Pecanje PASTRMKE i LIPLJENJA, Janjske otoke, rijeka Janj, Šipovo.

Jedan video od 12.04.2024. Bio sam sa suprugom prije poroda na jednom pikniku na Janjskim otokama. Preljep dan za uživanje. Malo smo šetali i uživali u preljepoj prirodi. Uživajte u ovom kratkom klipu. Bistro.

• @pecanjesaaleksandrom1108
    @pecanjesaaleksandrom1108Ай бұрын

Bravo majstore. Imaš privilegije pecati u takvoj reci.Odlican video i prelepa priroda.Bio sam pre 7 godina tamo ali turistički.

Jeste, prava privilegija što kažeš. Nestvarno mjesto. Bistro kolega. 🍻🍻🎣🎣🎣

• @nenadmilijas9024
    @nenadmilijas9024Ай бұрын

Bistro brale , ziv i zdrav bio

Hvala drug, živio ti meni! Bistro! 🍻🍻🎣🎣🎣

• @Bato982
    @Bato982Ай бұрын

Preljepo prvo izlet sa boljom polovinom. A zatim malo gušta i za svoju dušu a priroda ne stvarna, ribe preljepe ne zna se koja je od koje ljepša. Bistro prijatelju🎣🎣🎣🍻🍻🍻

Valja ponoviti ovo sto prije. Bistro Batonga! 🎣🎣🍻🍻

@Bato982

Valjalo bi, ja sam skoro bio kratko više turistički 😉

• @srdjanstankovic5547
    @srdjanstankovic5547Ай бұрын

Deki, svaka cast za video i predele koje izabereš za pecanje, ali kao i u vecini tvojih videa, na samom pocetku zaboravis pokàzati koju muhu, odnosno mamac stavis, koje boje i velicine. Tako nešto mnogo znaci nama ribolovcima.

@dekifishing

Pozdrav kolega. Istina, zaboravim. Obraticu paznju ubuduce kad budem montirao videa bar da sliku stavim sta sam koristio. Hvala na zapažanju znaci mi to da poboljsam kvalitet videa. Bistro. 🍻🍻🎣🎣🎣

• @davorsvitic
    @davorsviticАй бұрын

Bistro Deki, svaka čast na još jednom divnom klipu sa naših prekrasnih rijeka 🎣... Ovo me interesuje, jel dozvoljeno pecanje na Janju? Zadnji put kad sam bio u Šipovu, mislim da mi je konobar u jednom lokalu rekao da je Janj kompletan pod zabranom...

@dekifishing

Pozdrav kolega. Koliko sam upoznat i koliko sam istražio nije pod zabranom. Znam kolege koji idu gore redovno. SRD Šipovo gazduje tim dijelom rijeke s tim da je od ušća u Plivu pa uzvodno 5km revirski dio (možda je mislio na tu vrstu zabrane). Naravno uvjek je bolje prije odlaska na vodu najbolje nazvati drustvo koje gazduje tom vodom i raspitati/najaviti se. Bistro drug. 🍻🍻🍻🎣🎣🎣

@markodanilovic5745

Dio od usca u Plivu pa sve do ulaza u kanjon je revir i placa se (privatna koncesija). A od ulaza u kanjon pa sve do izvora Janja nema zabrane al nema ni ribe. Revir samo fly fising dozvoljen i vracas sve, dnevna ja msm 50 km. Isto vazi i za revir od izvora Plive u Pljevi i nizvodno.

• @David-td6uh
    @David-td6uhАй бұрын

Bistro Deki ja zivim u sipovu u selu volari i takođe pecam pa ako budes jedne prilike dolazio ako mozes da svratis da pecamo i da se druzimo bistro

Pozdrav drug. Ako bude prilike javim se za druzenje. Bistro majstore. 🍻🍻🍻🎣🎣🎣🎣

@David-td6uh

Hvala sto si odgovorio Deki i bistro care

@dekifishing

Nema na čemu drug. Sad imam malu bebu pa manje pecam al nadam se da će biti prilike. Bistro. 🍻🍻🍻

@David-td6uh

Nek je ziva I zdrava

• @Fishing.croatia13
    @Fishing.croatia13Ай бұрын

Bistro brate na sta pecas

@dekifishing

Pozdrav kolega. Stap je Greys 11" #3 Cekrk Greys 3/4 Nimfe fazan, udica 16 Bistro. 🎣🎣🍻🍻

• @NikolaMatic-pb1yd
    @NikolaMatic-pb1ydАй бұрын

Deki idem za par dana u prijedor pa sam mislio pecati na sani ne znam šta se ima na varalicu pecati ti se bolje razumiješ pa da mi kažeš

@dekifishing

U PD je zabrana pecanja. Nzn jesu otvorili. Predlazem da provjeris u SRD Sana Prijedor kakav je status sto se toga tice. Na varalicu ima Klen, Smuđ, štuka, Bucov...

@peconi240

Jel dozveljno spin tehnikom pecanje i kome se obratiti za dozvolu?Pozdrav

Jeste. SRD Šipovo. Ima broj na netu. Pozz

• @markodanilovic5745
    @markodanilovic5745Ай бұрын

Priroda je fascinantna, ali su mesari do te mjere ,,potamanili,, ribu da je skoro pa i nema. Ubijali su strujama, mrezama, harpunima, eksplozivom, bombama.. znaci nema cim nisu.

@dekifishing

Zaboravio si lajner 😁😁😁 Nažalost iste informacije sam dobio za taj dio rijeke. Ne čuva se. Šteta i žalosno.

@markodanilovic5745

@@dekifishing da zbilja, lajneri, trokuke raub itd.. al problem je sto su poubijali maticna jata.

• @BrankoMackic
    @BrankoMackicАй бұрын

Tu se vidi mimikrija pastmke. Ima tu i prenociste kod Dragane . Kakve ustipke sa kajmakom zena pravi. Kao da kokain da stavlja u kajmak ,ne mozes prestati jesti. Bistrooo

@dekifishing

Moraću ići na popravni sa noćenjem da probam te uštipke. Ma gore je sve slatko, svjež zrak, otvori se apetit. A i pivce za živce iz hladnog Janja legne samo tako. Bistro drug moj. 🍻🍻🎣🎣