SARDYNIA ☀️ RAJSKIE PLAŻE 🏖 NA WAKACJE 🌴

W drugiej części cyklu o Sardynii pokażemy, że na tej cudownej wyspie znajdziecie zarówno tereny komercyjne jak i bardzo dzikie. Zatłoczone jak i wymarzone dla samotników. Z parkingiem tuż przy leżaku albo wymagające porządnego marszu. Tak banalne zajęcie jak plażowanie na Sardynii nabiera innego wymiaru :) Zabieramy Was na wyjątkową wyprawę, w czasie której odkrywamy drugie oblicze tej fascynującej wyspy.
Planując tę podróż w dużym stopniu inspirowaliśmy się blogiem Italia poza szlakiem, na który i Was zapraszamy. Jeśli chcecie poznać tajemnice włoskiego Dolce Vita, zobaczyć fascynujące regiony Italii i słynne włoskie miasteczka oraz dowiedzieć się gdzie najlepiej jeść i spać, to zajrzyjcie pod ten adres: ITALIA POZA SZLAKIEM - www.italiapozaszlakiem.com
01:47 Capo Testa
Muzyka: Epidemic Sound
Zdjęcia: Wikipedia i Adobe Stock
#italia #italy #sardegna #sardynia ‪@TraveLOVE_Travels‬
Odnajdźcie nas w social mediach i na blogu:
TraveLOVE na Instagramie: bit.ly/TraveLOVE-insta
TraveLOVE na Facebooku: bit.ly/TraveLOVE-fb
Blog TraveLOVE: www.travelove-travels.pl

• @TraveLOVE_Travels
    @TraveLOVE_Travels Жыл бұрын

Podobał Ci się nasz film? To prosimy NAPISZ co sądzisz o nim, o treści, o miejscu i w ogóle co myślisz :) W ten sposób pokażesz nam, że doceniasz to, co dla Ciebie robimy, a YouTubowi, że film warto polecać kolejnym widzom. KOMENTUJ, POLUBIAJ, SUBSKRYBUJ by się odwdzięczyć twórcom za ich pracę :)

• @Perula-hn9iv
    @Perula-hn9ivАй бұрын

Dziękuję za super materiał i dobrze opisane plaże 👌🔆😍🔆😍👌 pozdrawiam Państwa😘

@TraveLOVE_Travels

To oczywiście nie wszystkie plaże dostępne na północy wyspy, a jedynie te, do których sami dotarliśmy. Niemniej bardzo nam miło czytać tak miłe słowa 😀

• @sebastiandelura6853
    @sebastiandelura68532 жыл бұрын

WSPANIAŁE! Oczywiście daję supka za piękny kolor wody 🙂 i kanoniczne miejsca 🙂

@TraveLOVE_Travels

Hej @Sebastian :) Dzięki, cieszymy się, że pasuje Ci nasze poczucie humoru :) No i widoki.

• @JoannaTamiTu
    @JoannaTamiTu2 жыл бұрын

No proszę jaka ładna ta Sardynia 😁 Dzięki kochani za pokazanie uroków włoskiej wyspy. Pozdrawiam

@TraveLOVE_Travels

Cieszy nasz ogromnie każdy wyraz zachwytu tym miejscem, bo oznacza on, że nie tylko nas Sardynia oczarowała :)

• @padmaksa_das
    @padmaksa_das2 жыл бұрын

Pięknie i słonecznie. Super ujęcia i ciekawe komentarze . Dzięki.

@TraveLOVE_Travels

Dzięki serdeczne :) Powolutku, ale spontanicznie, dryfujemy ku nowemu stylowi :) A Sardynka pozamiatała :)

• @robert.p.k
    @robert.p.k Жыл бұрын

Fajnie było oglądać. Dzięki za wszystko. Sardynia piękna. Zainwestuje w drona . Nie sądziłem , ze z powietrza można mieć taka piękna pamiątkę uwietrzniona na filmie.Pozdrawiam i dzięki

@TraveLOVE_Travels

Bardzo nam miło to słyszeć 😀 tak, dla nas Sardynia była ogromnym odkryciem i na pewno tam wrócimy. A widoki świata z perspektywy lotu ptaka są bez dwóch zdań zjawiskowe 😀 zatem to dobry pomysł. Pozdrawiamy 😀

• @krzysztofwpodrozy
    @krzysztofwpodrozy2 жыл бұрын

Fajny film, super widoki, pewnie kiedyś się tam wybiorę.

@TraveLOVE_Travels

Serdeczne dzięki - bardzo nam miło :) My na pewno tam wrócimy, więc absolutnie polecamy :)

• @ilonakrawczyk1400
    @ilonakrawczyk1400 Жыл бұрын

Hej☺️wybieramy sie na Sardynie w czerwcu, dziekuje Za inspiracje 🥰

@TraveLOVE_Travels

Na zdrowie :) Dla nas największym sukcesem jest zainspirowanie innych do podróży, albo pokazanie fajnych miejsc do odwiedzenia w okolicy :)

Pięknie tam 🤩 zapisano na listę i pozdrawiam serdecznie z Tajlandii 🤩

@TraveLOVE_Travels

Cieszymy się że nasze polecajki inspirują do kolejnych podróży 😀

• @beti8786
    @beti87862 жыл бұрын

Piękna ta Sardynia, byłam na niej 3 lata temu, zwiedziłam również Korsyke

@TraveLOVE_Travels

My przez ten tydzień tylko liznęliśmy kawałek północy, a i tak jak się okazuje zobaczyliśmy całkiem sporo :)

@useruser0909

@@TraveLOVE_Travels witam, lepsza sardynia czy korsyka? :)

@TraveLOVE_Travels

Trudno nam porównywać, gdyż na Korsyce jeszcze nie byliśmy. Ale jeśli Korsyka choć trochę przypomina Sardynię, to jest boska :) Za to język na Sardynii jak dla nas przyjaźniejszy :)

@beti8786

@@TraveLOVE_Travels Korsyka jest górzysta, mówią na niej w języku korsykanskim.

• @justyna3747
    @justyna3747 Жыл бұрын

piękne miejsce

@TraveLOVE_Travels

O tak, już planujemy powrót na Sardynię - tym razem chcemy zobaczyć... jeszcze więcej pięknych plaż :)

• @pawstravel
    @pawstravel2 жыл бұрын

Seems like a great video, nice shots with drone and a good vlog, but I wish you guys made it in English ! Greetings from Amsterdam 😊

@TraveLOVE_Travels

Hi, thanks a lot :) We are glad you lake the views however making a video in English would be a big deal for us. Maybe one day :)

• @beatasymp
    @beatasymp2 жыл бұрын

świetny film, dziękuję

@TraveLOVE_Travels

Wielkie dzięki :) Mamy nadzieję, że zainspirował do odwiedzenia tej pięknej wyspy :)

@beatasymp

@@TraveLOVE_Travels właśnie w czerwcu się wybieramy i stąd oglądanie plaż itd, jeszcze raz dziękuję za film, drugi Wasz też super 😍

@TraveLOVE_Travels

Rewelacja :) Celujecie w północ, czy w południe wyspy? My też w czerwcu do Italii, ale nieco wyżej tym razem :)

@beatasymp

@@TraveLOVE_Travels chyba bardziej północ będzie, bo chcemy kupić hotel z ale inclusive i wreszcie wypocząć moment plus samochód 1-2 dni i wybrać najlepsze plaże i dlatego oglądam te vlogi i 30 nie zobaczymy zapewne w tydzień, ale te the bym chciała i jestem gotowa jechać przez całą wyspę do niej :)

@TraveLOVE_Travels

My znamy tylko kawałek właśnie północy i jedynie o niej możemy coś powiedzieć. Tam chyba po prostu nie ma brzydkich miejsc :) Zauważyliśmy, że wystarczy jechać wzdłuż wybrzeża i zatrzymywać się na plażach, by doświadczyć czegoś pięknego - na każdej czegoś innego :)

• @jaromirciesla4246
    @jaromirciesla42469 ай бұрын

Velmi pěkné

@TraveLOVE_Travels

Dziękujemy Jarek :) I tak - Sardynia jest przepiękna.

• @kasiab.2237
    @kasiab.22372 жыл бұрын

Sardynie jest piekna. My bylismy w maju, ale bylo niesamowicie wietrznie. Bylismy tego swiadomi, ze tak bedzie, ale akurat tak nam wypadl urlop. Bardzonchetnie wybralabym sie tam na poczatku wrzesnia albo pod koniec sierpnia.

@TraveLOVE_Travels

We wrześniu było mega upalnie, ale nie wiało tak bardzo. Przez tydzień zdarzyła się burza czy dwie, ale mijały nas zwykle z daleka. Będąc na północy widzieliśmy pioruny strzelające 200 km na południe od nas :) Też chcemy tam wrócić.

• @marioarnaldi9972
    @marioarnaldi9972 Жыл бұрын

Ehi Darek, Sardegna is not only beaches! There are a lot of very ancient monuments called Nuraghe to see and many romanesque churches with sundials. Medieval sundials. But this is travel love and I can understand you ;-)

@TraveLOVE_Travels

Hi Mario, yes we are aware of that - you take a look at the previous episode :) It covers the inner part of the island and of course it shows some nuraghe towers, too :)

• @annakubik4595
    @annakubik4595 Жыл бұрын

Sardynia to Boska wyspa byliśmy w czerwcu i lipcu po prostu raj zwiedziałam całe Włochy ale Sardynia to szczególne miejsce w moim sercu wrócę tu obiecałam to sobie

@TraveLOVE_Travels

Tu zgadzamy się w zupełności - też chcemy wrócić i zobaczyć jeszcze więcej :)

• @GPaolo369
    @GPaolo3698 ай бұрын

Thanks for the nice and original video about my region! I was born and grew up in Sardinia. Could you please tell me where can I find the book or internet page with the old Sardinian flag you have showed on your video? I have never seen it before. Many greetings to Poland!

@TraveLOVE_Travels

Thank you very much for this kind appreciation. As for the Sardinian flag it's not a secret: we foud it on English Wikipedia (en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Sardinia). Scroll down to find the Chronological gallery section, where you will see the drawing. The caption beneth reads: 1559 H. Cock-J. Doetichum-L. Doetichum, “La magnifique et somptueuse pompe funebre faite aus obseques et funerailles du tres grande et tres victorieus empereur Charles cinquieme”, Plantin, Anvers, The funeral cortège of Charles V in a printed book.

And for even better quality image visit this link: gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k310602f/f37.item.zoom

@GPaolo369

@@TraveLOVE_Travels Thank you for your quick answer and info!

You are welcome :)

• @klaudia_5148
    @klaudia_51482 жыл бұрын

Być może mi umknęła ta informacja, ale kiedy dokładnie byliście na Sardynii? Bardzo inspirujący film 👏👏👏

@TraveLOVE_Travels

Prawdopodobnie nie mówiliśmy tego super wyraźnie, ale to był wrzesień 2021 😀 dzięki za miłe słowo 😀

@nieczerwony9 ай бұрын

Widze, ze podobnie jak większość ludzi i vlogerow skuoiacie się na wybrzeżach wyspy. Proponuje udać się do interioru i w góry, bo to tam jest prawdziwe życie Sardynczykow a ich dieta w cale nie składa się z owoców morza, ryb itd. Jest to lud farmerów i pasterzy. Owszem plazy jest wiele i są ładne, ale to jest praktycznie reguła dla większości basenu morza Śródziemnego

@TraveLOVE_Travels

Dziękujemy za obejrzenie filmu i poświęcenie czasu na wpisanie komentarzy.

• @zuku5620
    @zuku56202 жыл бұрын

szacun za to że sami sobie organizujecie wypady. a nie wyjazdyy dla nygusów w stadach.

@TraveLOVE_Travels

Dzięki :) Tylko w ten sposób można zobaczyć to, co faktycznie chce się zobaczyć. Odkąd razem podróżujemy byliśmy tylko na dwóch wyjazdach z biurem, bo tam akurat nie dało się polecieć na własną rękę. Zatem jak dla nas metoda DIY jest najlepsza i ten model podróży staramy się promować :)

• @saraskubij1304
    @saraskubij13044 ай бұрын

w jakim miesiacu byliscie na Sardynii?:)

To był wrzesień.

• @97kaczor
    @97kaczor2 жыл бұрын

Nie rozumiem dlaczego Sardynia jest tak wychwalana. Nieco, że jest droższa, w większości miejsc wygląda tak samo. Polecam Korfu, gdzie jest dwa razy taniej.

@TraveLOVE_Travels

Czy jest zachwalana tego nie umiemy powiedzieć. My tam byliśmy i nam się podobała, więc zrobiliśmy o niej filmy. Wiele miejsc na świecie może być do siebie podobnych, ale dlaczego nie można odwiedzić ich wszystkich po kolei? Ktoś będzie wolał Korfu, a kto inny Malediwy. Niech każdy sam decyduje, który kierunek woli. Nam na Sardynii podobały się plaże, które z każdej strony wyspy są inne, a co więcej na niemal każdej jest inny piasek. Więc czy na Korfu jest tak samo? Polecimy to ocenimy :)

@XanDeGandia

don't be surprised... I've been to Corfu and Sardinia and I think Sardinia is more beautiful! 😊

@nieczerwony

Sardynia jest droga? Nie wiem gdzie ty się na tej Sardynii stolowales i gdzie nocowales, ale dla mnie wcale nie jest droga. Tym bardziej przy dzisiejszych cenach wakacji w Polsce. Ja za siebie i dziewczynę zaplacilem za 14 dni w 4 gwiazdkowym hotelu wraz z przelotem po €900. Oczywiście bez sniadania, bo takowych nie jadam. Pizzę można juz kupic za €7. De facto najlepsza jaką jądrowej była właśnie za €7 w miasteczku Bosa. Jak zjedziesz z wybrzeża i udasz się w góry do lokalsow to Brdzie jeszcze taniej, a często i za darmo cos dostaniesz. Jednak gadasz trochę po wlosku to juz całkiem możesz liczyć na goscine. Ja dostępne 5 flaszek wieku, darmowy ser i wedliny. Jesli twoim jedynym celem jest leczenie na plazy i łapanie slonca, to nasz racje, nie musisz specjalnie sprcjal wysilac. Natomiast Sardynia zyskuje zdecydowanie po udaniu się w głąb lądu. Po odwiedzeniu winiarni i lokalnych małych tratorrii.

@TraveLOVE_Travels

Podobnie jak w całej Italii. Są miejsca gdzie kawa kosztuje 7 euro, ale przeważnie kupimy ją za 1 euro. Podobnie z pizzą - są takie po 3,5 jak w Neapolu i po 12 w centrum Rzymu :)

• @stanislawakuznieeska435
    @stanislawakuznieeska435Ай бұрын

Iv

@TraveLOVE_Travels

A że tak spytamy - co znaczy "lv"?

• @tarektrez219
    @tarektrez2192 ай бұрын

🪷🪄🎰

🤙🌍🎱

• @HondaDCT
    @HondaDCT11 ай бұрын

6:40 - takiego pitolenia o piratach, to jeszcze nie słyszałem u żadnego z PRZYGOTOWANYCH do opisu historii wyspy, vloger'a. Zapoznajcie się z historią Korsyki (w godle jedna głowa MAURA - Araba) , Aragonii i dopiero Sardynii. Łatwiej będzie Wam zrozumieć kto tu i kiedy rządził/władał, zamiast opowiadać takie ...

@TraveLOVE_Travels

Dzięki za czas poświęcony na pisanie.

@pafnucypl1881

Ale banialuki ciśniecie....chyba, że to taki gag miał być...podróże kształcą,ale tylko jak 7:45 się coś wcześniej przeczytało

@TraveLOVE_Travels

Nie bardzo rozumiemy skąd teza, że Sardyńczycy jedzą wyłącznie owoce morza, ale cieszy fakt, że ich dieta jest tak urozmaicona :) Zapewne dlatego dożywają tak sędziwego wieku.

@TraveLOVE_Travels

Owszem cały basen Morza Śródziemnego obfituje w plaże, ale w naszym odczuciu żadne nie dorównują pięknu, kolorom i urozmaiceniu zatoczek oraz plaż Sardynii.

@TraveLOVE_Travels

W tym filmie faktycznie pokazujemy głównie plaże i rybackie miasteczka, o czym dość wyraźnie informuje podtytuł. Natomiast nasz drugi film o Sardynii (a w zasadzie pierwszy w kolejności) skupia się na interiorze wyspy. Zachęcamy do obejrzenia.

@TraveLOVE_Travels

Interesująca myśl, jakoby vlogerzy nie byli ludźmi :)

@nieczerwony

@@TraveLOVE_Travels No akurat to nie jest niczym dziwnym. Radzie zainteresować sie ile jest juz profili wygenerowanych i prowadzonych przez AI.