Papugi Faliste i Strusie w Parku Australijskim (Vlog

Strona: kikiswiat.pl/
Facebook: / kiki.swiat
Instagram: kikiswiat
Możesz nam pomóc w tworzeniu kanału. Zostań naszym patronem: patronite.pl/kikiswiat
Opis dla wyszukiwarek:
Dzisiejszy dzień rozpocząłem od przedłużenia pola kempingowego.
Za pobyt na campingu La Cite w Carcassonne zapłaciłem 38,60 Euro.
Następnie wybraliśmy się do "Australian Park" kilka kilometrów od Carcassonne. Niestety indywidualne zwiedzanie trwa od 14tej do 18tej. Pojechaliśmy więc nad jeziorko. Ja po małym spacerze wróciłem do samochodu, odwieźliśmy Kasie na camping i z dziećmi pojechaliśmy zobaczyć zwierzęta.
W Australijskim parku jako pierwsze zobaczyliśmy papugi faliste. Dostaliśmy pokarm i mogliśmy je nakarmić. Dzieci były wniebowzięte, ponieważ ptaki jadły nam z ręki.
Potem poszliśmy do kangurów. Niestety prawdziwe kangury są dosyć niebezpieczne i mogliśmy je oglądać jedynie zza ogrodzenia. Jedynie wallaby mogliśmy odwiedzić w ich zagrodzie.
Trzecia atrakcja to karmienie strusi. Tutaj również małe dzieci nie mogą tego robić. Strusie mają silne dzioby i mogą wyrwać kubek z ręki. Trafiliśmy nawet na demonstrację siły dwóch samców.
Potem poszliśmy zwiedzać park. Zobaczyliśmy prawdziwe jaja strusi oraz ptaków Emu. Białe wallaby również były śliczne.
Odwiedziliśmy western city, a w nim siedzibę szeryfa i wiezienie. Szukaliśmy również złota, przesiewając piasek.
Ostatnia atrakcją była wioska rdzennych aborygenów. Dzieci zobaczyły jak oni wyglądają oraz ich przedmioty.
Pod koniec wycieczki zastała nas ulewa. Przeczekaliśmy ją pod namiotem, który dał nam schronienie.
Wróciliśmy na obiad do przyczepy kempingowej i wieczór spędziliśmy już na campingu la Cite.
Życzę miłego oglądania
Kamil Kiki Swiat
Muzyka z kreatora KZread:
Master of the Feast - Kevin MacLeod
Licencja:
Kevin MacLeod: Master of the Feast - na licencji Creative Commons Attribution (creativecommons.org/licenses/...)
Źródło: incompetech.com/music/royalty-...
Wykonawca: incompetech.com/
Muzyka z intro:
Sunshine (instrumental) - Ian Nickus (z sewisu Animoto.com)