Rowerem wzdłuż Bałtyku EuroVelo R10

Nasza wycieczka rowerowa zaczęła się 2.08.2019r na Śląsku, a dokładniej w Jaworznie z skąd pociągiem dotarliśmy do Świnoujścia (3.08..2019) a stąd ruszyliśmy wzdłuż Bałtyku na Hel. Nasza trasa wiodła ścieżką rowerową EuroVelo, lecz nieraz zjeżdżaliśmy z niej na leśne dukty czy drogi publiczne ,aby być jak najbliżej morza. Była to nasza pierwsza tak długa podróż rowerami a tym bardziej z bagażami.
Po siedmiu dniach w sumie przejechaliśmy 447km w czasie 33:77h i cel jakim był Hel został 9.08.2019r osiągnięty. Spaliśmy zawsze na polach namiotowych, campingowych.
Od zawsze chciałem przejechać tą trasę, lecz zawsze brakowało czasu ;-).Były momenty trudne jak podjazdy pod górki, w piachu, czy w błotach lecz pogoda i piękna sceneria wynagradzały nam ten wysiłek. Trasę polecam jak najbardziej każdemu kto zechce w pięknych okolicznościach przyrody spędzić cudowną rowerową przygodę bez względu na wiek czy umiejętności. Na koniec chciałbym podziękować mojej małżonce Beacie oraz córce Nikoli za wytrwałość i dotrwanie do końca trasy, oraz możliwość spełnienie kolejnej pięknej przygody!
MUZYKA:
Praz Khanal

• @Robson1967
    @Robson19672 ай бұрын

Super wycieczka, moje marzenie jeszcze nie spełnione ale...kiedyś się wybiorę. Co do relacji w większości widać tylko Ciebie.

@Mario_VW

Trzeba wsiąść na rower, zabrać dobry humor i tyle🤣 Mam trochę lat już ale spełniam wszystkie dawne i te obecne marzenia….Pozdrawiam 👍

• @Rafal_Makuszek
    @Rafal_Makuszek3 ай бұрын

Fajna trasa, te trudne fragmenty się najdłużej wspomina. Trasę przejechałem bez nawigacji, rano patrzyłem na mapę i jechałem. Oznaczenia są super. Ale jechałem w 2022 i 2023r. Nawet w ciągu tego jednego roku dużo się zmieniło, a już na pewno od 2019r więc pewnie dołożyli znaków. Obecnie jedyna trudność to piachy przed Łebą, ale góralem da się przejechać nawet z bagażami. Bagna w Klukach to pół godziny jazdy, ale obecnie to już nie jest R10. Jak pojedziecie tę trasę jeszcze raz po latach będziecie mile zaskoczeni.

@Mario_VW

My wspominamy baaaardzo miło😊 choć dziewczyny nieraz miały dość🤣 Na pewno jeszcze raz przejedziemy tą trasę jak starczy czasu🤣 Pozdrawiam serdecznie 👍

• @BW-zt2mv
    @BW-zt2mv2 ай бұрын

Wasza relacja była iskrą, która wywołała przysłowiowy pożar. Przymierzaliśmy się kolejny rok do tej trasy i jak to zwykle bywa zawsze "coś. Tym razem patrząc na Was przekonałem żonę, że można to przejechać bez wysublimowanego sprzętu :). Była akcja i reakcja, szybki urlop, zakup biletów (co okazało się nie lada wyzwaniem z uwagi na brak miejsc!). Owszem ja robię na rowerze kilka tys. kilometrów rocznie (gros z tego codzienne dojazdy do pracy) ale moja żona pojechała niemal z biegu. Ja miałem prócz sakw wypakowanych na maksa przyczepkę i 4 latka na pokładzie oraz full zapakowany bagażnik w przyczepce. Przejechaliśmy odcinek ze Świnoujścia do Gdyni (poniedziałek-piątek), a dziś mieliśmy pociąg powrotny do domu. Trasę polecam wszystkim, ja nawet jadąc z takim bagażem zsiadłem z roweru raptem kilka razy z uwagi na piaszczyste odcinki. O R10 obejrzałem wiele materiałów na YT ale Wasza pozytywna relacja wywołała efekt domina :). Pozdrawiam

@Mario_VW

Ślicznie dziękuję za tak miły komentarz😊❤️ Ten film jak i inne robiłem dla siebie, nigdy nie myśląc że będę wrzucał coś na YT🤣 Jestem kpl amatorem i „ciągle się czegoś uczę”🤣 Jest mi niezmiernie miło że ten film był dla Was motywacją do działania😎 Ja o tej trasie też marzyłem i też za sprawą filmów na YT podjąłem to wyzwanie👍 To może teraz kajaki lub żagle?😊 Zerknij na film z naszego spływu Czarną Hańczą, polecam 👍 Płynąłem tez Krutynią ( też piękna) ale jeszcze nie miałem czasu zrobić filmu.Kliknij subskrybuj to może kolejne filmy znów będą „iskrą”🤣Pozdrawiam serdecznie😊

• @grzegorzgorzoch6106
    @grzegorzgorzoch61063 ай бұрын

Wielki szacunek 🎉🎉🎉

Dziękuję

• @mirosawasekowska-zzyciawyj4794
    @mirosawasekowska-zzyciawyj47944 ай бұрын

Fajne jest dodanie własnego zdania o przebytej trasie - tak jak to zostało zrobione w tym filmiku 🙂

Dziękuję😊

• @pawebak7673
    @pawebak76733 ай бұрын

Piękna wyprawa, naprawdę super ale dlaczego bez kasku 😢

@Mario_VW

Dziękuję, dlaczego bez kasku? bo na rowerze jeździmy weekendowo a ten wypad był…. prosto zza biurka🤣 Pozdrawiam