Rysy od strony słowackiej. KGP...

• @izadajda5082
    @izadajda508211 ай бұрын

Super wycieczka 👍,,, mąż był wczoraj od Polskiej strony,,,mimo roku szkolnego który się rozpoczął niesamowite korki przy łańcuchach a na szczycie nie ma miejsca odpocząć 👍,,,, pozdrawiamy serdecznie.

@Sznurowka_na_asfalcie

Dziękuję bardzo 😊, my też wybraliśmy poniedziałek bo myśleliśmy że będzie mniej turystów, już nie chcę myśleć jak jest w weekendy 🤔. Od Polskiej strony wchodziliśmy 21 lat temu 😊, teraz wchodziłem z synem bo to była jego 28 góra z KGP. Pozdrawiam Serdecznie. 😊

@izadajda5082

@@Sznurowka_na_asfalcie zapraszamy również do obejrzenia naszych filmików,,,, niestety są cztery z Rysów,,,, ponieważ nie doszliśmy jeszcze jak montować filmy 😱😱😱 pozdrawiamy serdecznie

@Sznurowka_na_asfalcie

Obejrzałem, fajne filmy. Ja cały czas się uczę montować i jeszcze duuużo nauki przede mną. 😊

• @joannaprobierz9064
    @joannaprobierz906411 ай бұрын

Bardzo dobry film. Pokazujesz momenty wędrówki pomijane często w nagraniach. I dobrze odzwierciedlona rzeczywista stromizna. Gratuluję zdobycia szczytu! Ja byłam 07.09.2023 to był czwartek i też bylo bardzo duzo ludzi pod i na szczycie. To była moja ostatnia góra w KGP. Jest tam przepięknie! Pozdrawiam

@Sznurowka_na_asfalcie

Dziękuję bardzo za tak miłe słowa, Też gratuluję zdobycia Rysów i oczywiście KGP ! 😊 KGP już skończyliśmy więc przyszedł czas na Diadem Polskich Gór... 😉 Pozdrawiam serdecznie 😊

@joannaprobierz9064

@@Sznurowka_na_asfalcie Również ogromne gratulacje. Też myślę o diademie 😊. Zawsze to dobra podpowiedź jakie jeszcze ciekawe miejsca odwiedzić. Ale podejdę już bardziej na lužno do tego. Serdecznie pozdrawiam!