Pescuit la feeder cu Nadă IEFTINA VS Nadă SCUMPĂ - Crapi si carasi de balastiera la method feeder

APASA PE CLOPOȚEL PENTRU A FI NOTIFICAT CAND POSTEZ FIECARE CLIP 💘
Contul meu de instagram : pescuit_lafeede...

• @pescuitlafeeder2114
    @pescuitlafeeder2114 Жыл бұрын

APASA PE CLOPOȚEL PENTRU A FI NOTIFICAT CAND POSTEZ FIECARE CLIP 💘 Contul meu de instagram : instagram.com/pescuit_lafeeder?igshid=YmMyMTA2M2Y=

• @virgilaxinia2447
    @virgilaxinia2447 Жыл бұрын

Felicitări! Frumos! Mai învățăm și din greșeli! Mulțumim pentru efort și explicații! 🤗

cu drag fire intinse🤗

• @ionana3313
    @ionana3313 Жыл бұрын

Frumos cand se vad trasaturile !

@pescuitlafeeder2114

daa dupa a inceput rau ploaia.. si am fost nevoit sa opresc telefonul de pe trepied..

• @mariusignat8393
    @mariusignat8393 Жыл бұрын

Felicitări pt partidă ! FIDEER X nada mea cea mai de suflet❤

@pescuitlafeeder2114

NADA SI PRODUSELE CARE ADUC REZULTATE 💖 MULTUMESC !

• @DragosIoan536
    @DragosIoan536 Жыл бұрын

💪🎣💪🎣💪

🤗

• @mihaimihail480
    @mihaimihail480 Жыл бұрын

Sper sa nu fie cu supărare. Dar cred ca pe balta respectiva intra la orice momeala pt ca din câte am văzut balta este destul de mică si fiind cu circuit închis are și densitate mare de peste. Te provoc la un astfel de test pe o apa sălbatică! Felicitări! O partida frumoasa!

@pescuitlafeeder2114

nu este nici o suparare ! Bineinteles ca astfel de teste se fac pe balti cu peste.. ca altfel e greu sa vezi diferentele .. daca vorbim de salbatic deja este si mai greu :) densitate foarte mica de peste din cauza braconajului etc .. + ca nu se pot compara cele doua stiluri de pescuit.. vorbim de un debit imens de apa pe salbatic.. dar repet .. la cum este la noi cu pestele .. lasa de dorit..

• @iliesabin8536
    @iliesabin8536 Жыл бұрын

Suportul de fata la lansete trebuie schimbat ca pleaca prea repede lanseta de pe el, ia ceva cu adancuturi mai mari

@pescuitlafeeder2114

asa este pleaca cam repede am si alt model dar sincer acesta din video este mai bun pt ca are burete.. si nu zgarie lansetele sunt altfel protejate

• @MedMaxMotto
    @MedMaxMotto Жыл бұрын

Salutare, sita de unde ai luat-o, am galeata la fel dar nu gasesc sita sa se potriveasca

@pescuitlafeeder2114

am luat o de ceva timp de la un magazin dar gasesti online peste tot

• @cristianredes7330
    @cristianredes7330 Жыл бұрын

Te salut, spune.mi te rog, ce model de lanseta folosesti de la Dome Gabor (lungime, putere de aruncare) cu mulineta noua de la Delphin? Multumesc mult si fire intinse !!!

@pescuitlafeeder2114

marelepescar.ro/lanseta-team-feeder-power-fighter-by-dome-h-3-90m-40-120g-3-3buc.html

@cristianredes7330

@@pescuitlafeeder2114 Multumesc si spor in tot ceea ce faci !!!

@pescuitlafeeder2114

@@cristianredes7330 Mersi la fel !

• @2Blayzar
    @2Blayzar Жыл бұрын

Salut. Felicitari pt partida! Daaar la min 35....asa iti trebuie 😜 daca folosesti quick change...ce sa faci n.ai ce sa faci...daca dai banii pe quick..mergi la fosta iubita si ii zici sa iti dea bratara cu margele si legi frumos o biluta de firu principal si forfacu inainte de biluta legat cu legendarul "lat" si scapi si de problema si de o cheltuiala 😂. Serios vorbind quick change indiferent de marca va crea probleme, parerea mea.

@pescuitlafeeder2114

prestonul nu are probleme am prins pesti mari sunt impecabile depinde de chinezariile astea

• @viraltm170
    @viraltm170 Жыл бұрын

Ce Minciog folosești? , ca vreau sa îmi iau și eu ceva , dar nu știu ce ... mersi 🙏

coada trabbuco 4m cap minciog carp zoom feeder competition

• @neneamisu5150
    @neneamisu5150 Жыл бұрын

Ca partida test...dpmdv e ok...insa cele 2 modele nu au cum sa fie comparate...si crede-ma...ieftin vs scump e mult spus...sunt locatii unde in functie de perioada din an o nada cerealiera o sa fie mult mai buna si invers...insa te felicit pt partida.

Corect , multumesc 🤗

• @Traficpericulos
    @Traficpericulos Жыл бұрын

Cu nada nu am nici cea mai multe ca, dar cu cumparatul carligelor elegate ce pescari ne mai numim, am cumparat si eu carligele legate de la feeder x si nu vad mare diferenta cu cele pe care le leg eu.

@pescuitlafeeder2114

sunt foarte multi pescari incepatori care nu stiu sa le faca corect sa le echilibreze etc.. si eu stiu sa le fac si prind foarte bine dar de multe ori poate nu mai am facute si am prin trusa ceva rapid de la ei care sunt si perfect facute 😁 asa ca din cauza timpului de multe ori .. preferi sa mai folosesti si asa.. fiecare pescuieste cum vrea

• @rizeamihai4858
    @rizeamihai4858 Жыл бұрын

Felicitări pentru partidă! Eu cred că dacă nu schimbai nadele între ele prindeai mai mult cu nada ieftină. Contează foarte mult localizarea.

@pescuitlafeeder2114

am dat si cu nada ieftina tot acolo in prima faza am schimbat dupa am revenit si cu cea ieftina si tot pe magnet plecau .. are alta atractivitate

• @PetreRazvan398
    @PetreRazvan398 Жыл бұрын

Salut mulineta de la al doilea bat este delphin raya 55?

da este top 😁

• @orolesregedac8197
    @orolesregedac8197 Жыл бұрын

Salut , big like si de la mine ! Vad ca esti fan Delphin, ce magazin (online) recomanzi pentru produsele lor

@pescuitlafeeder2114

site ul lor original este eshop.moss.sk/ aici gasesti toate produsele lor. Multumesc de aprecieri 🙏

• @connymircea3366
    @connymircea3366 Жыл бұрын

Este de apreciat ceea ce faci, doar ca nu îl consider test generalist, este un test de moment, pt acea zi, după cum știi, reușită un partide de pescuit este un cumuli de factori, de asta poate ne captivează pt ca nu este o "știința exacta"! Ca să faci cu adevărat un test consider ca este imposibil pt ca tb lansat în același timp, la aceiași distanta, aceiași momeala! Degeaba schimbi lansetele între ele după o perioada pt ca viata sub apa, este diferita de la minut la minut, presiune, vânt, apetit, etc! Sper ca nu am deranjat cu acest comment!

@pescuitlafeeder2114

bineinteles ca niciodata nu ai cum sa faci un test exact .. dar cat de cat invatam balta respectiva si progresam de aceea cum ai zs si tu pescuitul ramane frumos si mereu de invatat 🤗

• @filiptudor5606
    @filiptudor5606 Жыл бұрын

Salut ,lungimea rigului de cât este

7.5 cm

• @iongreaca9435
    @iongreaca9435 Жыл бұрын

Salut frumoasă balta unde se afla

@pescuitlafeeder2114

este o balta cu recomandare.. nu poate oricine sa ajunga pe ea

• @GRASUXXL-MTA
    @GRASUXXL-MTA Жыл бұрын

incearca o partida , pe o lanseta mamaliga , iar pe alta orice nada

• @DjTommy2008
    @DjTommy2008 Жыл бұрын

Deja de la minutul 6 am oprit acest video. Care nu mai e un test concludent. Trebuia sa pui pe ambele methoduri aceasi culoare. Din experienta mea (de peste 15 ani de pescuit la method) culoarea alba e mult mai eficient mai ales in orele diminetii decat cel galben. Cel galben e mult mai ok daca vreo sa prinzi caras. Nu stiu din ce motiv carasul adora waftersul sau popupulm de culoare galbena. Dar din pura curiozitate am sa vizionez clipul pana la sfarsit.

@pescuitlafeeder2114

eu zic sa te uiti pana la final si sa vezi ce s a intamplat. daca te referi la culoare de carlig este egal cu 0 pestele vine la nada nu la culoarea de pe momeala :) pescuieste cu momeala fara nada si o sa vezi despre ce vorbesc. de aceea la method am prins nenumarati pesti la carligul gol ! doar introdus in nada si am prins foarte bine :) ar trebuii sa cunosti aceste detalii dupa 15 ani de pescuit la method. Totul tine de localizare

@DjTommy2008

@@pescuitlafeeder2114 Stiu eficienta nadei ,am prins si eu cu carligul gol, desi eu am patit pe cateva locatii ca magnet sa nu functioneze. Am prins foarte bine cu green dar magnet nu a avut acelasi randament. Dar eu m-am referit strict de culoarea momelii de carlig. Daca e sa pescuiesc de acum incolo cu o singura culoare de momeala cu sguranta as alege alb.

@pescuitlafeeder2114

@@DjTommy2008 da este o culoare foarte buna care nu ofera pestelui suspiciuni.. dar am si culori precum roz sau portocaliu care de multe ori au mers mai bine depinde si de apa daca este tulbure.. limpede si multe altele

@DjTommy2008

@@pescuitlafeeder2114 Eu asa stau si cu cele roz de pilda , cele de krill. Am cumparat 10 cutii de cocos pana am terminat una de krill , si nu neaparat prins pesti cu ea, se mai rupeau , mai cadeau de pe spin (fiind foarte moi). Conteaza si foarte mult marimea , de cand nebunia asta cu ringers am cele 3 marimi disponibile , si am avut ocazii cand la mini nu intrau deloc , pe cand la ala de 6mm veneau intruna. Treaba asta s-ar putea dezbate zi si noapte , dar cum zici si tu , depiunde de apa. Fire intinse in continuare!

@natanaelsucala6162

Culoarea roz când merge?

• @giovannidavide9338
    @giovannidavide9338 Жыл бұрын

Câți milimetri are ochiul sitei !

3mm

• @alexug8220
    @alexug8220 Жыл бұрын

Ce preț are

ce pret are cine?

@niculaisandulescu7573

Helo !Pe ce baltă ai fost ?

@DragosIoan536

@@pescuitlafeeder2114 cred ca se refera la nada cea ieftina

@@niculaisandulescu7573 Petra

@@DragosIoan536 15-16 lei vs 28 lei. depinde de unde cumperi

• @srny94
    @srny94 Жыл бұрын

Era bine daca luai ceva diferit, aceiasi firma alta nada....e un fel de acelasi cacat culoare diferita.

@pescuitlafeeder2114

sunt doua nade total diferite de la preț la continut este foarte corect ceea ce am facut intre cele doua nade nu trebuia sa iau alta. te asigur ca nada ieftina prezentata aici bate multe alte nade este ieftina dar foarte eficienta.

@srny94

Atunci numele corect la video ar fi "... nada ieftina vs nada scumpa de la feederx....".