Успях ли да изкача Връх Ботев за един ден ?

За пръв път се качих на връх Ботев 2376 м н.в.
Маршрут:
Стара Загора - м.Паниците - х.Рай - вр.Ботев - м.Паницитен - Стара Загора
Общо време за изказването с почивките 6 часа до Ботев и 6 часа с почивките слизане до местност Паниците. Един от най - дългите ми преходи за един ден около 30 км
Тръгнахме от Стара Загора в 05:00 часа сутринта. В 6:30 часа бяхме в Калофер на местност паниците от където тръгнахме за хижа Рай. След 2часа и 40минути успешно пристигнахме на Хижа Рай около 9:10часа. Следаваше около 45 минути почивка за хапване и подсиване и след 2 часа и 30 минути успешно се качихме на връх Ботев 2376м н.в. Като там отново бяхме в 12:30часа и отново следваше 1час почивка за хаправне и пичиване. В 13:30 тръгнахме на обратно и след 2часа бяхме отново на хижа Рай където отново имахме време за почивка. В 19:30 бяхме вече на м.Паниците от където тръгнахме към Стара Загора.
Камера: Gopro 7black
Дрон: DJI Mavic Air 2S
Фейсбук Личен Профил - / dimitarpetrov8
Фейсбук групата ми- groups/12320...
KZread: - / @bg_travel_nomad
Instagram: - / bg_travel_nomad

• @ivanbinev8959
    @ivanbinev89597 ай бұрын

Паниците-х.Рай -Тарзановата пътека - вр.Ботев и обратно е възможно и голямо удоволствие за един ден. Компанията беше около 50 + - това лято ще скокнем отново на 60 + -

@desislavborislavov5974

Няма значение на колко си години с на колко се чувстваш,за БАЛКАНА възраст няма можеш ли да ходиш е ок