Ξενοδοχεία - Επεισόδιο 18 | ΣΠΙΚ! | Giorgos Xatzipavlou & Zissis Roumbos

- Breaker: bit.ly/3mLcFZU
- RadioPublic: radiopublic.com/-6nOK4Z
ΣΠΙΚ!
Comedy talk show με τον Ζήση Ρούμπο και τον Γιώργο Χατζηπαύλου.
Ο Ζήσης και ο Γιώργος φέρνουν τις ιστορίες, τα αστεία και τις προσωπικές τους σκέψεις και σε κάθε εκπομπή επιλέγουν και συζητούν για ένα θέμα - εντάξει, μπορεί και παραπάνω γιατί συνήθως ξεφεύγουν.
Ένα comedy talk show για τις απλές καθημερινές καταστάσεις αλλά και για λίγο μεγαλύτερα ζητήματα - λίγο όμως.
- Ιδέα / Κείμενα: Ζήσης Ρούμπος, Γιώργος Χατζηπαύλου
- Κάμερες / Ήχος / Μοντάζ: Ζήσης Ρούμπος, Γιώργος Χατζηπαύλου
- Σκηνοθεσία: Ζήσης Ρούμπος, Γιώργος Χατζηπαύλου
- Άνθρωποι που θέλουν να βλέπουν παντού το ονόμά τους: Ζήσης Ρούμπος, Γιώργος Χατζηπαύλου
Ακολουθήστε τον Γιώργο Χατζηπαύλου online:
#ΣΠΙΚ #Δουλεια #GiorgosXatzipavlou #ZissisRoumbos

• @_Sofiee
    @_Sofiee Жыл бұрын

Εχω βγει για περπάτημα και σας ακούω... φοράω ακουστικό ... Οποτε περπατώ και χαχανιζω μόνη μου... Οποτε ακούω μια θεια σε μια φάση... "κατι εχει πιει αυτη!"... Απαντώ ΣΠΙΚ...😅😅😅😅... Λογικα το ψάχνει σε καβα😅😅

@user-fg2jl5uj5q

😅😅Κλαιωωω😅😅

• @giannisannousis1109
    @giannisannousis1109 Жыл бұрын

Σεπτέμβρης, πάω στις Σπέτσες και κλείνω δωμάτιο σε ξενοδοχείο που είχε κλείσει για χειμώνα λέγοντάς μου πως "ναι, είναι μια χαρά τα δωμάτια"! Μπαίνω μέσα λοιπόν και ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗ υπήρχαν σε ΟΛΟ το ταβάνι και στο μεγαλύτερο μέρος των τοίχων κουνούπια! Παντού!! Δεν έπαιζε να φύγω γιατί έφτασα βράδυ στο νησί, οπότε.... ξεκίνησα να σκοτώνω! Να μην τα πολυλέω, σκότωνα δεν θυμάμαι για πόσο! Δεν είχα κουράγιο ούτε να τα σκουπίσω από τους τοίχους και το ταβάνι και κοιμήθηκα εξαντλημένος με σκοτωμένα κουνούπια, κολλημένα, γύρω μου!! Την επόμενη μέρα έφυγα πρωί πρωί...

• @aktheegg1
    @aktheegg1 Жыл бұрын

Ξενοδοχείο 3* κοντά στα Λουτρά Πόζαρ: Φτάνουμε γύρω στις 23.00 για μία διανυκτέρευση. Μετά από 6ωρη πεζοπορία και 2 ώρες νυχτερινή οδήγηση. Μας υποδέχεται η ιδιοκτήτρια η οποία μας λέει ότι έκανε αναβάθμιση στην κράτηση και μας έδωσε ακριβότερο δωμάτιο από αυτό που είχαμε πληρώσει. Μας ρωτάει τι ώρα θέλουμε να φάμε πρωινό και φεύγει κλείνοντας τα φώτα στη ρεσεψιόν. Μπαίνουμε στο δωμάτιο, 90s κτήριο, το ψυγειάκι έκανε θόρυβο, το βγάλαμε από την πρίζα, και είδα αμέσως και λίγη μούχλα σε δύο σημεία στα πλακάκια του μπάνιου. Ήμασταν πολύ κουρασμένοι και λέμε, δε βαριέσαι. Με το που ακουμπάμε στο κρεβάτι αρχίζει να κουνιέται σα ξεβιδωμένο και να τρίζει σαν τον ΗΣΑΠ όταν φρενάρει. Πάλι λέμε δε βαριέσαι μέσα σε 5 λεπτά θα μας έχει πάρει ο ύπνος. ΝΟΜΙΖΑΜΕ. Οι τοίχοι από χαρτί και στο κεφάλι μας η τηλεόραση του διπλανού δωματίου στο τέρμα. Τόσο δυνατά που άνοιξα τη δική μας, βρήκα ποιο κανάλι βλέπουν και αρχίσαμε να βλέπουμε με Dolby surround system, εμπειρία home cinema😵‍💫 Κάποια στιγμή κατά τις 02.00 είχα τρελαθεί και ξεκίνησα να χτυπάω τον τοίχο. Καμία αντίδραση. Πήγα και τους χτύπησα την πόρτα, πάλι τίποτα. Στη ρεσεψιόν σκοτάδια και δεν υπήρχε ούτε τηλέφωνο επικοινωνίας. Στις 04.30 μάλλον ενεργοποιήθηκε το auto off της TV και ξαφνικά είχε μια γλυκιά ησυχία, οπότε λέμε επιτέλους θα κοιμηθούμε λίγο. ΝΟΜΙΖΑΜΕ. Μετά από μισή ώρα ακούμε καζανάκι και στα καπάκια ανοίγει πάλι η τηλεόραση. Έπαιζε μέχρι τις 8.40 που κατέβηκαν για πρωινό και έφυγαν από το δωμάτιο. Πιστεύαμε ότι θα κοιμηθούμε επιτέλους έστω ένα δύωρο μέχρι το check out. ΝΟΜΙΖΑΜΕ. 9.10 χτυπάει η πόρτα μας και είναι η ιδιοκτήτρια η οποία ήρθε να μας θυμίσει ότι της είπαμε ότι θα κατέβουμε 9 για πρωινό και έχουμε αργήσει. Της λέω τι ωραία εμπειρία είχαμε και ξεκινάει να λέει ότι έπρεπε να την πάρω τηλέφωνο και ότι το δίπλα ζευγάρι είναι μεγάλης ηλικίας δεν ακούνε καλά μάλλον και άλλα τέτοια που δε μας αφορούσαν. Της έκλεισα την πόρτα στη μούρη , μαζέψαμε τα πράγματα μας, πήγαμε στη ρεσεψιόν φωνάζοντας, ακούσαμε κι άλλες παπαριές και μετά φύγαμε.

• @AkisLaoutaris
    @AkisLaoutaris Жыл бұрын

Ζήση, έχεις ΑΦΗΣΕΙ τίποτα; σας αγαπώ!

• @eirini_spyrelli
    @eirini_spyrelli Жыл бұрын

Είχαμε πάει σε ένα ξενοδοχείο το οποίο το είχαμε κλείσει επειδή στις φωτογραφίες έδειχνε ότι είχε υδρομασάζ. Όταν πήγαμε η κυρία μας έδειξε πώς λειτουργεί το ντους γιατί μας είπε ότι είναι λίγο περίεργο. Όταν την ρώτησα πώς λειτουργεί το υδρομασάζ, μου είπε ότι δεν λειτουργεί. Το έχουν για αισθητικούς λόγους. Κατεβήκαμε στο μπαρ όπου είχε μια πισίνα με σκοτωμένες μέλισσες και λίγο νερό. Α. Και κάτι κίτρινα νερά πηγαινοερχόντουσαν στο νερό της πισίνας. Όταν ζητήσαμε να μας την καθαρίσουν, ήρθε ένας παππούς με απόχη. Μετά παραγγείλαμε καφέ. Ήρθε ο καφές μου με κάτι λευκό στην άκρη του ποτηριού. Ένας φίλος μου το δοκίμασε με την προσδοκία ότι είναι σαντιγί που ακούμπησε από άλλον καφέ… αλλά ήταν μαγιονεζα…….. Φύγαμε αμέσως απ το ξενοδοχείο και πήραμε τα λεφτά μας πίσω. Έπειτα πήγαμε σε ένα άλλο που αντί για τοίχους είχε γυψοσανίδες και…. :) 🔞

• @ψαράκι
    @ψαράκι Жыл бұрын

Η ζυγαριά στα ξενοδοχεία μπορεί να εξυπηρετεί για το μέτρημα της βαλίτσας....

@ZissisRoumbos

Ναι κι εγώ το σκέφτηκα απλά δε το πα.

• @Stratos_Dafy
    @Stratos_Dafy Жыл бұрын

Κλαίω από τα γέλια😂😂😂

• @angavardi
    @angavardi Жыл бұрын

Καλησπέρα παιδιά. Πολυ γέλασα, αλλά.... προς όλους τους "κλέφτες " πετσετων ξενοδοχείου, αν τις βλέπατε πριν πλυθούν, δεν θα τις χρησιμοποιούσατε καν! Είμαι ιδιοκτήτρια ενος μικρού ξενοδοχείου εδω και αρκετά χρόνια και τα εχω δει όλα. Καθε ξενοδόχος/υπάλληλος ξενοδοχείου μπορεί να γράψει τόμους απο ιστορίες που έχει ζήσει. Πιστεύω πως όλοι μας εχουμε σκεφτεί να το κάνουμε!!! Σαν πελάτισσα εχω ζήσει αλλα τόσα... δυστυχώς... θα μπορούσα να γράφω για χρόνια. Τα φιλιά μας απο Μηλιές Πηλίου!!!

• @apostolospanagiotopoulos7858
    @apostolospanagiotopoulos7858 Жыл бұрын

Σαγκάη, σε ακριβό ξενοδοχείο γνωστής αλυσίδας με τη γυναίκα μου. Η γυναίκα μου φαγώθηκε να πάτε για μασάζ στο σπα. Το μασάζ ήταν χάλια και η γυνάικα μου έφυγε στο 10λεπτο γιατί ξενέρωσε. Ο λόγος που ήταν χάλια αποδείχτηκε πως ήταν το ότι το "σπα" ήταν βιτρίνα και πρόσφερε άλλες υπηρεσίες. Όταν έφυγε η γυναίκα μου, η κοπέλα κατάλαβε ότι της δώσαμε σήμα να ξεκινήσει. Επίσης, το κορίτσι δεν μιλούσε αγγλικά και το μόνο που ήξερε ήταν να επαναλαμβάνει σαν ποίημα "Come on, I want you so much, you are so big!"

• @Sandipolove
    @Sandipolove Жыл бұрын

"Σπίτι με δωμάτια" που νοικιάσαμε πριν 20 χρόνια στη Βόρεια Ελλάδα φάση σύνορα, για να πάμε σε χαμάμ. Μπαίνουμε μέσα (μια γιαγιά το είχε, αυτή έμενε απο πάνω) και είναι μέσα ΟΛΟ σαν σπίτι της μπάρμπι, πλαστικοποιημένο με πλαστικό πάτωμα-τοίχους-ταπετσαρίες, από το 1821. Σοκ. Κουβέρτες από την ίδια περίοδο, υγρασία μούχλα και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ μόνο κρύο νερό (έξω χιόνια). Μείναμε μετά από ομαδική σύσκεψη, αντέξαμε! Δεν έχω δει αντίστοιχο..

• @tyxodiokths
    @tyxodiokths Жыл бұрын

Ξενοδοχείο στο Παρίσι όπου η "τουαλέτα" ήταν δίπλα στο κρεβάτι, με ένα παραπέτασμα ύψους ενός μέτρου..... Βιώσαμε τραγελαφικές καταστάσεις!!!

• @harhar6447
    @harhar6447 Жыл бұрын

Θενκς για το βίντεο γκάϊς !! Πάντα απολαυστικό το χιούμορ σας !!

• @Klm1447
    @Klm1447 Жыл бұрын

Στο Μπαλί μας γύρισαν πίσω γιατί είδαν την ώρα του check out ότι έλειπε μια πετσέτα ✌️

• @user-ed5jg5gg4b
    @user-ed5jg5gg4b Жыл бұрын

Το ξενοδοχείο που ανέφερε ο Γιώργος νομίζω ότι είναι το Paris

• @evamak7240
    @evamak7240 Жыл бұрын

σε σκουφάκι μπάνιου βάζεις παπούτσια και τα αποθηκεύεις στη βαλίτσα εύκολα χωρίς να ανησυχείς για μικρόβια και βρωμιές

• @maradalla7272
    @maradalla7272 Жыл бұрын

Σας αγαπώ ❤❤❤❤❤❤❤❤ φιλιά πολλά από Μόναχο!!! Κι αν έρθετε σε δυάδα, άνετα σας φιλοξενώ ❤❤❤❤

• @xrhstosmath
    @xrhstosmath Жыл бұрын

Ξενοδοχείο στο Μεσολόγγι: Σφιγγοφωλια πίσω από τον ξύλινο τοίχο του δωματίου 🐝🐝🐝🐝

• @AkisLaoutaris
    @AkisLaoutaris Жыл бұрын

Ζήση, είπες "ήτανε νέα τα παιδιά" ή "ήταν εννέα τα παιδιά" ;;;;

Εννέα. Γύριζαν reunion.

• @user-sh6kl2xz6i
    @user-sh6kl2xz6i Жыл бұрын

εχω ταξιδέψει για 8 μήνες σερί εχω μείνει σε χοστελ σε πάνω απο 30 χώρες μιλάμε για τρελες καταστάσεις

• @DoctorPmetal
    @DoctorPmetal Жыл бұрын

Έχω την εντύπωση ότι στο ξενοδοχείο στα Γιάννενα που λέει ο Γιώργος έχουμε μείνει με τη μπάντα όταν είχαμε πάει για live. Θυμάμαι μέσα στη νύχτα να κόβεται το ρεύμα... ευτυχώς εμείς είχαμε πάει Απρίλιο...

• @mekwna
    @mekwna Жыл бұрын

Πω πω τελειες εμπειρειες. Μου θυμησατε πολλα περιστατικα σε ξενοδοχεια. Το χειροτερο μου ηταν περυσι στην αθηνα. Ειχα παει για ρνα γαμο και μας ειχε κλεισει το ζευγαρι ξενοδοχειο για ολους υους καλεσμενους. Ειχαμε τσεκαρει και στο ιντερνετ πως ειναι, ειχε και πισινα οποτε λεμε θα παμε εκει να αραξουμε... αμ δε... καταρχας η πισινα ηταν εγκατελελημμενη με νερο μεσα, το οποιο ειχε πρασινίσει. Ανεβηκαμε στο δωμάτιό ηταν αφαιρετικης αισθητικης. Και αρχιζουνε να ανακαλυπτουμε τα προβληματα... στο μπανιο δεν ειχαν πεταξει τα σκουπιδια των προηγούμενων, το καπακι απο το καζανακι ειχε σπάσει και ειχαν βαλει ενα αλλο που δεν εφαρμοζε ακριβώς. Το ντουζ ηταν χαλασμενο και το νερο εβγαινε συντριβανι απο την βαλβίδα. Και δεν υπηρχε τηλεφωνο σε ολο υο δωματιο για να ενημερωσουμε. Εννοειται πως ειμαστε σιγουτοι οτι ουτε τα σεντονια θα ειχαν αλλαχθει... ενταξει υους φωσαμε την ευκαιρια να υο καθατισουν παλι και να μην το κανουμε θεμα λόγω τωβ φιλων που παντρευονταν

• @georgepapageorgiou8497
    @georgepapageorgiou8497 Жыл бұрын

Καλοκαίρι σε ένα χωριό της Κρήτης με το φροντιστήριο. Όλο το ταξίδι με καράβι σε καμπίνα δεν κοιμηθήκαμε καθόλου. Την επόμενη μέρα το πρωί φτάνουμε στο "ξενοδοχείο". Μπαίνουμε στα δωμάτια η πόρτα δεν κλειδωνε δεν είχαμε φως στην τουαλέτα ( και πήγαινα συχνά) και το ερκοντισιον κολλητά στην ντουλάπα έτσι ώστε να μην πέφτει η θερμοκρασία. Μετά από δύο μέρες λοιπόν λέμε έχουμε κοιμηθεί μόνο μια ώρα αυτές τις 3 μέρες που ήμαστε ας την πέσουμε κανένα 2 ωρο. Οι 3 απ'τους πέντε είχαν κοιμηθεί και είχα μείνει εγώ με έναν φίλο μ και αραζαμε. Τότε κάνει ντου η καθαρίστρια να καθαρίσει το δωμάτιο μας βλέπει ότι κοιμόμαστε και έρχεται και κλείνει το ερκοντισιον και φεύγει.

• @marinageropashali7950
    @marinageropashali7950 Жыл бұрын

Ναι αλλά στην Κομοτηνή τα φιλιά δε τα έστειλες ρε Ζήση 😂

• @dimitrischris8241
    @dimitrischris8241 Жыл бұрын

Ζυγαρια, ζυγαρια θα σε κλεψω μια βραδια 🎼🎶

• @danainala
    @danainala Жыл бұрын

❤❤

• @user-ct7ur5qg8i
    @user-ct7ur5qg8i Жыл бұрын

Σε σχολική εκδρομή καθηγητής βλέπει ανοιχτή πόρτα στον όροφο μας στο ξενοδοχείο και μπαίνει για να ελέγξει μην έχουν αλλάξει μαθητές δωμάτια κλπ και βλέπει αντρικά αθλητικά στην τηλεόραση να παίζει μπάλα και γενικα κλίμα που δεν θα επικρατούσε σε δωμάτιο μαθητών, μέχρι να καταλάβει ότι έχει μπει σε λάθος δωμάτιο επιστρέφει ο ένοικος που είχε φύγει και τον βρίσκει μέσα 😂

• @angelinalig
    @angelinalig Жыл бұрын

Ξενοδοχείο στα Γιάννενα...μπαίνουμε εγω και η φιλη μου χαλαρές...ανοιγουμε την μπαλκονοπορτα να μπει αερας...γεμισε το δωματιο μέλισσες (αλλεργικη εγω) παμε κάτω τους ενημερώνουμε και μας δινουν το ακριβως διπλανο που τι είχε???μελισσες!!!5 μέρες μείναμε ,με κλειστη μπαλκονοπορτα εννοείται, Ιουλιο μηνα.....

• @liaxatzh3324
    @liaxatzh3324 Жыл бұрын

15:50 θα την πλήρωναν οι καμαριέρες.... Μιλάω εκ πείρας....😢

• @annabaxe5588
    @annabaxe5588 Жыл бұрын

Η ζυγαριά ειναι προφανώς για αυτούς που θέλουν να ξέρουν πόσα ακόμα χωράει η βαλίτσα πριν πάνε αεροδρόμιο

• @user-ql4zh7qx1b
    @user-ql4zh7qx1b Жыл бұрын

Χοστελ στο Πόρτο, έχουμε κλείσει με φίλη μου μια κουκέτα σε δωμάτιο με 4... μπαίνουμε αφήνουμε πράγματα, εγώ όλα στο πάνω κρεβάτι και η φίλη μου μόνο 1-2 πραγματάκια στο από κάτω ... βγαίνουμε για φαγητό και λέμε ας πιούμε και ένα ποτό πριν γυρίσουμε... εεε γυρνάμε 2 το βράδυ στο χοστελ και με το που μπαίνουμε στο δωμάτιο βλέπουμε μια κοπέλα να ξαπλώνει στο κάτω το κρεβάτι... λέμε ώπα τι φάση.. κοιτάμε τα αλλά κρεβάτια, στο ενα κοιμόταν ενα παλικάρι, το άλλο άστρωτο χάλια.. λέμε κάτι πήγε λάθος... ξυπνάει αυτή η κοπέλα και μας λέει στα αγγλικα ότι ξάπλωσε εκεί γιατί δεν ήξερε ότι θα ερχόταν κάποιος και δεν την βόλευε το κρεβάτι της... αφού λοιπόν γύρισε στο κρεβάτι της και η φίλη μου δεν θα ξαπλωνε σε βρώμικα σεντόνια, ήρθε και ξαπλωσαμε μαζί στο πάνω κρεβάτι της ΜΟΝΗΣ κουκέτας.... μαύρος ύπνος εννοείται, και αφού το επόμενο πρωί έχουμε ρίξει ΤΟ καντήλι, καταλάβαμε ότι η κοπέλα ήταν ελληνίδα 😂🤷🏻‍♀️

• @dionysisthanopoulos3680
    @dionysisthanopoulos368011 ай бұрын

Εντάξει δεν έχω κάτι τόσο τραγικό, αλλά ήταν το χειρότερο που έχει τύχει σε μένα. Πάμε Κω με την κοπέλα μου. Το πλοίο έφτασε βράδυ. Θα μέναμε σε κάμπινγκ. Πάμε και είναι κλειστό εγκαταλελλημενο. Αναγκαστικά ψάχνουμε για ξενοδοχείο για το βράδυ και θα βλέπαμε την άλλη μέρα τι θα κάναμε. Με τα πολλά βρήκαμε ένα, 35€ η βραδιά, τότε ήταν κάπως ακριβά τα 35. Πάμε στο δωμάτιο το οποίο ήταν με έπιπλα του 1940, όπως και το κτήριο φυσικά. Έπρεπε να ανάψουμε θερμοσιφωνο για να κάνουμε μπάνιο. Όμως δεν σκουπιστικαμε. Κάτι γυαλοχαρτα που έχω στο μαγαζί είναι απείρως πιο μαλακά από εκείνες τις πετσέτες. Ευτυχώς την επόμενη μέρα βρήκαμε ένα αξιοπρεπές δωμάτιο και μείναμε για τις διακοπές μας και πιο φθηνό.

• @user-fk9nr9oj6t
    @user-fk9nr9oj6t Жыл бұрын

Την πρώτη φορά που δούλεψα σε ρεσεψιόν βάζω ένα ζευγάρι στο δωμάτιο και στο καπάκι σκάνε και άλλες αφίξεις… Μέσα στο άγχος και στην πίεση, ανοίγω την πόρτα να βάλω ένα άλλο ζευγάρι και τι να δω … τον προηγούμενο κύριο με το μποξεράκι να έχει μείνει … και εγώ να προσπαθώ να κλείσω αμέσως την πόρτα 😅 Όσο έμεινε απλά ντρεπόμουν να τον κοιτάξω 😅…

• @xristosspilios7371
    @xristosspilios7371 Жыл бұрын

Έχω πάει σε ξενοδοχείο του Πειραιά, υποτίθεται όχι τέρμα παρακμή σε καλή περιοχή και όπως είμαι ξαπλωμένος βλέπω κάποια στιγμή κάτω από το έπιπλο που ήταν ακουμπισμένη η τηλεόραση κάποια κίνηση... Κοιτάω λίγο καλύτερα να σου ένας ποντικός... Στον 5ο όροφο... Κατεβαίνω ρεσεψιόν, αναφέρω και μου λέει "μπράβο σου ρε φίλε ψύχραιμος εσύ... Όχι σαν τους άλλους που πήραν τηλέφωνο και ουρλιάζανε και πήγα και τους βρήκα καβάλα στην τηλεόραση"... Εννοείται επί τόπου μαζεμα τα πράγματα και αντίο...

• @gkrvsl859
    @gkrvsl859 Жыл бұрын

Ρε ζήση, μην κλέβεις πετσέτες ρε μαν

@ZissisRoumbos

Πλάκα κάνουμε ρε, ούτε τα σαπουνάκια παίρνω.

@gkrvsl859

@@ZissisRoumbos την καλημέρα μου

• @CYPREFLIX
    @CYPREFLIX Жыл бұрын

aporia: vgenete me ta lefta apo ta live? diladi mpori kapios na zisei kanonika xoris alli doulia ean gini san kai esas?

• @Chio-Natty
    @Chio-Natty Жыл бұрын

Ξενοδοχείο κοντά στο πορτο χελι... σταμάτησε να λειτουργεί το κλιματιστικο Δεκέμβριο μήνα. Το δωμάτιο μόλις μπήκαμε μύριζε από την υγρασία και τα σεντόνια μουσκεμα. Ξυπνήσαμε 5 το πρωί και οι 2 άρρωστοι. Φύγαμε αρων αρων! Extra tip...50 ευρώ η διανυκτέρευση 😢

• @alkinooskad7889
    @alkinooskad7889 Жыл бұрын

2:50 καλή όρεξη σε τρωνε

• @angelinalig
    @angelinalig Жыл бұрын

Και δεύτερη αξέχαστη εμπειρία, ξενοδοχείο στον Βολο κεντρικο..3ήμερη με το σχολειο...ανοιγουμε την βρυση να κάνουμε ντουζ δεν είχε νερό...λεμε οκ ίσως εχει κάποια διακοπή...ανοιγω βρύση νιπτήρα και εβγαζε λάσπη σε συνδυασμό με σκουριά... Τεσπα υγρα μωρομαντηλα και μπάνιο στα σπίτια μας...για λουσιμο μονο βολευτήκαμε με μπουκαλια που αγορασαμε απο περίπτερο 😅

@georgiakokkoni332

Το νερό στο Βόλο δεν είναι πόσιμο και έχει πολλά άλατα. Αν έχει να ανοιχτεί καιρό η βρύση βγάζει στην αρχή βρώμικο νερό μετά από λίγο είναι εντάξει. Μπορεί να πλυθεί και να μαγειρεύεις, όχι όμως να πιεις.

• @lalosdim
    @lalosdim Жыл бұрын

Και Καλά Χριστούγεννα;

@giorgosxatzipavlou

🤣🤣🤣🤣 Λογική η απορία! Αλλά… δες το επεισόδιο 16 Comeback. Τα εξηγεί όλα!

@lalosdim

​@@giorgosxatzipavlou Σας Αγαπώ... απλά. Μόλις τελειώσω από εδώ πάω να τσεκάρω το 16. Keep it UP 💪

Άλλωστε... τι Χειμώνας τι Καλοκαίρι... Είστε παντός καιρού ❤

• @user642a2
    @user642a2 Жыл бұрын

Καινούργιο επισοδειο και ο χειμώνας συνεχίζει!