Родопите / Панорамна Площадка село Орешец / Връх Червената Стена

Маршрут:
1. Панорамна Площадка село Орешец
Площадката се намира на метри преди село Орешец. Орешец се намира на 21 километра югоизточно от Асеновград, до него се достига по удобен асфалтов път. От Асеновград, трябва да продължите по пътя за Кърджали, като в края на село Червен, трябва да направите десен завой по пътя за Добростан. Площадката се намира малко преди самото селце в ляво. Там има места за няколко автомобила.
2. Връх Червената Стена
До връх Червената стена се запътвате към село Добростан. До селцето се достига по удобен асфалтов път, като зимата е труднопроходим, но през топлите сезони е отличен за достигане. Пътят се насочва към хижа Марциганица, ще достигнете и до разклон на пътя и малка беседка и табели. Там трябва да поемете надясно (север), като след около 200-250 метра ще видите постройка, вляво на пътя, а вдясно продължава пътеката. Там оставате колата и продължавате по пътеката, която е с червена маркировка и табели, тя стартира точно до стълб за ток
Камера: Gopro 7black
Дрон: DJI Mavic Air 2S
Фейсбук Личен Профил - / dimitarpetrov8
Фейсбук групата ми- groups/12320...
KZread: - / @bg_travel_nomad
Instagram: - / bg_travel_nomad

• @erphobia9320
    @erphobia9320 Жыл бұрын

Най красивата природа !!!