna ca stau si eu prinsa in trafic..

• @gabrielclementstiubei1315
    @gabrielclementstiubei13156 ай бұрын

In fiecare zi pedelez!!

• @MirzaCata
    @MirzaCata6 ай бұрын

Mama!!! Ce Bivol,ala cu Dusterul .😁😁

• @alx-np5mt
    @alx-np5mt6 ай бұрын

Eu traiesc in Finlanda si ma duc cu bicicleta la munca in fiecare zi si sunt si zile cu -30 si nu sunt singurul😂

• @CityTelek
    @CityTelek6 ай бұрын

Vai, vai, ce amuzant

• @DanielSter-um4wo
    @DanielSter-um4wo6 ай бұрын

Da ai dreptate la noi așa e dece mai plătim și asigurări și pe motoare daca nu putem să circulam iarna eu circul odată pe săptămână măcar și cu motorul cat îmi permite timpul nu mă pot răbda sa nu ies cu el cred că așa ești și tu

• @OviU1919
    @OviU19196 ай бұрын

Coment pentru algoritm !!! GG Marius

• @Ca7a96
    @Ca7a966 ай бұрын

Salut! Imi poti spune te rog ce manusi folosesti? Vreau sa-mi cumpar pentru a ma da cu ATV-ul acuma iarna. Mersi frumos!

• @2noiembrie83
    @2noiembrie836 ай бұрын

Și eu merg pe bicicletă. La fel se comportă și la Cluj, își ambalează "conservele" fără să fie necesar.

• @SilverMiraii
    @SilverMiraii6 ай бұрын

Mi-am murdarit geaca de noroi dupa aia mi-am amintit ca n-am protectii de noroi pe mtb

• @lauradrian88
    @lauradrian886 ай бұрын

Si eu!!!🎉🎉🎉

• @AndreiChrisso
    @AndreiChrisso5 ай бұрын

prin Prahova n-a nins deloc iarna asta :( voiam şi eu măcar odată zăpadă dinasta aşa ca-n poveşti

• @marin736
    @marin7366 ай бұрын

💪❤️🤗🍀

• @FASTDMG
    @FASTDMG6 ай бұрын

si eu am iesit cu bicicleta pe zapada, a fost genial !

• @andyandreey7789
    @andyandreey77896 ай бұрын

Nu Omule , nu “ ai aruncat “ nimic pe fereastra , atâta timp cât schimbi starea omului și îl faci sa zâmbească , cred ca acel filing e de neprețuit și la fel la rândul tău , cum te simți , când Ik vezi “ schimbându se “ pace , “ sa ți Domnul Obiceiul “, cum e vb.😂😂😂😂😂😂😂😂😂🎉🎉🎉🎉 nu mai bine Marius , și Tu fa ce ai de făcut! Restul ….:..:…./: 🎉 🎉🎉🎉 și “pocnitori “, dacă este cazul 🤣😂🤣😂🤣🤣🤣. Te salut , cu respect !

• @vasilelucian6866
    @vasilelucian68666 ай бұрын

Salut. Ce mănuși recomanzi pentru o astfel de vreme/temperaturi sub 0?

• @moruzx
    @moruzx6 ай бұрын

Eu merg cu bicicleta, dar si cu trotineta pe vreme rece, inclusiv ploaie, desi am masina. Nici macar nu stau intr-un oras aglomerat. Pur si simplu imi place. E drept ca sunt vazut ca un "sarac" si ca nimeni nu intelege placerea mea, dar putin conteaza. Important e ca ajung mai repede decat cu masina la serviciu, ma relaxez pe drumul de intoarcere, vad strazile, respir aerul de afara si ajung si cu mai multi bani in buzunar :).

• @alexandru2641
    @alexandru26416 ай бұрын

Pentru mersul în perioada asta folosești alte anvelope sau aceleași?

• @Arhaic47
    @Arhaic476 ай бұрын

Salut, Marius! Îmi poți recomanda, te rog, o geacă pt anotimpul rece care să fie și impermeabilă și să nu coste cât salariul minim pe economie? Mulțumesc!

• @BondarDorin
    @BondarDorin6 ай бұрын

Am fost și eu pe zăpadă cu bicicleta dar îmbrăcat bine de tot prin pădurile din judetul Bihor ii fain la tine ii sport extrem printre mașini 😅

• @marianvasilache6336
    @marianvasilache63366 ай бұрын

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

• @justyn89teo
    @justyn89teo6 ай бұрын

Ce aplicație buna care să înlocuiască google maps pentru biciclete știi?

• @SG-joy
    @SG-joy6 ай бұрын

Bai da ce capcane la 4:38. Ce mod tampit de a le semnaliza ditamai craterele.

• @AlexandruTunza
    @AlexandruTunza6 ай бұрын

In Iasi, din pacate, cand e carosabilul cum e in filmarea ta devine impracticabil de jegos ce e. Chiar și cu apărători (recunosc, am cauciucuri de mountain biking) ma umplu de nămol mai ceva ca la Techirghiol. N-am găsit până acum o soluție la faza asta, așa că am decis sa plec de acasă (cu mașina 😢) dar la ore mai puțin aglomerate. Sunt curios, tu te stropești îngrozitor? Sau ce soluție ai sa nu te faci ca porcul😅?

• @riox3604
    @riox36046 ай бұрын

Eu nu ies cu bicicleta pe zapada , ca-s lenes , daaar ies cu enduro-ul pe zapada ca-i frumos si ajungi mai mort de obosit acasa decat cu bicicleta... xD Ala sport ! :))

• @weiss588
    @weiss5886 ай бұрын

ce frumos se vede pe gopro ninsoarea, daca mai ai ocazia sa mergi pe vreme de genu sa mai filmezi

• @ardenro
    @ardenro6 ай бұрын

Mai pedalez iarna daca e soare și uscat pe jos. Dacă am și avut și noi infrastructură m-aș fi dus și la muncă însă șoferii nu mă văd pe vreme de îmbrăcat că o sorcova, darămite acum. Bafta și drum bun!

• @danielivan2862
    @danielivan28626 ай бұрын

👍👍👍

• @P455w0rds
    @P455w0rds6 ай бұрын

La noi în oraș s-a pus pe un segment de drum asfalt de 3 ori!!! Au uitat să pună canalizarea 😂😂😂 țevile erau pe pe lângă drum să fie

• @eugabi9640
    @eugabi96406 ай бұрын

Și eu merg aproape toată iarna cu bicicleta la munca, 3km dus și 3 întors. Doar dacă e zăpadă mare sau zloata cu sare prefer sa merg pe jos, pentru ca nu ma îndur să-mi murdăresc bicicleta de sarea de pe drum. Tot îmi promit ca îmi fac o bicicleta cu discuri ieftina pentru mers iarna...te salut!

• @fgeorge7434
    @fgeorge74346 ай бұрын

Soferii iarna sunt inclinati sa nu se astepte la biciclisti in trafic ,mai ales pe ninsoare ,de aceea nu prea te baga in seama .

• @djtoonix9285
    @djtoonix92856 ай бұрын

Și eu am mers cu trotineta până în 1 decembrie a fost ultimul traseu.

• @alistarry80
    @alistarry806 ай бұрын

Frumos.. mai ales pentru cei din strainatate. Am plecat acum 12 ani cand aveam 12 .. si visez sa ma intorc.

• @user-om2tv4ey2y
    @user-om2tv4ey2y6 ай бұрын

Ooooo... si noi pedalam mereu iarna pe frig si ploaie ..mai rar pe zapada . Eu si baiatul meu !!

• @VIGONI
    @VIGONI6 ай бұрын

11:57 AOLEO 😍😄

• @bogdanc105
    @bogdanc1056 ай бұрын

🎉❤

• @silviadumitrescu7509
    @silviadumitrescu75096 ай бұрын

Sotul meu merge cu bicicleta si iarna, dar nu pe ploaie/zapada/gheata. Si-a cumparat bicicleta cu cauciucuri "all terrain dry" si a avut parte de o cazatura urata pe o ploaie de vara. S-a gandit o vreme sa schimbe cauciucurile dar apoi a ajuns la concluzia ca nu merita doar pentru cateva zile pe an in care ploua/ninge. Legat de legislatia care nu permite biciclistilor sa mearga pe ninsoare, cred ca ar trebui updatata. Asa cum masinile au voie pe zapada dar doar cu cauciucuri de iarna cred ca si biciclistii ar trebui sa poata circula pe orice vreme daca au cauciucuri potrivite