Regaty Jeziorak Grand Prix | W realu

I Regaty Jeziorak Grand Prix zakończone!
Ideą regat jest znalezienie kompromisu pomiędzy intensywną nauką pod okiem doświadczonych trenerów i sportowymi emocjami na nowoczesnych jachtach N’FUN 30, a relaksem i chilloutem podczas przerw między wyścigami oraz wieczornych spotkań w doborowym towarzystwie‼️
Zwyciężyła załoga jachtu Huzar 28 ⛵(nasz drugi N’FUN 30 ma opóźnienie), a N’FUN 30 zajął drugie miejsce⛵⛵
🔸Załogi trenowały cały piątek na Akademii Regatowej, podczas której największy nacisk kładliśmy na trymowanie, stawianie i zrzucanie genakera oraz komunikację w zespole. Na koniec dnia załogi potrafiły same dokonywać wszystkich manewrów na genakrze😎
W ciągu dnia znaleźliśmy też czas na kąpiel i lunch na dziko, a wieczorem usiedliśmy przy ognisku🔥, gdzie zrobiliśmy kociołek, już „legendarnej” naszej receptury😍
🔸Sobota to główny dzień zmagań regatowych. Południowy wiatr pozwolił nam na trasę „Charlie”- naszą ulubioną 😀, czyli krótkie sprinty (15-20 minut) ze startami na genakerach. Szybko dopłynęliśmy do archipelagu wysp na wysokości Siemian i pomiędzy wyspami Gierczaki ochłodziliśmy nasze rozgrzane słońcem ciała. Popołudniu dokończyliśmy regaty i na lunch zameldowaliśmy się w Chmielówce. Wieczorem wiatr ucichł i wróciliśmy do siedziby naszego klubu do Port 110 w Iławie, gdzie czekały na nas wyborne mule lub makaron z szynką parmeńską i szparagami (nasz ulubiony)
🔸Niedziela to Genaker Race. I tutaj znów Eos był łaskawy dając nam wiatr 4 B z kierunku południowego, co pozwoliło nam w krótkim czasie 2h (żeglując nierzadko w ślizgu‼️) dotrzeć do Siemian. Wyścig ten zwyciężyła załoga N’FUN 30. Tam dokonaliśmy ceremonii zakończenia i uczestnicy rozjechali się do domów.
Jeśli chcesz się zapisać to wejdź na jeziorakyachtclub.pl/regaty/