2023.06-07 Alpok-Adria 05: Bad Hofgastein-Villach-Budapest (4K)

Habár még csak a tervezett túra felénél jártam, de a valóságban itt lett a vége. Átbuktam a hágón, jött egy hatalmas száguldás, esőben, persze, utána pedig először a Möll, majd a Dráva mentén tekerés a hatalmas hegyek völgyében, nyilván esőben, persze, de nem volt rossz, sütött közben a nap, még Villachban is optimista voltam, egészen következő nap reggel hatig, amikor is szembesültem azzal, hogy Pontebbánál hat órán keresztül akkora itéletidő lesz, amelyen nem tudok keresztülmenni, de nem is érdemes, mert estefelé Gemonánál lesz itéletidő, a következő nap meg Grado környékén (ez be is jött, Passo mondta a Liguria filmjében, hogy a vihar ekkortájt fákat döntött a sinekre, emiatt a vonata Udinének került), szóval még csak értelme sem lett volna erőltetnem a dolgot. Hazavonatoztam.

• @attilaperlaki2834
    @attilaperlaki28347 ай бұрын

Huh...mi 1 hònapra rá jártunk arra...csak mi a Mura völgyén ereszkedtünk , és hát... volt egy nap...Spilbergnél...2-3 òra dézaa eső...akkor meleg volt 20 -23 az eső is...lukas papucsban sem fáztam...érdekes volt szél nem fùjt erősen vagy sehogy...szerencse másnapra szebb idő lett. Remélem egyszer sikerül majd összehoznod a kimaradt tùrarészeket. Hátszelet! 😊😊

• @tamasendresz
    @tamasendresz7 ай бұрын

Láthatóan ez az év nem kedvezett a túrázásnak, vagy legalább is volt olyan időszak amikor rengeteg eső esett. Néhányan belefutottunk , nekem dél Csehországban kellett ugyan ezt meglépni , mármint vonatra ülni és hazajönni , de nem mi voltunk az egyetlenek . A filmed egyébként tetszett , az is jó ahogyan a vonatozás sokszor idegtépő fel és leszállással kapcsolatos procedúráját megmutatod . A Cseheknél egy vidéki kalauz üvöltve magyarázta h a másik ajtón toljuk fel a bringát , Montenegróban a már mozgó vonatról dobáltam le a csomagjaimat . Egyébként gratulálok a videóhoz .

@jpetrenyi

Köszönöm. A következő túránk július végén pont Dél-Csehország volt (Budejovice és környéke), ott is eláztunk rendesen.

• @marikap471
    @marikap4717 ай бұрын

Nagyon jó film volt. Sajnálom hogy így alakult a túra vége, de ennek ellenére sokkol sokkal pozitívabb mint eddig valaha😁Kívánom, hogy legközelebb sokkal szebb időben tudja be pótolni a túra végét!

@jpetrenyi

Köszönöm. Már elkészült a terv, jövőre a párommal együtt befejezzük. :)