PCT 2023 | Den 153 - Stehekin. Poslední zastávka | Day 153 - Stehekin. The last stop

Den č. 153 (8.8.2023) - Dnešní ráno začalo vtipně.. Nestačí to, že mi to ráno vždycky trvá, ale dnes jsem v kapsičce ve stanu zapomněl sluchátka, takže jsem ještě jednou vybalil a zabalil stan😅 Ani se Ramoně s Danielem nedivím, že si ze mě dělají srandu😄 Dnes nás nečekalo nic náročného. 16 mil převážně dolu kopcem + krásná washingtonská příroda. Paráda 😊 Na trailhead, odkud jel autobus do naší dnešní cílové destinace jménem Stehekin, jsme přišli už před půl druhou. Měli jsme štěstí a chytli autobus, který jel o hodinu dříve, než bylo v plánu. Cestou do Stehekinu jsme se zastavili ve vyhlášené pekárně a v eko zahradě, kde jsme si koupili neskutečně dobré a šťavnaté ovoce. Stehekin je takové turistické městečko u neskutečně dlouhého jezera Lake Chelan. Pro nás to byl poslední zastávka před hranicemi. Hned druhý den jsme museli pokračovat, takže opět kolotoč činností. Najíst se a dát si pivko, na poštu pro balík s jídlem, další pivko, vykoupat v jezeře, pivko, opravit boty, postavit stan atd a pivko😁 K tomu jsem v autobuse zapomněl své trekové hůlky, takže jsem doufal a čekal do večera, jestli nimi autobus do Stehekinu přijede. A přijel😁🤩
Míle 2558,2 - 2574,6
Celkem 16,4 mil
Trasa: mapy.cz/s/lamurujusa
#pacificcresttrail #pctclassof2023 #pct #pctcz #hiking #thruhike #thruhiking #thruhiker #backpacking #turistika #pesituristika #priroda #nature #mountains #hory #milujemehory #longdistancetrail #outdoor #washington #stehekin #lakechelan

• @user-lg6dj7il3h
    @user-lg6dj7il3h4 ай бұрын

Skvělé video

Jsem rád! Díky 😊

• @stanislavmraz4023
    @stanislavmraz40234 ай бұрын

3 00 musel som sa zasmiať ako Ramona prechádzala po tej klade cez tú vodu.Absolutne s istotou

@Be_in_Motion

To už je po té době taková automatika :-) Stále jako na pěšině

• @oliverkovarik5791
    @oliverkovarik57914 ай бұрын

Haha Ramona fakt umí říct dobré ráno jako Čech :D

@Be_in_Motion

Tak aby ne! Měla dobrého učitele. Umí i další parádní česká slova, akorát ty nejsou tak hezké😁😁 Navíc má předky také z bývalého Československa, takže to má v krvi✌️

• @lumirkolemjdouci
    @lumirkolemjdouci4 ай бұрын

No, a teď ten zvláštní pocit zažíváme i my a Ty taky znova u stříhání videa? Bude to divný, netěšit se na další díl, neplánuješ ještě nějakou trasu? Pro ty co mají malý děti a nikam se pořádně pár let nevydají, toto byl způsob jak na PCT "alespoň snídat". No, asi si to sjedu celé ještě jednou :) Ramona se, zdá se, ne moc ráda točí, ale zase má z putování video jak jen velmi málokdo co PCT prošel. Až za pár měsíců AI bude rovnou překládat videa do cizích jazyků za běhu, třebas to také celé projde ještě jednou. Tak jako tak, možná to začalo jako "udělám nějaká videa pro rodinu a kamarády", ale jak obsah tak forma je prostě moc dobrá na to, aby tyto videa ležela někde v šuplíku. Dalo to práci jak na cestě, tak potom ještě i doma, moc si toho vážím a děkuji za zpříjemnění opravdu hodně, hodně hodin. Děkuji, že si se s námi podělil o tyto zážitky.

@Be_in_Motion

Ahoj, děkuju za moc milý komentář😊 Ano.. ty vzpomínky u stříhání videí a nahrávání fotek jsou zvláštní a hezké🙂 Něco v plánu ještě mám a budu to chtít také zdokumentovat. S tím má či nemá ráda se natáčet to není tak jednoznačné. Já se hodně lidí ptal, především těch, se kterými jsem trávil více času, jestli jim to nevadí. Nechtěl jsem narušovat a zveřejňovat jejich soukromí, když by s tím nebyli OK. Ty záběry jsou autentické, takže se na nich ne vždy tváříme tak, že bychom byli happy 😅 S pomocí AI mám v plánu pro videa udělat anglické titulky a nahrát jejich takovej duplikát. Hlavně pro ty lidi, se kterými jsem hikoval dlouho. Důvodů, proč jsem se rozhodl cestu zdokumentovat bylo více. Sám jsem v roce 2020 hltal videa tohoto typu od Lenky a Tomáše ( @EasyTrail ) a Tomáše ( @tomasman3467 ). Chtěl jsem to tímto způsobem "vrátit" dalším lidem, a třeba je k něčemu takovému inspirovat, stejně jako tomu bylo u mě. To byla hlavní motivace + jsem si chtěl cestu zdokumentovat pro své budoucí já, svou rodinu a přátele😊 Práce to byla, ale také dobrá zkušenost. Jsem moc rád, že se videa líbí a velké díky za opravdu moc milý a povzbudivý komentář!! Ať se daří😊