Prin trafic, pe două roți - ep. 5 | Cluj Napoca | Regret achiziția de la Decathlon

🚴‍♂️ În acest episod, pe lângă clipurile clasice cu întâmplări din trafic (adunate în ultima săptămână), am inclus și un (pre)review al bicicletei mele actuale, Rockrider Explorer 520, cumpărată în urmă cu puțin timp de la Decathlon Cluj, cu 3.100 RON.
În scurt timp va urma și un review complet al bicicletei. Dar, după cum am specificat și în clip, nu va fi unul pozitiv.
_________________________________________
- Care este scopul acestui canal?
În primul rând, vreau să promovez transportul pe două roți. Orașele sunt deja arhipline de mașini și efectiv nu mai au unde să circule și să parcheze. Găsim mașini peste tot. Pe drum, pe piste, pe trotuare, între blocuri, parcate pe banda 1, etc. Lumea ar trebui să afle că și deplasarea pe două roți este ok. Chiar mai rapidă, în orașele mari, cum e Cluj Napoca, București sau Timișoara, unde traficul este infernal, mai ales în orele de vârf.
Am renunțat complet la mașină la începutul anului 2024. M-am săturat să pierd zilnic o oră de acasă până la locul de muncă (4-5 km). Pe bicicletă, acest drum îl fac în 15 minute.
Așa că, vă încurajez maxim să folosiți și modalități de transport pe două roți. Mai ales în Cluj, unde șoferii sunt mult mai educați decât în alte orașe, iar infrastructura ptr. biciclete este în continuă dezvoltare.
Vizionare plăcută!
Vă mulțumesc ptr. tot!
#cluj #bikelife #bicicleta #tramvai #decathlon #rockrider #explorer #trafic #clujnapoca

• @gabi7091
    @gabi709119 күн бұрын

Hai la cat mai multe episoade 🎉 Locuim în afara țării și mă bucura enorm să mai văd Clujul în tipul ăsta de conținut . Mult succes pe viitor 😃🙋🏻‍♂️

@ACBikeCluj

@@gabi7091 Ma bucur sa aud ca va place acest tip de conținut. Cu siguranță voi mai posta. 🚴 Încerc sa o fac săptămânal, dar depinde și de timpul liber pe care-l am. Toate bune! ✌🏻

• @LordICEro
    @LordICEro17 күн бұрын

În bugetul unui Rockrider 520 aș fi ales oricând un Devron Riddle 2023 RM3.x. Are echipare superioară, livrată acasă frumos în cutie și cu revizii gratuite incluse ( 2 erau cel puțin anul trecut ). Fac "naveta" zilnic spre job și înapoi pe un RM3.7 și singurele lucruri schimbate între timp au fost șaua care e cam neprietenoasă de fel la drumuri mai lungi și anvelopele.

@sebastianblezneag4331

Corect, era și naționalist, eu am un Carpat făcut tot în RO, nici eu nu am avut probleme cu ea, poate nu a avut noroc cu ea, or fi așa rele!?

• @MarianWYK
    @MarianWYK4 күн бұрын

Salut, daca iti permitea bugetul trebuia sa iti cumperi un expl 540 care are roti cu butuci pe rulmenti boost, fata-spate, furca pe aer, cauciucuri net superioare si alte imbunatatiri precum transmisia. Din pacate chiar si asa cu probleme expl520 (modelul tau) are o echipare decenta pentru banii pe care ii dai pe ea si nu cred ca ai gasi nimic mai bun in acel pret. Spor in continuare!:)

• @EGMyths
    @EGMyths6 күн бұрын

Eu personal sunt un mare fan Decathlon pentru ca au fost super ok cu mine (ca si companie) am schimbat 3 biciclete la ei pana am gasit-o pe cea potrivita. Bicicletele pe care le-am avut au fost toate ok insa conteaza foarte mult cine le pregateste, nu toti angajatii de la raionul de bicle au cunostiintele necesare. Au fost cazuri cand a trebuit sa ma intorc pentru reglaje pentru schimbatoare sau frane

• @sergiu9153
    @sergiu915319 күн бұрын

Salut! Mulțumim și mai așteptăm și alte video-uri!

• @mabo88B
    @mabo88B19 күн бұрын

Îmi place super mult ce faci ! Și eu stau în Cluj și am ieșit o dată cu bicicleta, dar am simțit ca sunt in pericol de fiecare data când părăseam pista de biciclete. Așa că am rămas la mersul de jos.😅

@ACBikeCluj

@@mabo88B Comparativ cu alte orașe, Clujul a chiar sigur ptr. mersul pe două roți, chiar dacă o faci pe carosabil și nu pe pistă. Dacă respecți regulile și mergi corect, nu ai de ce să te temi. Drumuri bune! ✌🏻🚴

@sanoot123

Күн бұрын

@@ACBikeCluj in cluj se respecta majoritatea regulilor, mai putin viteza, cand e mai liber orasul, tot traficul se misca cu 60-80km/h

• @UberMegustador
    @UberMegustador5 күн бұрын

4:35 eu am un rockrider st100 luata acum 6 ani tot din decathlon si am facut cu ea 35 de Km aproape in fiecare zi. I s-au tocit dintii la foi si pinioane la cat am mers si nu am menajat-o deloc. Culmea a tinut foarte bine, nu am avut absolut nici o problema cu ea pana acum si nici revizii nu i-am facut. Cred ca ai avut ghinion sa prinzi una defecta.

• @ghermanrazvan5880
    @ghermanrazvan588019 күн бұрын

Salut, pe Horia era și inainte marcajul prin spatele statiei dar era destul de șters 😅 Dupa cum ziceai, oriceunde ai pune banda tot o să stea oameni pe ea. Mulțumim pentru videoclipuri 🙏

• @StefanDrake
    @StefanDrake16 күн бұрын

Trebuie gresati rulmenti am un rockrider s530st de vreo 3 ani si aseara a inceput sa imi faca lafel roata spate dar asta dupa vreo 4-5 spalari la presiune Singura problema care am avut-o cand am luat-o a fost faptu ca nu avea locktite pe suruburile de la shock da am rezolvat cumparand un tub de locktite, am desfacut shocku si am pus locktite pe surube si l-am pus inapoi mare inginerie... in rest nu am avut nicio problema cu bicicleta in afara ca am spart eu monoblocul si maxim am schimbat pipa din preferinte personale, in rest merge ca unsa 🤣 Nu am servisat-o niciodata la decathlon

@ACBikeCluj

O să-ncep și eu să mă "bag în ea". N-o mai duc la atelier.

• @kitsuneemerald
    @kitsuneemerald18 күн бұрын

Foarte nice episodul, vad ca e un trafic mult mai decent decat in Bucuresti din ce-am vazut la Go Rider. Incearca sa faci si un episod prin Floresti, acolo am auzit ca e teroare 💀

@ACBikeCluj

@@kitsuneemerald Acum e ok deoarece au început vacanțele la școli, facultăți și lumea e plecată în concedii. Să vezi cum o să arate și Clujul din Septembrie, când încep toate cele enumerate mai sus. :))

@kitsuneemerald

@@ACBikeCluj atunci astept video din septembrie 😂 bafta la cat mai multe episoade

• @sergiu9153
    @sergiu915319 күн бұрын

Insistă la decathlon să-ți dea banii înapoi, chiar dacă e nevoie să le zici ca apelezi la ANPC. Ceri să vb cu un superior și insistă să-ți dea banii înapoi…o să reușești.

@mariandinu1115

SALUT OMULE DRUMURI BUNE SI FAMILIA TA MULTA SĂNĂTATE ȘI FERICIRE AVEȚI GRIJĂ DE VOI TOȚI CEI DRAGI ȚIE DOAMNE AJUTA AMIN TE ROG FRUMOS SA DE DUCI PANA IN COMUNĂ ODOREU SATU MARE

DUTE LA BIKE . LA BICICLETA

@ACBikeCluj

Nu vreau să ajung la un scandal. O mai repar eu cu ce pot, mai merg pe la atelier s-o mai peticească și în viitorul apropiat o voi schimba complet. Am încercat, m-au refuzat, aia e. Au pierdut un client, dar nu cred că le pasă foarte tare.

• @cristim2569
    @cristim256919 күн бұрын

in trafix se reflecta sociatatea romaneasca perfect....

• @MirceaTD
    @MirceaTD12 күн бұрын

E “domnie” la Cluj față de conduita de la București 🎉

@ACBikeCluj

@@MirceaTD momentan, cat e vacanța 😂✌🏻

• @cristianmuntean111
    @cristianmuntean1117 күн бұрын

E comod doar cu 10 viteze prin oras? Eu mi am luat la mana a doua de vreo doua luni o bicicleta canyon(cadru de carbon) furca fata magura mdr 100 cu blocare pe ghidon, frane hidraulice shimano deore xt, schimbator shimano deore xt, 27 de viteze, discuri frana tot shimano deore xt la 2750 de lei si is chiar multumit de ea

@ACBikeCluj

@@cristianmuntean111 Nu am o problemă cu vitezele. Ce mă deranjează uneori este lățimea ghidonului. Mai ales la strecurarea printre mașini. Dar… m-am obisnuit, într-o oarecare măsură.

• @GoldmundAR
    @GoldmundAR17 күн бұрын

La min.10:20, o statie de autobuz, pe trotuar ar trebui sa astepte calatorii, iar autobuzul sa parcheze pentru statie lipit de bordura, cum este posibil de zeci de ani in Stuttgart si nu la 1 m departare de bordura. Macar in Cluj sa fie "ca in vest"...

• @vld303
    @vld30319 күн бұрын

Eu am un btwin rockrider 520 achizitionat acum 6 ani si nu am avut nicio problema cu el, am schimbat decat consumabile (cauciucuri, lant, pinioane, s-au tocit ca am mers mult cu ea) in schimb absolut nimic tehnic. Sa nu zic ca tataie, astea noi nu mai se fac cum se faceau odata😫

@dhanyrafael

Acum se lucreaza din ce in ce mai prost. Si eu am Btwin vechi din 2014 si inca merge bine fara probeme grave. Dar astea noi sunt catastrofa.

@ACBikeCluj

Într-adevăr, bicicletele care le aveam când eram copii țineau ani de zile, fără să se strice absolut nimic. Ungeam lanțul cu ulei ars din când în când și aia era tot. Mergeam cu ea peste tot. Acum, cedează câte o piesă pe lună doar mergând pe drum drept. Și mai costă și o căruță de bani. Cum am mai spus, poate am avut ghinion și nu e chiar așa. Dar la câte feedback-uri negative am primit la postări (pe diferite platforme)… nu știu ce să zic.

• @victorctp849
    @victorctp84919 күн бұрын

5:42 eu am luat Cross Fusion 9 de la Maros Bike recomand cu încredere de la ei sunt oameni serioși, ți-l repară pe loc dacă ai o defecțiune la bicicleta

• @andraskiss1446
    @andraskiss144618 күн бұрын

Nu demult an cumparat o bicicleta BTWIN,un model mai vechi,folosit la un pret de nimic,dar merge foarte bine.Cred ca modelele vechi sunt mai reusite.

@ACBikeCluj

@@andraskiss1446 La aceeași concluzie am ajuns și eu, Andras.

• @dhanyrafael
    @dhanyrafael19 күн бұрын

Misto la Cluj. Inca nu am trecut de Sibiu, dar sper sa ajung si eu spre nordul si vestul Romaniei pana mor. Vin cu trenul evident. Dar la ce trenuri avem momentan nu ma incumet. :((

Cu trenul ajungi bătrân la Cluj 😂

• @alexandrubonyhai3117
    @alexandrubonyhai311718 күн бұрын

5:30 se poate întâmpla când pinionul spate este pus greșit sau este dereglat și nu este bine făcut după roată.

• @andreinicu6429
    @andreinicu642919 күн бұрын

Salut! Te contrazic cu bicicletele Decathlon. Am un Rockrider ST 520 din 2019 și merge brici. Am dus-o pe asfalt, pe pietriș, prin nămol, prin afara țării. Am făcut cred că peste 1500 de km cu ea și singurul lucru de care ma pot plânge este că este cam grea. Deci probabil depinde cum ai norocul.

@bogdanburada3935

Susțin cele zise mai sus eu dețin același model de doi ani, cadru L roti pe 29" in jur de 1500 de km pedalați, nu a necesitat o zi service, îmi pare rău să aud poate ai prins un lot păcătos.

@ACBikeCluj

Mă bucur să aud că ai avut parte de experiențe ok cu produsele lor. Poate e cum a zis Bogdan și am prins un lot păcătos. Sau are ceva modelul ăsta (din fabrică). Nu sunt singurul care a întâmpinat aceste situații cu Rockrider EXPL520. Mi-au mai scris câteva persoane care au avut exact aceleași probleme. Poate cu următoarea va fi mai bine.

• @doomer8949
    @doomer894919 күн бұрын

Aceasi problema am avut si eu cu un triban rc120. Tot ce tinea de rulmenti se distrugea dupa o singura ploaia si mergeam odata la cateva luni cu ea in service. Am vandut-o in pierdere mare si am ales sa cumpar ceva second. Nu recomand nimanui care foloseste bicicleta zilnic sa cumpere de la decathlon.

@manu.yt25

Păcat, personal am avut două cursiere Triban de la Decathlon, au fost foarte bune, momentan am chiar RC520 pe care îl folosesc zilnic în oraș. Înainte am avut Triban 500 din 2018 și da, am fost nevoit să schimb rulmenții din roata spate, dar după 6000 de km și după ce am călătorit cu ea prin Europa (România > Franța), chiar dacă bicicleta nu este concepută pentru bike touring... Am cumpărat o roată nouă (250 de RON, nu e mult mai ales după atâția ani) și acum merge foarte bine în continuare, chiar dacă eu folosesc RC520 cel mai mult acum.

@doomer8949

@@manu.yt25 posibil sa fi avut doar .eu o experinta proasta dar ca si domnul cu mtb-ul, nu am putut da retur la bicicleta si e destul de obositor sa te duci de 2 ori pe luna in service

• @alinabaciu4158
    @alinabaciu415819 күн бұрын

Maros bike Mărăști

@@alinabaciu4158 mulțumesc pentru recomandare! ✌🏻

@cfr1907cluj1

@@ACBikeCluj UMI BIKE

• @borlamarin6061
    @borlamarin606119 күн бұрын

Salutare! În ce domeniu lucrezi?

@ACBikeCluj

@@borlamarin6061 Salut! Horeca, Management.

• @dragosmoldovan990
    @dragosmoldovan99019 күн бұрын

Mi-as dori sa am si eu o camera de asta. In prima zi cand mi-am luat bicicleta, duba de politie a facut dreapta peste pista de biciclete fara semnalizare sau asigurare, in fata mea. Era sa ma bag singur un duba.

@manu.yt25

La 500-1000 de RON ai camere bune, nu trebuie să cumperi neaparat o cameră 360 la 2000-2500 de RON. Personal, am o DJI Osmo Action 1 și e o cameră foarte bună pentru preț (personal am cumpărat-o second-hand cu 700 de RON), stabilizarea este foarte bună și de ani de zile camera merge perfect de bine, chiar dacă o folosesc pentru orice deplasare cu bicicleta. Cel mai mult o folosesc cu o baterie externă de 10000mAh în rucsac, care îmi dă ceva gen 5 ore de filmare în 4k60...

@ACBikeCluj

Da, e foarte bine să ai o cameră când mergi cu bicicleta. În caz de orice, nu neaparat ptr. youtube sau social media. Să știi că nu am dat foarte mult pe ea. Este Insta360 One X2 și a fost undeva la 1.700 de lei. Dar își merită toți banii. Mai dă câteva erori din când în când, dar își revine repede. Chiar o recomand.

• @frincu528
    @frincu52818 күн бұрын

AFI Sport by Bucharest bike trafic, cele mai bune biciclete, atât ieftine cât și peste 10 mii €, personal recomand tuturor din țară,

@ACBikeCluj

@@frincu528 Am avut acum câțiva ani una de la AFI Sport și chiar am fost mulțumit. Am fost nevoit să o vând după aprox. 1 an și jumătate, dar în acel timp nu am avut nicio problemă cu ea. Dădusem 1.700 de lei pe ea și am folosit-o mai mult și mai intens decât acest Rockrider. Mulțumesc pentru recomandare! ✌🏻

• @biscuitdelicious5410
    @biscuitdelicious54104 күн бұрын

Incearca sa mergi la service la bike44.

• @ozzy011970
    @ozzy01197019 сағат бұрын

10.20 Folosește claxonul. Ah, scuze. Nu ai. Amendă!

• @silviuo.9291
    @silviuo.929119 күн бұрын

Dacă politia care ar trebui sa fie un model aproape da peste tine.. Ce sa mai zici:)) o zi faina și Take care

@ACBikeCluj

@@silviuo.9291 Da, foarte interesantă manevra făcută :))

• @sebastianblezneag4331
    @sebastianblezneag433114 күн бұрын

Vezi ca ai marosbike in Cluj, e mama bicicletelor acolo cite am vazut, au piese de schimb, service... Fa-le o vizita, poate e ceva pe placul tau!

@ACBikeCluj

@@sebastianblezneag4331 Am primit foarte multe recomandări pentru Maros Bike. Cu siguranță o să le fac o vizită când va veni vremea să-mi schimb bicicleta. Mulțumesc! ✌🏻🚴

@classicgamingtimes6505

da dar au si preturi maros...

• @adrian2ka46
    @adrian2ka465 күн бұрын

Altu care scoate ochii la cine apuca. Lasa i ca vad ei . Nu le purta grija. Also mai bine schimbi tu roata cu mana ta ca sigur faci o treaba mai buna.

• @Helion_Prime
    @Helion_Prime18 күн бұрын

Poate totusi gasesti un service mai de doamne ajuta care sa iti repare bicicleta aia sa te bucuri de ea, in loc sa dai banii pe alta.

@ACBikeCluj

@@Helion_Prime Pe soluția asta mă focusez acum, provizoriu. La următoarea achiziție, aș vrea să investesc ceva mai mult și… nu dețin acea sumă acum.

• @1zanglang
    @1zanglang18 күн бұрын

Stau și mă uit pe site-ul Maros Bike, din orașul tău, Cluj și văd un Cannondale Trail 7, care este cu mult peste ShitRider-ul de la Decathlon și costă cu, doar 100 lei mai mult. Mă întreb: ce-a fost în mintea ta, să intri în Decathlon, pentru a cumpăra o bicicletă?

@ACBikeCluj

@@1zanglang A doua recomandare ptr. Maros Bike. Probabil acel magazin merită o vizită. Mulțumesc! PS, nu știu ce a fost în capul meu… dar îmi pare rău.

@1zanglang

@@ACBikeCluj Până acum, am construit două biciclete, cu componente luate de la Maros Bike și Play Bike. Întotdeauna, le-am primit repede, de foarte bună calitate și la prețuri corecte. De la Decathlon, nu-ți recomand nimic altceva, în afară de echipament de ciclism, mai puțin căști. Urmărește promoțiile. Uneori poți ”împușca” adevărate chilipiruri: tricouri, bluze, jachete, pantaloni, mănuși. În materie de piese, scule, consumabile pentru bicicletă, Maros. Scule accesorii SKS, cauciucuri, camere Schwalbe și Continental. Succes și încearcă să scapi de ShitRder.

• @classicgamingtimes6505
    @classicgamingtimes65055 күн бұрын

fa upgrade la hub, etc, dar daca nu te pricepi sa schimbi asta e, eu am un explorer 500 modificat si merge brici, eu am mai avut un explorer 500 si era marimea m, si mi-au dat banii inapoi si mi-am cumparat L,

• @anduandy7
    @anduandy719 күн бұрын

Parcă e mai ok traficul la Cluj decat prin alte parti ale țării.

@ACBikeCluj

@@anduandy7 acum e vacanță și e perioada concediilor, dar în timpul școlii, e jale.

• @EmilAlu
    @EmilAlu12 күн бұрын

care e faza, de la final? ai cumparat un bax de bere, iesit total din context.

@ACBikeCluj

@@EmilAlu nu am o explicație. :)) Pur și simplu am uitat să opresc camera când am intrat în magazin, iar la edit am dat de faza asta. A fost o decizie de moment să o adaug în clip, la final. 🍻 Cu ocazia asta, îți super mulțumesc pentru faptul ca ai urmărit până la final! 🙏🏼🚴

• @BOB-eb8xz
    @BOB-eb8xz12 күн бұрын

Nu stiu ce sa zic de bicicleta ta, mie imi pare grupul de pinioane sa suna foarte urat in acel mic demo, nu e zgomot de coronite uzate acolo. Cand mai mergi, cere sa iti schimbe grupul de pinioane, are clichetul terminat. Si mai foloseste vitezele, ca de aia le-au pus

• @bogdan1740
    @bogdan174018 күн бұрын

11:20 cred ca aveai răspunsul dacă scanai codul QR 😁

@ACBikeCluj

@@bogdan1740 M-ar interesa adevarul, nu ce scriu ei acolo. Trebuie să recunoaștem. Gen Z are caracteristicile ei… speciale. :))

• @feketestefan
    @feketestefan19 күн бұрын

Cati bani dai, atat primesti :) Si eu am un Rockrider ST530 cu care vin din Floresti, am facut undeva la 1000-1500 km cu ea si sincer isi face treaba, ce am schimbat la ea destul de des a fost lantul, dar dupa ce mi-am pus lant shimano ii mai bine. Nu gasesti biciclete mai rezistente in banii astia, si sa nu crezi ca in alt loc o sa fii mai bine servit daca nu esti multumit de achizitie si vrei un upgrade.

@ACBikeCluj

@@feketestefan pentru suma pe care am plătit-o (>3.000 lei), mi se pare ca are cam multe probleme. Și cam des. Rezolvi una, apare alta. Dar poate este doar părerea mea sau poate am avut doar un ghinion teribil. Cu toate că am primit mai multe păreri de la diferiți oameni care au acest model si… 90% din ei mi-au oferit un feedback negativ. Legat de magazin și de profesionalismul băieților din service, nu am ce să comentez. Mereu m-au servit cum au putut mai bine. Sunt dezamăgit doar de produs.

@feketestefan

@@ACBikeCluj Poate depinde si cum ingrijesti bicicleta si cum te dai cu ea, dar din cate am vazut, o bicicleta cu piese decente incepe pe la un 4500-5000 ron.

@ACBikeCluj

@@feketestefan o folosesc 10 km pe zi, în drum spre job și înapoi. Pe asfalt, fără offroad sau altele. Tot de la Decathlon am un degresant și după fiecare ploaie șterg lanțul și îl ung cu ulei. Nu am fortat-o deloc… poate e cum zici tu și atât merită acei 3.100 de lei. Dar îmi vine greu să cred asta.

• @roly_f1
    @roly_f116 күн бұрын

Daca tot editezi clipurile si mai prinzi cate unul trecand pe rosu, poti incerca sa trimiti si politiei, conform noilor schimbari legislative pot aplica amenzi si retine permise si pe baza inregistrarilor video. Spor la pedalat!

@ACBikeCluj

Nu vreau nici să fac rău. Dacă văd pe unu` care se pune în pericol pe el sau pe alți participanți la trafic, cu siguranță voi trimite filmările către poliție. Mă bucură foarte mult faptul că a apărut această lege. Șoferii se vor gândi de mai multe ori înainte de a se crede super-eroi pe străzi, știind că pot fi filmați de către cineva.

@roly_f1

​@@ACBikeClujn-ai cum sa faci rau, raul s-a făcut in toți acești ani in care astfel de comportamente au fost tolerate, si asa s-a obișnuit lumea ca la galben sa apasă acceleratia in loc de frână. In vest exista camere care raportează automat trecerile pe rosu, si sa fim serioși, e foarte periculos. Cel care a trecut azi si crezi ca nu a pus in pericol pe nimeni maine poate ucide pe cineva, pentru ca e sansa mare ca fel va trece pe rosu, ca doar nu a pățit nimic. E nevoie de control, altfel lumea prinde curaj si încalcă regulile din ce in ce mai mult. Folosesc și eu bicicleta în oraș și vad multe...

• @Liina90
    @Liina9019 күн бұрын

daca mergi prin oras mai mult iti recomand o bicicleta de oras, sau o semicursiera( daca ai fundul tare 😂) ai alta postura, dai altfel la pedale plus ca sunt anvelopele mai subtiri si aluneca altfel pe asfalt. e mult mai usor de urcat pe frunzisului cu una din asta.

@dhanyrafael

Nu, MTB e sfant in Romania la ce drumuri cu gropi avem plus canalele periculoase unde iti intra roata daca e pus gresit gratarul. Plus ca nu poti sari peste borduri cu cursiera. In orase trebuie sa iei borduri. Plus ca poti face si offroad cu MTB. Cu cursiera esti limitat la asfalt. Pierzi multe experiente faine prin padure.

@Liina90

@@dhanyrafael in cluj nu sunt gropi aproape deloc( dar sunt de urcat dealuri) si nici cu bordurile nu te prea intalnesti daca nu mergi pe trotuar. si eu am mtb dar il folosesc foarte rar, mi se pare ca nu merita efortul depus in plus fata de o bicicleta de oras.

@ACBikeCluj

Sincer, nu am mers niciodată cu o semicursieră, dar sunt foarte curios cum este experiența. Și acum m-ai făcut mai curios. :)) E ok și cu MTB, dar probabil cu o bicicletă de oraș te poți strecura ceva mai bine printre mașini (deoarece nu are ghidon atât de lat ca și MTB), lucru care este un mare avantaj, mai ales în orele de vârf, când se formează coloane kilometrice.

@StoianOvidiu

​@@ACBikeClujPoti incerca un gravel bike, daca vrei si pietriș.

@randomvideos-pl6nn

​@@Liina90Cum sa nu fie gropi. Și eu îs din Cluj, îmi place maxim orașul, dar nu e chiar așa perfect. Îs o groază de canale cu găuri puse pe direcția drumului, pe unele străzi lăturalnice, chiar și în centru îs ditamai gropile. Le ocolești, oricum, dar stai liniștit/ă că sunt destule gropi

• @jobyEN
    @jobyENКүн бұрын

Comment

Күн бұрын

@@jobyEN Apreciez :)) ✌🏻

• @luciantatu
    @luciantatu18 күн бұрын

Salut! Aceiași bicicleta, la fel problema roata spate.

@ACBikeCluj

@@luciantatu Probabil e o problemă generală la acest model. E apărut de câteva luni, doar. Am mai auzit și teoria asta, chiar de la cei din magazin. Macar daca ar accepta returul, știind ca sunt probleme atât de mari la această bicicletă. Dar nu, ei repară…

@luciantatu

O am din mai 2022

@ACBikeCluj

@@luciantatu acum am văzut ca a fost lansată la 2021. Nu știu la ce se refereau cei de la magazin când au spus ca a apărut “recent”. Acum se comportă ok, sau tot așa de problematică este?

@luciantatu

@@ACBikeCluj Problema a fost la butuc. Acum este ok, dar nici nu aș mai cumpăra -o.

• @hunynagy595
    @hunynagy59518 күн бұрын

Butucul trebuie schimbat.

@ACBikeCluj

@@hunynagy595 mda, la doar câteva săptămâni de la achiziție, am schimbat cam multe :)) Mai rămâne doar să schimb bicicleta complet. Mulțumesc! ✌🏻🚴

• @danielmaris4904
    @danielmaris490418 күн бұрын

Păi dacă ai bonul și toate cele normal ar trebui să-ți facă retur la bicicletă.

@ACBikeCluj

Ar trebui, dar ei vor să repare... La nesfârșit.

• @parintenebun
    @parintenebun19 күн бұрын

pt naveta zilnica de 4-5 km, de ce nu ai ales trotineta electrica? presupun ca nu ai linie de autobuz intre casa si job

@Liina90

nu prea e sigura trotineta in trafic, am avut si eu una foarte buna si am vandut-o, parca esti invizibil pentru soferi cand esti pe trotineta.

@dhanyrafael

E mai periculoasa decat bicicleta care are macar roti care te apara la impact. Trotineta e moarte curata.

@manu.yt25

Din 2017, când am avut prima trotinetă Xiaomi adusă din China, am făcut 12000 de km cu trotinetele mele, dar acum 2 ani am vândut-o și am trecut la bicicletă. Da, chiar dacă trotinetele sunt un mijloc de transport amuzant și eficient, nu mi-au adus foarte multe beneficii. Mai specific, faptul că nu te miști pe trotinetă e foarte problematic. Personal, am devenit prea gras, dar când am ales să o înlocuiesc cu bicicleta, atunci am redevenit mai sănătos. Am pierdut 10 kg și mă simt mult mai bine. :D Am descoperit și că bicicletele pliabile sunt foarte bune, așa că e ușor să pun o bicicletă pliabilă în mașina mea sau să o iau cu mine în tren, lucru care mi-a plăcut și la trotinetă. Deci, da, surpriza pentru mine a fost faptul că bicicletele pliabile sunt foarte bune (am Tilt 500 de la Decathlon) și destul de plăcut de folosit în oraș. Faptul că nu trebuie să fie încărcate și că nu ai griji legate de baterie e foarte bine. Și da, confirm, mă simt mult mai în siguranță prin trafic cu o bicicletă decât cu o trotinetă. Singura diferență este că bineinteles, transpir mai mult cu bicicleta, dar ne putem adapta: ori merg mai încet, ori schimb hainele. În schimb, iarna ai o senzație de frig mult mai mare pe trotinetă decât pe bicicletă. Practic, am mers cu bicicleta până la -10° și a fost ok cu mănuși și șosete bune de lână. În iarnă, pe bicicletă te încălzești singur în doar câteva minute de pedalat. :)

@ACBikeCluj

Mi se pare foarte periculos sa circuli cu trotineta electrica. Cum a zis si Liina90, esti invizibil in trafic. Plus ca nu exista inca reguli ptr. trotinete, nici nu stii pe unde ai voie sa circuli si pe unde nu. Am autobuz intre casa si job, dar a fost o alegere personala sa folosesc bicicleta. Imi place foarte tare sa circul pe doua roti si... ajung mult mai repede la destinatie.

@parintenebun

@@ACBikeCluj iarna tot cu bicicleta circuli?

• @CageFighter178
    @CageFighter17818 күн бұрын

Nu sunt fan decathlon, rockrider, etc. Dar in segmentul respectiv de pret, concurenta nu ofera ceva mai bun.. Am cumparat un Devron soției ca alternativa la Rockrider in range-ul de 2000-3000 de lei si e varza.. urmeaza sa ii schimb angrenajul pe cheltuiala propie.. cand colo am colegi de munca cu Rockrider la aceiasi bani, care in afara de pene nu au avut probleme. Eu cred ca ai avut tu ghinionul sa prinzi un produs neconform.. sht happens.

@ACBikeCluj

@@CageFighter178 Este și asta o posibilitate. După cum văd în comentarii (atât aici, cât și în alte locuri unde am postat), majoritatea persoanelor care au cumpărat acest model de bicicletă reclamă aceleași probleme. Depinde și de model, cu siguranță. Alea mai vechi par să fie mai bune. Având în vedere ca acest model a apărut doar de câteva luni (sper să nu greșesc, dar parcă așa mi-au spus cei de la magazin), este posibil să fie o problemă generală, din fabrică. Doar ca problemele tot apar. Rezolvi una, apare alta. Poate următoarea achiziție va fi mai cu noroc. Toate bune! Multumesc ptr. comentariu și părere! ✌🏻🚴

@StoianOvidiu

​@@ACBikeClujEu am o stradala sau city bike. Sunt multumit de ea. Momentan am investit doar in servisare. Nu stiu de ce dar nu as cumpara nimic din ce gasesti produs pentru România. Mai bine imi iau un SH si o aranjez dupa placul meu.

• @mihaivoiculescu7501
    @mihaivoiculescu750117 күн бұрын

Hi!

@ACBikeCluj

Hi, Mihai! Am făcut și rimă.