Пътуване от Хижа Мазалат до Връх Голям Кадемлия

Тръгнахме от град Стара Загора около 07:20 посока хижа Партизанска песен , където оставихме колата и поехме в посока хижа Мазалат. ДСлед около 2 часа и 15 минути бяхме на самата хижа тъкмо за обяд до тук прехода беше лесен. Обядвахме и се отправихме към връх Голям Кадемлия на 2276 надморска височина, втори по големина връх в Стара Планина след Връх Ботев . По пътя спирахме да се насладим на красотата на природата и да си направим някоя снимка. След 3 часа път вече бяхме на върха. След кратка едночасово почивка потеглихме отново към хижа Мазалат, по пътя се спряхме на Пеещите скали да си направим снимки и от там. На следващата сутрин станах рано преди изгрев и направих някой кадри на изгрева, след което закусихме и се отправихме по пътя на обратно към хижа Партизанска песен, качихме се в колата и обратно в Стара Загора.
⭕️За контакт с мен: (последвайте ме)⭕️
Фейсбук Бизнес Профил- / dimitarpetrov93
Фейсбук Личен Профил - / dimitarpetrov8
Фейсбук групата ми- groups/12320...