Zimowe Okonie Na Spinning | Motława | Gdańsk | Piotrula Król Okoni | Okonie Na Lekko

Zapraszam Was na relację z 10 i 11 grudnia 2022.
Udało nam się wyholować kilka blisko czterdziesto centymetrowych okoni.
Ja miałem dobre wyniki w sobotę, a Król Okoni (Piotruś) w niedzielę.
‪@fishingskills‬
Zapraszam na inne relacje:
Moja życiówka szczupaka - • Jesienne Szczupaki i O...
Mój dzień oKonia! - • Mój dzień oKonia! PZW ...
Moja życiówka Okonia - • Rekordowy Okoń | PZW G...

• @sawomir7964
    @sawomir7964 Жыл бұрын

Gratuluję fajnych oksów. Jestem od lat wędkującym na tej wodzie z uwagi, że tu mieszkam, ale nie o to chodzi. Podoba mi się wasz wspólny team spirit podczas łowienia, zero dogryzek, kto jest lepszy, bo ktoś dzisiejszego dnia lepiej połapał itd, itp. Fajny klimat macie :) Autora kanału poznałem w drugi dzień Świąt i wydajesz się być miłym gościem, bez tego ciśnienia wędkarskiego na wyniki, jakim jesteśmy w internetach od jakiegoś czasu karmieni, gdzie rodzą się wzajemne hejty i frustracje, a przecież ryby, to TYLKO ryby. Może uda nam sie spotkać kolejny raz i pogadać dłużej. Pozdrawiam - Sławek ;)

@fishingskills

Dziękuję za miły komentarz! Prawda jest taka, że z Królem Okoni dogryzamy sobie średnio 2x na minutę, ale wszystko na wesoło i bez złości. Dzisiaj szliśmy łeb w łeb, ja do przodu ilościowo, on miał jednego większego. Tak jak napisałeś, chodzi głównie o to, żeby wyjść z domu, obcować z ludźmi i miło spędzić czas. Mam nadzieję, że jeszcze na siebie trafimy 👊🎣

• @marekgasiorek4368
    @marekgasiorek4368 Жыл бұрын

Pięknie połowione. Jak to dobrze, że mamy taką fajną wodę🙂

@fishingskills

Dzięki Marku! Woda jest przecudowna!

• @michastencel4958
    @michastencel4958 Жыл бұрын

Wjechał nowy odcineczek 😍. Jak zawsze klasa, pięknie polowione. Pozdro dla Sitka i dla Ciebie Tomku! Do zobaczenia nad wodą.

@fishingskills

Dzięki za przemiły komentarz! Mam nadzieję, że niedługo zawitasz nad brzegiem Motławy 🎣👊. Do zobaczenia

@piotrsitkowski3138

@@fishingskills wracaj Michu do nas to wspólnie wyskoczymy na rybki.Pozdrowionka

• @januszmilewski740
    @januszmilewski740 Жыл бұрын

Piękne rybki. Gratulacje Tomku 💪, filmik jak zwykle udany i już zachęca do wypadu nad Motławę 😁. Aaa I Piotrek nie zasypia gruszek w popiele 😁

Cześć Janusz, Dziękuję! A Piotrek, to nasz lokalny Król Okoni 😎

@grzegorzhabrajski3489 Жыл бұрын

Pięknie połowione, graty 😃🖐

@fishingskills

Wielkie dzięki! To był bardzo udany weekend. Pozdrawiam i do zobaczenia nad wodą 👊🎣

• @wedkarskabracgdynia7582
    @wedkarskabracgdynia7582 Жыл бұрын

Mega fajne rybki ,musisz mi pożeczyć ten losomat😉.Pozdrowionka i do zobaczyska 👍👊

Dzięki Adam! Pożyczę 😅

• @piotrnawrocki6845
    @piotrnawrocki6845 Жыл бұрын

Witam. Ładne oksy połowiliście. Pozdrawiam

Cześć, dziękuję i również pozdrawiam! Do zobaczenia nad wodą 👊🎣

• @rafaelpekaila190
    @rafaelpekaila190 Жыл бұрын

No i połowili, też byłem w sobotę z bratem, nawet porozmawiamy chwilę z wami. Coś się połowiło. Motława oddaje 👍👍

@fishingskills

Motława lubi czasem wynagrodzić godziny poszukiwań. U nas w weekend było bardzo nieregularnie, raz skubały, raz nie, ale finalnie było na plus! Pozdrawiam Ciebie i Brata Serdecznie 🎣👊. Do zobaczenia nad wodą

@rafaelpekaila190

@@fishingskills No dokładnie tak było. Zaczęliśmy przed 8 rano i cisza była. Później był czas że przez godziny brały i znowu chwilą ciszy. Finalnie byliśmy do 14. Coś się połowiło, ale skończyły się ciężarki do dropa przez zaczepy 😂 Ubieram się i jadę zobaczyć co tam dzisiaj się dzieje, plan jest zostać do ciemna. Do zobaczenia 👍👍

@fishingskills

W takim razie pozostaje mi życzyć POŁAMANIA NA RYBIE! Korzystajmy, bo zima w tym roku skróci nam sezon.

@piotrsitkowski3138

No tak Rafał pamiętam,i wpadło Wam coś ciekawego?

• @piotrsitkowski3138
    @piotrsitkowski3138 Жыл бұрын

Ja muszę podziękować Tomkowi że mnie cisnął by odstawić dropa a łowić na czeburaszkę.Daje to naprawdę fajne efekty.Jeszcze przede mną długa droga by dojść do perfekcji ale jest dobrze. Dziękuję dwóm Tomaszom za miły dzionek,szkoda tylko że chyba przepłaciłem to zdrowiem bo znów kaszel wrócił.No i gumki włochate od Fishbay robią robotę.To był bardzo udany dzień.

@fishingskills

Bardzo się cieszę, że udało nam się zaliczyć wspólny wypad! Elegancko połowione i to najważniejsze. Kuruj się Królu Okoni 😎

@@fishingskills i'll be back

@piotrgrzelak6483 Жыл бұрын

Pozamiatali Panowie 😊

@fishingskills

Zastanawiam się, czy wykrakałeś, czy może masz kryształową kulę 🤔😉. Do zobaczenia Piotrek!!

@piotrgrzelak6483

@@fishingskills kiedyś Ci zdradzę tą tajemnice 😎

Trzymam Cię za słowo! 🙂

Pozdro Piter

• @gnfishingbfs
    @gnfishingbfs Жыл бұрын

Fajnie polowione. Okonie śliczne!!!

@fishingskills

Dziękuję! Miło nas zaskoczyły, nie tylko te największe, ale również piękne, okrąglutkie średniaczki. Pozdrawiam Cię Serdecznie 🎣👊

• @nie3938
    @nie3938 Жыл бұрын

Jak zawsze film na poziomie. Miło się ogląda. Może w maju uda się tobie coś nakręcić nad klasztornym małym, naprawdę warto :) Pozdrawiam i czekam na kolejne filmy.

@fishingskills

Cześć! Dziękuję za przemiły komentarz. Jeżeli uda mi się zorganizować do tego czasu krypę, to definitywnie wybiorę się na zbiorniki, na których jeszcze nie wędkowałem! Klasztorne jest w czołówce miejsc do odwiedzenia! Pozdrawiam Cię Serdecznie i do zobaczenia nad wodą 👊🎣

• @leszekruzik7890
    @leszekruzik7890 Жыл бұрын

Ryby na medal gratulacje

@fishingskills

Dziękuję w imieniu własnym i Piotra. Mieliśmy trochę więcej szczęścia, niż zwykle. Pozdrawiam Serdecznie 🎣👊

• @FishingMemoryLoveNature
    @FishingMemoryLoveNature Жыл бұрын

Ładnie polowione, piękne okoliczności pozdrawiam i do zobaczenia nad woda :)

@fishingskills

Dziękuję pięknie! Również pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt. Do zobaczenia nad wodą 👊🎣

@mariuszwieszczeczynski5115 Жыл бұрын

Dzień dobry Panie Tomaszu. Orientuje się Pan może jaka będzie opłata na wody troci? Pozdrawiam.

@fishingskills

Cześć, Jestem Tomek 😉. Opłaty wzrosły i to znacząco. Kształtują się w następujący sposób: - roczna - 180; - miesięczna - 60; - tygodniowa - 40; - dzienna - 25. Pozdrawiam Serdecznie 🎣👊

@mariuszwieszczeczynski5115 Жыл бұрын

Gratulacje. Ciekawe czy kiedyś zobaczymy Pana Tomasza na tradycyjnym spławiku? Pozdrawiam.

@fishingskills

Dziękuję! Jeżeli chodzi o spławik, to planowałem tego typu zapędy na wiosnę, ale być może uda mi się to przyspieszyć. Obecnie wody, na których wędkuję zamarzają. Jeżeli ta tendencja się utrzyma, to przeproszę się z batem (nie mam bolonki) i udam się na wody morskie. 👊🎣

• @ziko1803
    @ziko1803 Жыл бұрын

Piękne okonie,mam pytanko co to za podbierak którego używasz?

@fishingskills

Dziękuję, Podbierak składa się z dwóch oddzielnie zakupionych elementów: - sztyca Gunki 300cm; - kosz w moim przypadku to DELPHIN lub flagman (musisz znaleźć taki, który będzie Ci odpowiadał).

• @MegaFishChannell
    @MegaFishChannell Жыл бұрын

Cześć. Byłem wczoraj po południu bliżej mostu, okoni nie było, za to co chwila certa i to część ryb zacięta za pysk. Muszę spróbować zatem na czeburaszki. Pytanie, gdzie kupujesz główki. Pozdrawiam.

@fishingskills

Cześć! Certa często zasysa przynętę i u nas też się uaktywniła w drugiej połowie dnia (około godziny 13). Główki kupuję na Alledrogo (FANATIK 4g, dobra relacja jakości do ceny), ale oczka maluję sam i korzystam z lakieru UV aktywnego 😉. Do zobaczenia nad wodą 👊🎣

• @januszhejduk6241
    @januszhejduk6241 Жыл бұрын

No i co znowu połowili a daj spokój.pochwalony.bajeczka.takie rybaczenie.pogratulowałem Wam.i Wesołych świąt życzę ja.hej(są ważni i ważniejsi u mnie ważniejsi mają 4lata facet i6 miechów babeczka)

@fishingskills

Dziękuję i również życzę Wszystkiego Najlepszego na nadchodzące Święta. Dużo zdrowia dla całej Rodziny! Mam nadzieję, że za kilka lat uda się wprowadzić najmłodszych do wielkiej wędkarskiej rodziny!

@januszhejduk6241

Tre kolanem o kolano na myśl że z wnukiem moim osobistym no trochę babci pójdziemy na ryby hej

@fishingskills

I to jest piękne! Ja moim dzieciom kupiłem pierwsze baty (3m) jak miały 4 i 5 lat.

• @kamilapka6909
    @kamilapka6909 Жыл бұрын

Musimy się kiedyś umówić na wspólny wypadzik :)

@fishingskills

Tu się nie ma co umawiać. Jak zobaczysz dziwoląga z kamerą, to stan obok 🙂 Pozdrawiam i do zobaczenia nad wodą 👊🎣

• @kubakozowski7468
    @kubakozowski7468 Жыл бұрын

co to za wędka oraz jaka gramatura wyrzutu ??? bardzo ładnie pracuje

@fishingskills

Cześć, Kijek to Dragon Pro Guide 1-10g, wklejka. Jestem z niego bardzo zadowolony. Pozdrawiam

• @moro486
    @moro486 Жыл бұрын

Siema. Ładne oksy. Gratulacje. Kanał z potencjałem 🤓Zastanawiam się nad kijem który używasz. Czy ogarnie on małe okoniowe woblery twitchingowe? Bo do gum widze że robi miazgę. Pozdrawiam

@fishingskills

Cześć i dziękuję! Ja tym kijkiem łowię na czeburaszki 3 i 4g + guma. Sporadycznie korzystam ze spinmadów 6g, a i twitchować mi się zdarzało (główka jigg i guma). Jeżeli jesteś z okolic, to możemy się spotkać i zobaczysz, czy Ci leży. Ja w tym tygodniu kupiłem drugi, identyczny kij. 😅

@moro486

@@fishingskills Dzięki za propozycje. Trochę daleko mam do Ciebie :-) w sklepach bieda żeby mieli takie kije na stanie... Zastanawiam się czy nie będzie za miękki pod twitche. Ale że drugi identyczny? 🤣 Podrzucił byś zdjęcie szczytówki? jak ta wklejka wygląda? Czy jest bardzo miękka?

@fishingskills

Czy jest bardzo miękka? - dla mnie nie jest, dla Ciebie może być. Sam wiesz, że kija trzeba wziąć do ręki i oddać kilka rzutów. Ze zdjęcia raczej nie wyczytasz zbyt wiele 🙂

@moro486

@@fishingskills z tą "miękkością" to miało być pytanie a nie stwierdzenie :-P pewnie finalnie i tak ją kupie i wtedy ocenie :-) czy da rade 🤓

@fishingskills

Każdy z nas ma trochę inną skalę, dla mnie jest miękka, ale nie na tyle, żeby nie można było nią dynamicznie podszarpywać 🙂

• @wodzislawslfishingteam
    @wodzislawslfishingteam Жыл бұрын

Pięknie połowione, ładne grube oksy. Gratulacje. Kciuk w górę, SUB kliknięty. A Ciebie zapraszamy do nas na kanał🙂

Dziękuję pięknie! Już się melduję 😎

@wodzislawslfishingteam

@@fishingskills Dziękujemy

• @przemysawboguszewski6019
    @przemysawboguszewski6019 Жыл бұрын

Witam skąd pseudo wędkarze biorą krewetkę na oksy? W listopadzie koło 8 listopada byłem i brały jak głupie i wszystko do siatki.Okonie 20- 27 cm.O dziwo nie wymiarowe wypuszczali ale na targali tego w bród. Motława przy Długiej w Gdańsku

@fishingskills

Cześć! Żywa krewetka występuje w łowisku. Ostatnio nad wodą pojawił się starszy Pan, wyjął podbierak i przeczesał nim ściankę nabrzeża. Nie znalazł krewetek i poszedł na inną miejscówkę.

@przemysawboguszewski6019

@@fishingskills musimy kiedyś się spotkać na Motławie i pogadać

Obowiązkowo! Lód powinien odpuścić lada dzień 🙂

@przemysawboguszewski6019

@@fishingskills jak masz dokładnie na imię to znajdę Ciebie na fejsie i się odezwę.Pozdrawiam

@fishingskills

Tomasz Bogdan, na profilowym trzymam życiówkę okonia. W tle kogucik na główce jiggowej 🙂

• @greggoryus
    @greggoryus Жыл бұрын

Cześć! Jakiego kija używasz w tak lekkim castingu? To Dragon Finesse Jig?

@fishingskills

Cześć! To Dragon Pro Guide 1-10, wklejka. Używam go do wszystkiego i naprawdę kocham ten kijek. Ostatnio zakupiłem drugi, identyczny - jakby ten pierwszy zachorował 😉

@greggoryus

@@fishingskills dzięki :)

Spoko 🙂

@greggoryus

@@fishingskills a jeszcze, sporo już złapaliśmy kontakt... Kupiłem kolejny multi BFS, Kastking, żeby spróbować drugi raz swoich sił w tej technice i jeszcze mam rozterkę z plecionka i jej grubością... Jakiej używasz? Jedni mówią, że super cienka jak w spinie, bo lepiej lata, drudzy że grubsza, bo lepiej się układa na tej malutkiej szpuli. W bardzo lekkim spinningu mam doświadczenie, ale w cascie zero 😅

@fishingskills

Już śpieszę z odpowiedzią 🙂. Ja używam plecionki 0,06 i nawijam tylko 50m. Kupuję multicolor, bo co 10m jest zmiana barwy 😉. Mogę Ci bardzo mocno polecić Daiwa j-braid grand X8, jest mega wytrzymała, nie jest pijaczką i super lata.

• @morisj5880
    @morisj5880 Жыл бұрын

Gratuluję piękne ryby. Możesz podać jakich używasz rękawiczek i czy jesteś zadowolony z nich - szukam czegoś sprawdzonego a wybór jest taki, że trudno się zdecydować.

@fishingskills

Dziękuję pięknie! Rękawiczki, które widziałeś na filmie są marki GREY'S. Kupiłem je kilkanaście lat temu do muchowania w Szkocji. Jak widzisz, są mega żywotne, ale to neopren i dłoń się poci. W zeszłym roku korzystałem z rękawic SPRO i po 3 miesiącach się postrzępiły. Sam szukam jakiegoś rozwiązania, ale nie jest to proste. Ciekawą pozycją są nowe, wodoodporne rękawice GAMAKATSU, ale nie mają odkrywanego kciuka i pod multiplikatorem się nie sprawdzą. Jeżeli korzystasz ze stałoszpulowca, to być może Ci podejdą. Jak znajdziesz złoty środek, to daj znać 😉. Pozdrawiam Cię Serdecznie 🎣👊

@mariuszwieszczeczynski5115

Ja używam rękawiczki Jaxon i na razie nie narzekam. Stosunkowo tanie i jak na razie dają radę. Pozdrawiam.

• @arekm6126
    @arekm6126 Жыл бұрын

cześć proguide x cw 1-10g to jest na wklejce ?

@fishingskills

Cześć! Tak jest, to wklejka.

@arekm6126

@@fishingskills Zakupiony do zobaczenia nad motławą

@fishingskills

Szybka decyzja! Będzie Pan zadowolony, ja mam 2 sztuki tego kijka. Do zobaczenia nad wodą 🎣👊

@arekm6126

@@fishingskills również mam 2 sztuki 25 do 60 w cast na szczupaki i teraz na okonki

Świetne kije 🎣

• @fischmaxtv
    @fischmaxtv Жыл бұрын

Siemka ten kijek do ilu gram?pozdro

@fishingskills

Siema! To jest Dragon Pro Guide 1-10g, wklejka. Radzi sobie z każdą rybą. Pozdrawiam

@fischmaxtv

@@fishingskills Hejka kupiłem tego proguida zastanawiam się nad multikinem co tam masz ciekawego???pozdrawiam

@fishingskills

Cześć! Dobry zakup. Jeżeli chodzi o multiplikator, to mam najtańszy BFS, który nie jest chińczykiem. To Shimano Curado BFS XG, bardzo fajny kręciołek. 4g poślesz na 35m 🙂

@fischmaxtv

@@fishingskills dzięki zapraszam na mój kanalik jestem tez z okolic trójmiasta trzymaj się

Już zaglądam! Do zobaczenia nad wodą 👊🎣

• @onimusza666
    @onimusza666 Жыл бұрын

Coś o sprzęcie napisz

@fishingskills

Siemanko, W następnym odcinku coś opowiem. Sprzęt, którego używam to: - multiplikator Shimano Curado BFS XG; - kijek Dragon Pro Guide 1-10g; - plecionka 0,06 ( Daiwa j-braid X8 lub Shimano Kairiki, polecam tą pierwszą); - sztyca podbieraka Gunki Street 300cm; - kosz podbieraka to DELPHIN. Pozdrawiam Cię Serdecznie

@onimusza666

@@fishingskills jakimi realnie przynętami możesz komfortowo rzucać tym sprzętem? ja pod okonia używam Dragon Finezze Jig 0,5-12g a multik shimano slx 151 dc i komfortowo mi się rzuca 4g

@fishingskills

Tutaj 2g czeburaszka+ mała guma to wysiłkowe 22m, 3g to na spokojnie pod 30m, a 4g lata pod 40m

• @FishingMemoryLoveNature
    @FishingMemoryLoveNature Жыл бұрын

Może nie ładnie i bez szacunku ale jebać miesiarzy co na ryby idą żeby mieć co na patelnię wjebac , można zrozumieć ludzi którzy nie mają co jeść i wezmą tyle co musza ale fajnie było by dla nas wszystkich rozpowszechniac idee no kill, bo jak jade np na mazury i słyszę chłopa który mówi że nie miał siły wyjąć siaty bo 30 kg zajebal ryby i oddaje wszystkim dookoła bo w zamrażalniku się nie mieści to ręce opadają a duzo by przytoczyć takich historii.Tak samo jak Ci którzy mówią że jak kują to po to żeby zabrać...śmieszna historia bo nie zabieram ryb ale gdybym jej nie wypuszczał kilka dni pozniej taki dziad by dalej pływał i płakał że nic nie złapal gdybym się zachował tak jak on tfu nie szanuje.Dla mnie to sport pasja hobby odpoczynek a nie jakieś polowanie żeby przeżyć.Pozdrawiam

@fishingskills

Zgadzam się z Tobą w 100%. Mnie również drażnią opowieści gości, którzy zabrali tyle ryby, że musieli rzucić kotom pod śmietnik, bo Halyna siadła podczas czyszczenia. Pozdrawiam