Trasa Polska - Grecja Samochodem PL SK HU SRB MCD GR Wprowadzenie, porady, ceny, opis, VLOG

25 lipiec 2022
Za 3 tygodnie wyjazd na wakacje do Grecji. 15 sierpień meldujemy się na Rivierze Olimpijskiej w miejscowości Leptokaria.
Vlog z planowania trasy, zakupu winiet, rezerwacji noclegów i paru własnych przemyśleń dotyczących drogi na południe Europy.
Może komuś się przyda :)
kzread.info/dron/XvM.html...

• @MarcinUUU123
    @MarcinUUU123 Жыл бұрын

Wybieramy się do Grecji w przyszłym roku. Nagrałeś najbardziej merytoryczny film jaki widziałem. Dzięki

@kisooyeung

To ja dziękuję za komentarz 👌✌️😁

• @danielmackiewicz3627
    @danielmackiewicz36274 ай бұрын

Świetna pożyteczna robota 👍🏾nie przejmować się marudami bo takim nieszczęśliwcą nic nie pomoże już. O ile ludzie bardziej by łapali zajawkę kręcenia materiałów gdyby mieli komfort psychiczny i w głębokim poważaniu co się może nie spodobać innym

@kisooyeung

Filmy traktuję jako hobby, przy okazji coś, ktoś wyciągnie dla siebie przydatnego. Pozdrawiam serdecznie 👍👋💪

• @wielkibrat6658

Dobra robota.

• @adamlida7363
    @adamlida7363 Жыл бұрын

Bardzo pożyteczne informacje.Od kilku lat poznaję Bałkany.W tym roku jadę z Kielc do Sarandy w Albanii przez Serbię , Macedonię i Grecję.Powrót - Czarnogóra, Bośnia, Chorwacja. Dysponuję natomiast dłuższym urlopem i zatrzymuję się w Budapeszcie, południe Serbii i Kastoria w Grecji.Pozdrawiam.

@kisooyeung

Zazdroszczę urlou🥰🥰 My maksymalnie 17-18 dni ale zawsze staramy się wykorzystać do cna. W tym roku Bułgaria ale bliziutko granicy z Turcją. Żona jeszcze nie wie, ale prawdopodobnie zwiedzimy Stambuł lub chociaż staniemy nad cieśniną Bosfor. Pozdrawiam serdecznie 💪🇵🇱💪🇵🇱

@adamlida7363

@@kisooyeung jadąc przez Rumunię ,,w tę i we w tę,, zahaczyłem ,,w tę,, -trasę transfogarską a ,,we w tę,, - Transalpinę zwykłą osobówką. Oczywiście swoim zwyczajem poświęciłem stosowną ilość czasu aby zobaczyć a nie tylko przejechać, Jadąc do Bułgarii ma się rozumieć.Warto.Pozdrawiwm.

@kisooyeung

@@adamlida7363 byliśmy na Transfogarskiej na powrocie z Grecji. Nocowaliśmy przed wyjazdem na tą drogę. Niezapomniane wrażenia (zresztą są 3 filmy z tego przejazdu u mnie na kanale 😉) Jeszcze nie planowałem szczegółowo trasy ale rozważam prosta drogę przez serbievi za Niszem odbić do Bułgarii, lub właśnie objazdówkę Rumunią- wtedy Transalpina obowiązkowo 💪 Jeszcze raz- wszystkiego dobrego👌👌

• @smolinskibartosz
    @smolinskibartosz Жыл бұрын

Pytanko o nocleg w Serbii i przejazd przez Serbię - bezpiecznie się czuliście ? Nikt Was nie zaczepiał po drodze ?

@kisooyeung

Cześć.tez słyszałem i czytałem takie opinie ale na szczęście nie miałem bezpośredniej styczności. 2 lata z rzędu (w tym też będziemy przejeżdżać i nocować, więc 3), było spokojnie. Jedna akcja to w Belgradzie na postoju w McDonald było sporo tych myjących szyby i byli natarczywi. No i widziałem jednego typa co chodził od auta do auta i pociągał za klamki- trochę wtedy odechciało mi się jeść w lokalu i wzięliśmy na wynos(zjedilsmy po drodze😅)

• @jacoplonski
    @jacoplonski Жыл бұрын

Na strzała to na strzała, stajesz tylko na siku 🫡

@kisooyeung

Cześć. Już się najeździłem na "strzała". Potem po kilkunastu godzinach za kółkiem wchodzisz do hotelu, łeb jak sklep i helikopter w ogniu 😉 wakacje u mnie zawsze zaczynają się w momencie uruchomienia silnika więc już drogę robię bez pośpiechu a po 8h jazdy jeszcze jakoś funkcjonujemy. Spacer w nowym miejscu, kolacja, jakieś lekkie zwiedzanie i wypoczynek. A rano kolejny trip już na miejsce docelowe ✌️