MAGICZNE JEZIORO i SZCZUPAKI NA LEKKO i TANIO | Vlog 195

[Nie bądź mięsiarz - rozwiń opis :D]
Przepiękne, magiczne jeziorko - TANIA wędka wybrana przez Was i pogoń za szczupakami!
▸FanPage Savage Gear - / savagegearpolska
▸Ubrania z filmu - graff-shop.pl/
▸Wędka z filmu - www.fishingstore.pl/search.ph...
▸Przynęty z filmu - www.fishingstore.pl/search.ph...
▸Film z 2013 - • Wędkarstwo - Savage ge...
▸WSPARCIE FWA - Czas na NOWĄ KAMERĘ:
/ @fishingwithace
▸INSTAGRAM - NOWE MATERIAŁY TYLKO TU:
/ fishingwithace
Dzięki wielkie jeszcze raz!
▸FanPage: / fishingwithace

Пікірлер: 1 500

• @Fishing_Bushcraft_Scandinavia
    @Fishing_Bushcraft_Scandinavia3 жыл бұрын

Kup filtr polaryzacyjny do obiektywu kamery, to my też będziemy widzieć co się dzieje pod powierzchnią wody.

@FishingWithAce

Filtr polaryzacyjny trzeba regulować w zależności od kąta padania światła i odległości kamery od wody, także przy sportówce to niestety odpada :) Ja zawsze będę widział dużo więcej dzięki odpowiednim okularom.

@danielkonieczny8471

@@FishingWithAce Witam. Możesz podać model twoich okularów

@FishingWithAce

@@danielkonieczny8471 WileyX Boss Captivate ;)

• @dorza5244
    @dorza52443 жыл бұрын

W pochmurny, chłodny i wietrzny dzień wybrałam się z chlopakiem nad jezioro na spinning. Mówił, że idealna pogoda na drapieznika. To miała być moja pierwsza lekcja wędkowania. Po wykładzie czas na praktykę. Zaczęłam zarzucać i nagle poczułam wielki opór na wędce. Podekscytowana zwijałam żyłkę w nadziei, że to moja pierwsza i w dodatku duża ryba. Było tak ciężko, że mój chłopak stwierdził, że to zaczep...No świetnie pomyślałam i zrezygnowana przekazałam wędkę , ale po chwili okazało się że to ogromna, druciana siata (więcierz kłusowniczy - tak teraz już wiem)!! Kiedy wyławialiśmy druciaka zobaczyliśmy, że w środku pływa mały sum! Pocieliśmy siatę i wypuściliśmy biedaczka. Może nie złowiona, ale to była moja pierwsza uratowana ryba. :)

• @aleksandrawardin3493
    @aleksandrawardin34933 жыл бұрын

Podczas poszukiwania szczupaczkow na 10cm gumkę złapał się sumik - 110cm :) pół godziny walki, trzęsące się kolana, przerażenie i w końcu uśmiech od ucha do ucha. Coś pięknego, każdemu życzę takich niespodzianek. Piona Ace! :)

• @mikoajjaworski8084
    @mikoajjaworski80843 жыл бұрын

Podczas kilkudniowej zasiadki na sandacza, postanowiłem w dzień spróbować połapać białą rybę. Niedaleko mnie kąpała się pani w samych gadkach, pech chciał, że gdy była nieopodal zarzuconego mojego zestawu, miałem puste branie a haczyk wbił się jej w pośladek. I takim sposobem złowiłem syrenkę na kuku z jeziora zaporowego.

• @bartekzielinski9276
    @bartekzielinski92763 жыл бұрын

PRZEPRASZAM ZE TAKIE DŁUGIE ALE MUSIAŁEM ACE Pewnego dnia w upalne południe przy bardzo niskim ciśnieniu wybrałem się na ryby z zamiarem złapania sandacza na mojej pięknej Wiśle,z reguły wiedziałem ze przy maksymalnej lampie i flaucie moje wyniki nie maja prawa być zaskakujące.presja jaka towarzyszyła mi od początku sezonu była niesamowicie wielka.stojąc w 30 stopniowej temperaturze na kamieniu obławiałem bardzo płytkę partie wody,patrząc na zegarek wybiła godzina 13 z zamiarem udania się na głębsza wodę wykonałem ostani rzut i ten przysłowiowy „ostani rzut” okazał się tym który zmienił mój dzień w najlepszy wędkarski dzień jaki miałem,po wykonaniu rzutu moją 12 centymetrową gumą dałem jej porwać się nurtowi i w tym momencie poczułem piekielne branie mało co wyrywające kij z ręki,i wtedy zaczeła się naprawdę ciężka walka,myśląc ze udało mi się zaciąć naprawdę grubego sandacza po chwili zorientowałem się ze to naprawdę ładny sum po 20 minutowej emocjonującej walce na mojej lince 0,16 udało mi się dociągnąć bestie do brzegu kolega z którym wędrowałem podebrał rybę,wyciągnęliśmy wspólnie ją na brzeg moim oczą ukazał się sum o długości 170cm był taki jak ja,moja radość towarzyszy mi do dnia dzisiejszego gdy oglądam zdjęcia z tak piękną rybą automatycznie poprawia mi się humor nawet w najgorsze dni,życzę każdemu takich emocji nad woda jakich mi dostarczyła ta przepiękna ryba,pozdrawiam wszystkich wiślanych wędkarzy.

@irekstawski4710

Kolego ja w zeszłym roku trolibgujac na gruchę 10cm długą 3cm szeroką o 13,30 w około 4 5 stopniowym upale strzeliłem sandacza 9,5kg, a szczupaki około 90cm też trafiam w takim upale w bardzo wolnym trolu okoko 1,5km także jeżeli ktoś myśli że poza sumem w takiej zarowie poza sumem nie bierze pospolity drapieżnik to jest w dużym błędzie. Pozdro

@bartekzielinski9276

Irek to cieszę się ze pan miał okazje złapać taka rybę lecz ja opisałem swój najlepszy dzień na rybach i zbytnio nie interesują mnie pana przeżycia pozdrawiam

@irekstawski4710

A ja Panie Bartku chciałem w ten sposób dyskretnie podpowiedzieć że śmiało można próbować w taką upalną pogodę uganiać się za rybami i to dużymi, chociaż może się wydawać, że woda ugotowana i ryby też. Nie potrzebnie wyszedłem przed szereg, przepraszam

@bartekzielinski9276

Irek Stawski rozumiem,w takim razie powodzenia i połamania życzę :)

• @jakubciss6572
    @jakubciss65723 жыл бұрын

Na FWA zawsze czas. Nawet na lekcji 😂

@commanderdoom1870

+1 byq

@o-s-k-a-r6631

Też z kolegą oglądaliśmy

@kruku846

No a jak ja jeszcze godzinka

@krzysztofmarzec9185

Ja w autobusie..

@Loku89

Ojoj ucz się pan lepiej a nie jakiś rybakuw pan oglondasz🤪

• @Biegowy_Daniel_84.
    @Biegowy_Daniel_84.3 жыл бұрын

Mikado bixlite light 260 3 do 14g

@ppawe11ek

Kupiles ją ? Warto?

@Biegowy_Daniel_84.

@@ppawe11ek kupiłem. Budżetowy kijek, jak za te pieniądze bardzo dobry kijek.

• @technodruid1791
    @technodruid17913 жыл бұрын

Może jakiś film o prowadzeniu przynęty dla początkujących? :P

@jacekb5937

Bardzo dobry pomysł

@Pstragowakorba

@@jacekb5937 wszystko jest trzeba ogladac od poczatku kanalu

@technodruid1791

@@Pstragowakorba Pierwsze filmy nie są w najlepszej jakości :P Moim zdaniem przydałoby się je co nieco odświeżyć :P

@Suchy19994m

Już pisał mi ostatnio że nie bo taki film trwałby w nieskończoność

@stonebuster9967

Dobry pomysł

• @striketerror2637
    @striketerror26373 жыл бұрын

"brak danych" rozwalilo mnie to XD

• @Kwasseek
    @Kwasseek3 жыл бұрын

Cześć!! Moja historia zaczyna się od złożenia zamówienia na casting z Chin (najtańszy multik oraz kijek jaki znalazłem). Zaraz po złożeniu zamówienia poleciałem do koła w celu wyrobienia karty wędkarskiej. Chodząc codziennie jak na szpilkach wyczekiwałem mojej paczuszki ze sprzętem (przyszła po około 2tyg). Jak tylko sprzęt dotarł poleciałem do wędkarskiego po zasugerowana mi przez znajomego plecionke 0,28mm oraz wolframu do 2,5kg (dość cieniutki). Przygotowanie sprzętu zajęło mi chwilę, gdyż jestem totalnym świeżakiem! Zaraz po skończeniu capnąłem wędkę i ogień nad wodę. Przez około 6 dni codziennie byłem nad wodą po ponad 5godzin iii.... totalnie nic. Zero brań, zero jakichkolwiek drgań szczytówki (nie liczę zielska/zaczepów). Po około 6 dniach ostrej walki stwierdziłem, że nie ma się co poddawać i pojechałem jeszcze raz nad wodę (zabrałem tym razem swoją dziewczynę). Minęło około 3 godziny i nastał wiekopomny moment! BRANIE !!!! JEST BRANIE!!!!! Na wędce z przyponem do 2,5kg oraz obrotówką 12g pojawiła się ryba. Szczytówka była tak zgięta, że nigdy nie widziałem czegoś takiego! Sądziłem, że to coś powyżej 80cm ! Jakiś ogromny sum bądź szczupak siadł na wędkę i nie chce dać za wygraną. Odległość rzutu była dość spora więc zwijanie zajęło mi chwilę. Nie drgająca szczytówka nie wzbudzała we mnie jakichkolwiek podejrzeń, że może to być coś innego niż ryba. Dziewczyna wyciągnęła szybko telefon pod koniec holowania i zaczęła nagrywać (film znajduje się na moim kanale ale daje link tutaj: kzread.info/dash/bejne/pqiDlaRrgLXWfNY.html). Okazało się, że to nie ryba... Tylko majtki ! Normalne majtki o rozmiarze XXL do pływania :( Byłem mega zawiedziony. Cała rodzina się śmieje z powyższej sytuacji do dziś. Dwa dni po tym wydarzeniu napisałem do Ciebie o pomoc. Doradziłeś mi coś lżejszego, nową wędkę do 8 gramów wraz z plecionką 0,06. Po obejrzeniu ogromnej ilości Twoich filmów oraz zamówienia nowego sprzętu wybrałem się ponownie na ryby. Tym razem złapałem dwa szczupaki (bardzo małe) na obrotóweczkę 4g! Jak tylko pojawia się temat wędkowania w moim domu to siostra zawsze wspomina, że chce nową koszulkę bądź spodnie z wody. Pozdrawiam !!!

@agnieszkakowalska182

Niezła historia 😂🩲🐟

@michacieslik1951

Te gacie to nie był zbyt atrakcyjny widok (a widziałem je tylko na zdjęciu).

• @febiksxxfcdv786
    @febiksxxfcdv7863 жыл бұрын

Dwa tygodnie temu byłem nad zalewem z rodzicami. Łowiłem na Fedder na kulkę proteinową z myślą o płotkach bo przeważnie takie tam łowię. Ściągając zestaw zaatakował go szczupak. Był to mój pierwszy w życiu wyciągnięty szczupak - 25cm :) Oczywiście wrócił do wody. Szok i niedowierzanie że złowiony metodą.

• @Starkzax
    @Starkzax3 жыл бұрын

Jesteś bardzo pozytywnie nastawiony do życia. Zawsze uśmiechnięty, miły. Ja też jestem wędkarzem. Od lat. Ale takim "ukrytym". Lubię mało dostępne miejsca z brzegu, trudne, otwarte wody i bycie sam na sam z przyrodą... Zostań moim terapeutą ;) Życzę samych sukcesów. W wędkowaniu, czy biznesie. Jesteś super! Pozdrawiam.

• @ukaszarc6368
    @ukaszarc63683 жыл бұрын

Witam serdecznie Opiszę swoją Historię na rybach z przed niemalże 20 laty.Miało to miejsce na jednej z zach-pom rzek.Będąc wówczas na wakacjach u dziadków wybrałem się wraz z bratem pospiningować.Już w pierwszych rzutach pojawiły sie małe okonki na obrotóweczkę,ale to co złapałem chwilę później przerosło wszelkie oczekiwania....był to gryzoń nijaki szczur :-) walczył jak mały lew.Nie wiedziałem po wycholowaniu jak go odczepie ale spryciaż przegryzł żyłkę i dał dyla z obrotówką w grzbiecie,ale to nie koniec tej historii...możecie wierzyc lub nie - niedaleko tej rzeki moi dziadkowie mieli dom i tam w tym domu spotkałem się poraz kolejny pare dni później z tym oto złodziejaszkiem.Dostarczył mi moją obrotówkę do niemalże rąk własnych.Złapał się w piwnicy w łapkę na gryzonie ...biedak miał pecha , a ja ku swojemu ogromnemu zdziwieniu odzyskałem swoją do dzis przeze mnie trzymaną w moim pudełeczku z takimi perełkami obrotóweczkę :-) Pozdrawiam

@bartoszbednarczyk432

Q ll.........., 🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒🦒

• @Delma.exe_
    @Delma.exe_3 жыл бұрын

Mikado BIXLITE LITE SPIN 208cm 2-9g

• @themisieh7261
    @themisieh72613 жыл бұрын

Pewnego razu gdy gruntowalem tyczke na kanale ożył mi gruntomierz. Ja zdziwiony co się dzieje wylowilem Sandacza 72 cm który walczył ze mną 40 min. Łowiłem na żyłkę 0.8 a gruntomierz ważył 20gram nie wiem jak go wylowilem. Ale się cieszę z tego powodu, a rybka wylądowała w wodzie. Przydało by się mieć kijek na sandacze nie z tyczki. Pozdrawiam Ace.

• @The-Wise-Path
    @The-Wise-Path3 жыл бұрын

Witam, byłem przed wczoraj nad wodą- rzece, rzucałem za jakimś szczupakiem na predatora 3. Tak sobie rzucam i nagle czuje branie zacinam, przez cały hol myślałem, że to fajny szczupak pięknie chodził i latał w tej wodzie haha, a przy brzegu okazało się, że to jest leszcz zaczepiony o górna płetwę 😆😆. Leszcz mierzył 57,5cm i warzył około 2kg, coś niesamowitego haha, pozdrawiam.

• @Cezartom
    @Cezartom3 жыл бұрын

Taka historia: zostawiłem wędkę na dachu samochodu. Przy ruszaniu spadła. Kiedy się zorientowałem i wróciłem po nią już jej nie było.

@malki7780

niestety też tak straciłem zestaw😎

• @szymon4094
    @szymon40943 жыл бұрын

Właśnie mi przyszła mpp2 cast i w piątek jadę na testy cała sobota i niedziela zobaczymy co wyczaruje

• @sylwiapaszek883
    @sylwiapaszek8833 жыл бұрын

FWA to najlepszy kanał o rybach

• @rybnieci
    @rybnieci3 жыл бұрын

Świetny film jak zawsze, coś dla początkujących jak i starych wyjadaczy :)

• @bartzmitr9979
    @bartzmitr99793 жыл бұрын

Kilka dni temu na twoim "zapomnianym jeziorze" na ktorym czasem bywam i na którym z reszta znalazłem twojego poppera, zaciąłem pięknego szczupaka, około metra, dociągnąłem go do brzegu z pod drzewa a gdy wyciągnęłem do niego ręke gwałtowanie walnął mnie w dłoń, a w trakcie tego "ataku" się wypiął... Bolało...i to nie przez rozwalonego kciuka...byłaby to moja życiówka :)

@golem9705

Hyh

@dominikbogdan6622

a potem się obudziłeś hehe :)

• @kacperjurczak5001
    @kacperjurczak50013 жыл бұрын

DAM YAGI, ciężar do wyboru do koloru. Łowię na nie długo i sprawdza się świetnie 💪

@szalonaryba

Właśnie go zamówiłem zobaczymy

• @aleksandrajarecka6718
    @aleksandrajarecka67183 жыл бұрын

Moja historia może nie będzie z fajerwerkami, ale będzie pełna nadziei i ostatecznie radości. Z moim chłopakiem łowię zaledwie rok, początki nie były nawet trudne. O dziwo mimo braku celność i całkowitego zrozumienia tematu udawało mi się wyciągać ładne rybki. W tym roku jednak każdy wyjazd kończył się bez żadnych wskazań, nawet małego tuknięcia. Już nawet nie wiedziałam co źle robię, bo mój chłopak obok wyciągał rybę za rybą. Na ostatnim wędkowaniu było to samo, już miałam ochotę się poddać, rzucić wszystko i nie łowić. Jednak dzięki namowie, stwierdziłam, że chociaż jedna ryba musi zostać złowiona dzisiaj. Ostatni zarzut tego dnia, minęło z 5 minut i piękne branie. Wędka wygięta w pół. Ryba przez 20 minut nie chciała wyjść z wody. Co była przy brzegu to odjazd na maksa. Emocje były ogromne, moja kobieca ręka już ledwo dawała radę. I w końcu już była na brzegu i okazała się moją życiówką. Piękny karp 5,600 kg. Jak mówiłam nie było fajerwerek, jednak dało mi to nadzieję na to, że nie warto się poddawać, że trzeba ćwiczyć i czasami kilka razy ponieść porażkę, żeby chociaż raz wyciągnąć piękną rybę.

• @ToMekuu93
    @ToMekuu933 жыл бұрын

Parę lat wstecz w późne jesienne dni wybrałem się z kolegą nad Odrę. Parę rzutów i jest ! Szczupak, którego zahaczyłem przez przypadek o grzbiet. Łowiłem na dużego meppsa. Uczyłem się dopiero łowić. Nie był to wcale duży szczupaczek, miał 40 cm oraz był bardzo "szczupły" jak na ten okres. Na jego prawej stronie była duża charakterystyczna blizna, ale to nie wszystko. . Pysk miał zahaczony dużą kotwicą w taki sposób, że nie mógł go otworzyć... Nie zastanawiając się szybko usunąłem kotwicę z pyska i ryba wróciła do wody. Za rok w tym samym miejscu ta sama pora i ta sama ryba tylko 10 cm większa i zdecydowanie grubsza, ale z taką samą blizną. Mam nadzieję, że do tej pory pływa i jest zdecydowanie większy;)

• @Vorkol
    @Vorkol3 жыл бұрын

Moja historia nie jest najdziwniejszą historią, ale gdy łowiłem ostatnio na spławik z kolegą, W momencie gdy chciałem wyważyć spławik wrzuciłem go do wody i sprawdzając czy jest dobrze wyważony na pusty hak zaczepił mi się Amur 70cm. Po 3 godzinach połowu ja nic więcej nie złowiłem ryba nie byla aktywna, a gdy już się zwijaliśmy to zarzuciłem wędkę na pusty hak i zacząłem zawijać mówiąc koledze "patrz łapie na pusty" i w polowie ściągania jakims cudem udało sie wyciągnąć drugiego Amura 66cm. Ogólnie zajawiłem się w spinning dzięki twojemu kanałowi, od ostatnich 3 miesięcy nocami oglądam wszystkie twoje filmy i wykopałem jakąś starą małą wędkę kupiłem troche cannibali i robilem wypady na szczupaki, czekam na święta i kupuje jakiegoś kija z twojego polecenia, a może święta przyjdą szybciej :3 Mam straszną zajawe i czekam na kolejne filmy

@senskorinczyk6611

Robinson Multi tip ale niestety już nie produkują

• @bartek407
    @bartek4073 жыл бұрын

Mikado BIXLITE Fast Spin

• @Suchy19994m
    @Suchy19994m3 жыл бұрын

Drogi ACE, myślę że warto przeczytać historię jedną na milion.. jest nieco paranormalna, magiczna, dziwna, wędkarska i niemożliwa.. to historia która przydarzyła się mnie i mojemu serdecznemu koledze w drodze na łowisko. Było to na mazurach, które słyną z dużych połaci leśnych. Była 24 w nocy a my wracaliśmy właśnie z naszego pierwszego wypadu na mazurskie wody (pochodzimy z Łodzi). O 23 łowienie się kończyło i ruszyliśmy w drogę powrotną na pole namiotowe. Były to lata 90 więc załadowani w poloneza jechaliśmy dość wolno, nie tylko ze względu na słynne wtedy polskie drogi ale i również ze względu na szalejącą po zmroku zwierzynę. Siedzieliśmy cicho, zmęczeni świeżym powietrzem i emocjami całego dnia. Kolega wyciągnął z kieszeni kurtki radio, włożył na swoje miejsce i puścił "kanał trzeci polskiego radia" którego speaker już dawno smacznie chrapał w domu, a z głośników delikatnie wylewała się muzyka i piękny głos Anny Jantar. Nagle usłyszeliśmy rumor i z prawej strony, w boczne drzwi, wyjechał prosto na nas STAR, ot taka duża ciężarówka. Star cały był oświetlony lampkami przypominającymi te choinkowe, jego paka cała mieniła się od dyskotekowych kolorów (chyba pod plandeką ktoś umieścił tę taką kolorową, ruszającą się kulę), słychać było ogłuszającą muzykę disco. STAR pojawił się znikąd, prawie nas rozjeżdżając, kolega który prowadził ledwie umknął mu sprzed kół ciężarówki którą widzieliśmy jedynie kątem oka bo naszym oczom bardzo szybko ukazał się pobliski rów. Niestety, ciężarówka pojechała a mój kolega po sprawdzeniu czy nic żadnemu z nas się nie stało wyskoczył z auta i zaczął je przeglądać - niestety stało się..złapaliśmy gumę. Był to w tamtych czasach duży problem, gdyż nie było telefonów komórkowych, a koło zapasowe nie nadawało się do założenia.. zrezygnowani zdecydowaliśmy o nocy w samochodzie z nadzieją że rano nas ktoś zgarnie. Tak też się stało, przespaliśmy całą noc w rowie, rano w granicach godziny 4-5 obudził nas klakson przejeżdżającego obok fiata - ktoś zobaczył samochód i zdecydował zobaczyć czy coś się stało. Obudziwszy nas pozwolił nam wsiąść do swojego samochodu i jechać do najbliższego miasta w celu zorganizowania pomocy.. jednak przejeżdżając kilkadziesiąt metrów kazaliśmy zatrzymać się kierowcy.. Otóż w najbliższej okolicy nie było żadnej drogi leśnej.. nie było żadnego śladu wyjeżdżającego z lasu STARa - nie zmieściłby się tam nawet maluch a co dopiero ciężarówka. Po kilku godzinach w końcu naprawiliśmy koło, przejechaliśmy kilka kilometrów drogi w każdym kierunku.. NIGDZIE nie było drogi i nie było najmniejszej szansy na to żeby taka ciężarówka nagle pojawiła się na drodze. Do tej pory nie rozumiemy co się wtedy wydarzyło. Dwóch dorosłych i trzeźwych facetów zobaczyło to samo "auto widmo"..oboje wylądowali w rowie z jego powodu po czym okazuje się, że taka sytuacja...nie mogła mieć miejsca. Historię tę opowiedzieliśmy wspólnie dopiero po prawie 5 latach.. oboje próbowaliśmy zapomnieć co się wtedy wydarzyło, nie dochodziło do nas to, co się tam wydarzyło i wspólnie stwierdziliśmy że i tak nikt nam nie uwierzy. Patrząc na nas opowiadających tę historię po kilku latach.. Uwierzyli. PS. W tę historię można wierzyć lub nie..ale na pewno nie raz obiły wam się o uszy "legendy" waszych babć, ciotek czy znajomych w których wydarzyło się coś dziwnego, jedną z takich historii jest właśnie ta. Od tamtego momentu wierzę każdemu kto z tym samym błyskiem w oku co w moim opowiada mi jakieś niestworzone historie.. Pozdrawiam.

• @awr.9590
    @awr.95903 жыл бұрын

Moja ulubiona historia z synem - nauka łowienia na boczny trok. - tato nic mi nie bierze - a jakiego paprocha założyłeś? - tego największego... A było to kopyto 18 cm. Do dziś nie wiem czemu mu nie brały okonie ;)

• @sah4rsah4r78
    @sah4rsah4r783 жыл бұрын

Abu Garcia Venerate 10-35g

• @piotr8227
    @piotr82273 жыл бұрын

DAM YAGI ULTRA LIGHT JIG 3-15G

• @gregwawa22
    @gregwawa223 жыл бұрын

Cześć Tomku, łowię ryby od ponad roku i to dzięki tobie i moje żonie, bo na 18 rocznicę ślubu kupiliśmy sobie wędkę na mazurach , i ona po pół roku łowienia złapała swoje 4 pierwsze pistolety jednego dnia, będę wdzięczny za wędkę z twoim podpisem dla "Edyty od Ace" lub coś w tym stylu 😉✌️👍

• @siwyxxx2982
    @siwyxxx29823 жыл бұрын

Moja najciekawsza ,a zarazem najbardziej niespodziewana historia miała w maju drugą rocznicę. Tego dnia nigdy nie zapomnę, jak wspominam to mam gęsią skórkę. Maj wiadomo spinning i gonitwa za zębatym, rzucam , chodzę obławiam , w końcu jest czuję na wędce , nie był to olbrzym ale pod wymiar podchodził , nic by nie było w tej historii ciekawego gdyby nie wydra, uderzyła wprost mojego holującego szczupaka , tak byłem spanikowany i zestresowany ,a serce to mi mało nie wyskoczyło , pamiętam tylko że wziąłem szybko nóż i odciąłem plecionkę, nawet nie wiem czy holowałem przez chwilę wydrę ze szczupakiem. Pozdrawiam wszystkich widzów i Ciebie Ace.

@ggghggghjjk2387

To grubo

• @bullred6412
    @bullred64123 жыл бұрын

Jakiś tydzień temu poszedłem spinningować na okropnie zarośniętym stawie. Miałem tylko 2 zapasowe stalki i żyłkę 0.2 więc musiałem łowić bardzo bezpiecznie. Łowiłem 3 godziny, a jedynymi efektami było to że straciłem na liliach wszystkie stalki. Powrotny autobus miałem dopiero za godzinę więc postanowiłem poleżeć na brzegu. Leżąc jakieś 15 min zauważyłem że na pobliskim drzewie wisi zaczepiona guma z STALKĄ!!! Wyskrobałem się ale niestety nie dosięgałem, musiałem zejść wziąć wędkę i wdrapać się jeszcze raz. Zaczepiłem haka ostatnią przelotką i po 2 minutowej walce z liśćmi ściągnąłem zestaw na ziemię. Zawiązałem stalkę, założyłem gumę i rzuciłem... Wcześniej przez 3 godziny ani jednego brania, tym razem za pierwszym. Po krótkiej walce z wody wyciągnąłem pięknego szczupaka 87 cm (Moja życiówka, mam 16 lat i wędkuję od roku). Gdyby ktoś nie zaczepił swojego zestawu na drzewie byłby to kolejny zwykły nudny wyjazd, a jednak był jednym z lepszych jak nie NAJLEPSZY!

@fazzi7529

Ja niedaleko domu mam takie łowisko nad którym jest linia napięcia cała w zestawach😃

• @kamilwoinski2497
    @kamilwoinski24973 жыл бұрын

Jestem ciekaw testu SHIMANO Scimitar BX Spinning 2,34m 7-35g Żadnego testu na polskim KZread nie ma.

@rafalucjan2885

mam i jestem mega zadowolony :)

@fqewacfewq

mam i polecam

• @krzysztofkupiec3351
    @krzysztofkupiec33513 жыл бұрын

Jezioro. Im dłuższy rzut koszykiem tym ładniejszy leszcz. Zamach. I leci leci leci... I komentarz ,,ryby łowisz czy latawce puszczasz?" No i oplątana rybitwa na końcu zestawu. Pozdrawiam

• @Mjeciu86
    @Mjeciu863 жыл бұрын

Najciekawsza ryba? Łosoś 88cm na rzece Parsęcie. Nie zapomnę do końca życia. Ja z kolegą po jednej stonie rzeki, tato po drugiej. Na środku rzeki czuję zaczep. Nagle po kilku sekundach napiętej plecionki bujnięcie jedno, drugie i nagle odjazd w dół rzeki 30 metrów. Po 30 minutach ląduje na brzegu. Życzę wszystkim takich pięknych i emocjonyjących holi!!. Pozdrawiam :)

• @szyszoonia
    @szyszoonia3 жыл бұрын

7 września 2019 roku postanowiłem pojechać na ryby. Wstałem o godzinie 5:10, zjadłem śniadanie, ubrałem się (adekwatnie do pogody, było dosyć chłodno około 10°C), wziąłem to co najpotrzebniejsze i pojechałem nad wodę(warto dodać, że łowiskiem był mały staw na którym dominują karasie w rozmiarze do 15cm, a złowienie tam czegoś większego to dosyć rzadka sytuacja). Byłem już na łowisku o godzinie 5:45. Nic specjalnego się nie działo, wpadło parę karasi na spławik oraz jeden karpik. O godzinie 6:20 dojechał do mnie mój kolega Miłosz. Gdy o godzinie 7:20 zarzuciłem żywca uzbrojonego w kotwicę nr 4 zobaczyłem, iż zaraz po zarzucie mój spławik nie chce się ustawić, ciągle kolebała sie jedynie jego szczytowa część. Postanowiłem zaciąć i mówię do Miłosza: Chyba znowu zaczep bo nie mogę zestawu ruszyć z miejsca! Po chwili mój 'zaczep' rusza się z miejsca, mam na myśli że może być to naprawdę ładny szczupak i po około 2min holu widzę czerwoną płetwę. -Pewnie podhaczyłem karpia. -powiedziałem Gdy ryba była już 2m od brzegu widzę potężnego okonia. Emocje sięgają zenitu a nogi zaczęły mi drżeć. Po chwili mój kolega podebrał okonia. W pierwszej chwili nie wiedziałem co się dzieje, ale potem do mnie to doszło że mam okonia na co najmniej srebrny medal, później się za to okazało że był jednak większy. Po szybkiej sesji zdjęciowej okoń wrócił w świętej kondycji do wody. Niedawno minął rok od kiedy zlowilem tego okonia, wspomnienia wracają, ale mam nadzieję, że ta ryba też wróci, ale jeszcze większa i silniejsza! Warto wypuszczać ryby

• @kubamyskow4036
    @kubamyskow40363 жыл бұрын

Mistrall Tournament spin 2-8 g Lajkujcie żeby widział ❤

• @didzej07
    @didzej073 жыл бұрын

Na mojej wodzie zazwyczaj łapie sobie szczupaki koło trzcin zazwyczaj jest to fajna zabawa z holem z racji delikatnego zestawu ale 2 godzinnej walki z rybą się w ogóle nie spodziewałem rybę jakimś cudem wyholowałem a był to sum 30kg na gumkę 7cm gdybyście widzieli moją minę kiedy uświadomiłem sobie że nie wejdzie do podbieraka :) na szczęście miałem jakieś rękawice :)

• @patrykstg6762
    @patrykstg67623 жыл бұрын

Cześć witajcie! Podzielę się wam moja przygoda a zarazem moim PB. :) A więc dokładnie rok temu wrzesień ciepły wrzesien na Pomorzu godzina 14, od razu po pracy postanowiłem chwilę 'pomachać' wędka aby oderwać się od codzienności.. . Jak wspomialem był to ciepły wrzesień spokojna woda zero fali 4 godzinki rzucania nic zero pokniec, prócz zaczepów :) myślę sobie ok starczy na dzisiaj, nagle zauważyłem duży spław drobnicy... Wyglądało to jakby gotowała się woda, szybko zwinąłem żyłkę i rzuciłem w to miejsce 10cm biało czarna gume, przynęta opadła powolutku zwijałem żyłkę w tym czasie podbijając delikatnie szczytowke.. Nagle.. mocne walnięcie! Zacinam! Zacięta walka podbieraka w tej chwili nie miałem, myślę sobie proszę tylko nie zerwij się.. Aby tylko chociaż go zobaczyć, holując go hamulec gwizda i gwizda a ja wciąż zwijam i zwijam po dobrej chwili ciagniecia go, widzę! Mówię kur.. Piękny! Jak wspomialem podbieraka brak w tamtej chwili jakoś go wyciągnąłem na brzeg mimo pociętych palców, dopiero jak adrenalina zeszła moja kochana kobieta w domu mnie opatrzyła. :). I jest Moja ukochana jedyna zyciowka szczupak 87cm. Mega skurcz na twarzy, szybkie zdjęcia i do wody aż wreszcie odpoczynek, papieros łyk wody i ostrożnie do domu. Teraz mamy ten sam czas wciąż jeżdżę i wypatruje jak myśliwy do samego zmierzchu za następnym pięknym tłustym szczupakiem.. Dlatego wiem co potrafi zrobić ten ostatni rzut i wypuszczenie ryby jeżdżę tam z przekonaniem że złowię go po raz kolejny, zapamiętałem maluska bliznę na ogonie. :) C&R nie zabijajmy Naszej pasji. Pozdrawiam z Pomorza Patryk. :)

• @kacper7264
    @kacper72643 жыл бұрын

Cormoran i-Cor Black 2,70m 7-28g :) Moja najciekawsza akcja na rybach :łowie sobie na spławik u mnie na małym prywanym stawie zażyciłem zestaw, ryba zaczeła prowadzić wiec ją zaciołem , a że na tym stawiku są małe ryby w myślałem że będzie 15 cm karaś ale kiedy chciałem zacząć cholować ryba nie dałą się ruszyć z miejsca i szła w krzaki, wkońcu odpuściła i dała się cholować a ja wyjąłem ponad półkilowego karasia i zarazem swoją własną życiówke.

• @Niko-ok7oq
    @Niko-ok7oq3 жыл бұрын

Berkley cherrywood hd, kijek za 80zł. Świetny kijek, do pewnego czasu był moim ulubionym😄

@2adasadas

To ten z filmu?

@stillu1231

@@2adasadas nie

• @mateuszklaft638
    @mateuszklaft6383 жыл бұрын

Flauta na jeziorze, cannibal 15 cm i trochę szczęścia. Kilka rzutów, uderzenie i wędkarski skurcz z faktu ryby na kiju, 5 minutowy hol i jest on, król wód, nowa życiówka wielki kaczor długości 111 centymetrów, miarka zdjęcie i król wrócił rządzić dalej w swoim wielkim wodnym świecie ! Pozdrawiam.

• @szymonwalas73
    @szymonwalas733 жыл бұрын

Gdy ostatnim razem byłem na rybach, łowilem na spinning. Gdy przyszedłem na nową miejscówka i zrobiłem kilka rzutów pod nogami zagotowała się woda i po chwili poczułem piękne uderzenie przy samym brzegu. Po pięknej choć nie za długiej walce udało mi się wyjąć życiowego szczupaka 75cm, właśnie na kanibala.

• @maciek_4953
    @maciek_49533 жыл бұрын

Mikado Tsubame 2.40m , 10-30g

• @byqu534
    @byqu5343 жыл бұрын

Dragon Express Spinn

@dominikwck91

Też bym chciał zobaczyć tego kija na kanale ;) 14-35cw narzeczona go używa i jest zadowolona ale fajnie byłoby posłuchać i dowiedzieć się od osoby która ma porównanie z xxxx wędkami :)

@byqu534

@@dominikwck91 dokładnie :D

@dawidwawrzon9227

kij wart polecenia zamiast jakiś jaxonów

@byqu534

@@dawidwawrzon9227 właśnie przymierzam się do kupna tego kijka :p

@krzysieksz4571

Mam tego kija cw zawyżone ale fajna czula szczytuwka

• @doggothetenk1610
    @doggothetenk16103 жыл бұрын

Pamiętam przejechałem 40 km na rowerze nad mały stawik na wsi, za drugim rzutem złowiłem życiowego okonia, był maluchem mniej niż 20cm ale byłem dumny. Przez następne 3 h deszcz był okropny i nic nie złowiłem, ale byłem tak dumny że mnie to nie interesowało, okonia zabrałem na wieś i do dziś pływa w naszym oczku wodnym. Oto moja najlepsza historia

• @pioter_xxx1997
    @pioter_xxx19973 жыл бұрын

Siemka moja historia Pojechałem nad zbiorniczek przygotowany na karpie i amury po całym dniu trzeba było się zwinąć więc wciągając przynętę (z ciężarkiem 80g i kulka proteinowa) przypadkiem wyciaglem sandacza 76cm, 4.1kg Pozdrawiam🔥

• @aleksandrawardin3493
    @aleksandrawardin34933 жыл бұрын

Może film o jakiś fajnych, niedrogich :) castingach?

• @jaspertoja3372
    @jaspertoja33723 жыл бұрын

Moja historia jest bardzo obfita, więc tak niewiem jak to możliwe ale byłem z kolega na rybach na jeziorku i polowałam na szukali i zaczepiła się przyjęta o jakiś kołek i jakimś cudem ten kołek wyszedł i już na kładce zobaczyłem co na nim jest było kilka blach i Kilka gum do spinningu a na jeden gumie siedział szczupak i taki zadowolony i szczęśliwy ale żal zrobiło mi się tego szczupaka i go wypuściłam choć był dosyć duży.

@splatt4772

Niewazne jaka dlugosc ma ryba, nalezy ja wyhaczyc i w jak najlepszej kondycji i jak najszybciej wypuscic, pozdrawiam :)

• @karolsiudak552
    @karolsiudak5523 жыл бұрын

Gdy miałem 7 lat pojechaliśmy z kolegą wujka na ryby. Było to przed dniem mamy. Połapaliśmy dwa 60-70 cm karbie i całaą siate karasi. I wszystkie karasie oraz karpie podarowałem mamie na dzień matki. :);)

• @mikoajjankowski4414
    @mikoajjankowski44143 жыл бұрын

Niedawno złapałem ogromnego suma na... kiełbasę z ogniska 🔥 Po dwóch godzinach ręcę odmawiały posłuszeństwa, ogromne bydlę to było. Akurat obok stawu przejeżdżał facet wozem z koniem, poprosiłem o pomoc. Wsiadłem na wóz a koń ciągnął ile sił ale nie dawał rady. W pewnym momencie koń już szedł na kolanach. Nic z tego, król wód został w swoim królestwie. Ale przygoda piękna była :)

@arkadiuszstanczak3555

Wygrałeś 😅

@mikoajjankowski4414

@@arkadiuszstanczak3555 a dziękuję, to prawdziwa historia.

• @magart9844
    @magart98443 жыл бұрын

Mikado Bixlife Fast spin 225 4-17G

@kubamarkiewicz8466

Mikado bixlife fazy spin 225 4 17

• @xplayer4441
    @xplayer44413 жыл бұрын

Mikado nihonto red cut feeling up 11g 270 cm:)

@elviskaktus6535

Ja mam nihonto 210cm do 18g i mimo, że mam droższe modele to i tak ta jest moja ulubiona . Polecam

@xplayer4441

@@elviskaktus6535 ja swojej do dropa używam, ewentualnie boczny jeśli bezrybie panuje :). Na codzień grey stream od ja ona 228 do 7 gr. Szukam nowego ultra light takiego do 5,7 gr

• @kacpers2591
    @kacpers25913 жыл бұрын

Historia bardzo prosta Ace, przez kwarantannę obejrzałem wszystkie nowsze filmy na Twoim kanale i tak się zaczęła moja przygoda z wędkarstwem 🙈 liczę na trochę szczęścia...

• @bartomiejkarwacki5267
    @bartomiejkarwacki52673 жыл бұрын

Historia na konkurs Otóż pewnego razu na Narwi gdy łowiłem na spinning nic się długo nie działo ani mi ani wujowi, nagle gdy wujek ściągał pod prąd coś zaciął przy dnie kij się wygina wpół, plecionka lata lewo, prawo duży opór i mocne odprowadzenia po jakoś 15 minutach walki wujek wyciągnął metrowy... parasol. Nasze miny to był podobno bezcenny widok. Tego dnia nic nie złowiliśmy ale była to jedna z niezapomnianych wizyt nad wodą.

• @karolmatuszewski1621
    @karolmatuszewski16213 жыл бұрын

A może teraz dałoby radę odcinek o kołowrotkach?

• @marcinkaminski4439
    @marcinkaminski44393 жыл бұрын

Cześć wszystkim ! :) Ostatnio byłem nad wodą, łowiłem na spinning, po paru rzutach poczułem opór zaciąłem okazało się że to zaczep, który puścił :) podczas ściągania zestawu do brzegu okazało się że to przypon z czyjąś przynęta i właśnie w tym momencie uderzył piękny 28 cm okoń :) ps wędkarski skurcz był ogromny :) pozdrawiam wszystkich wędkarzy :)

• @adrianstefanski2013
    @adrianstefanski20133 жыл бұрын

Według mnie ciekawą opcją będzie KONGER STREETO Double dwie sekcje szczytowe, jeden blank, długość 240 1,5-10g i 5-25g. Jej zaletą jest uniwersalność, okonek, sandacz czy szczupak nie straszne 😎 cena to około 360zl za tą wersję, ale tak naprawdę zamiast dwóch osobnych zestawów mamy jeden z wymienną szczytową częścią. Kolejnym plusem jest to, że nie musimy wozić/nosic ze sobą drugiej wędki, a jak wiadomo wędkarzowi zawsze się przecież przyda coś na wszelki wypadek 😂

• @r3jg
    @r3jg3 жыл бұрын

Bardzo fajny film, taki perfekcyjny do obiadku. Jeśli chodzi o moją ciekawą historię w wędkarstwie to jest ich nie wiele, ponieważ zacząłem interesować się wędkarstwem od 3 miesięcy, a łowię w sumie od miesiąca, dzięki twojemu kanałowi te hobby/sport dla niektórych pasja mnie wciągnęła, mianowicie przechodząc do mojej historii to jest ona bardzo śmieszna, ponieważ wybrałem się w tą niedziele na spining z moim kuzynem który razem ze mną się w to wciągnął i nie złowiliśmy jeszcze swojego pierwszego szczupaka(drapieżnika), lecz w ten dzień się to zmieniło i wróciliśmy z uśmiechem do domu. Pewnie zastanawiasz się co dziwnego w złowieniu szczupaka no otóż to, mój kuzyn Kacper złowił pierwszy szczupaka na otwartej wodzie, nie powiem że nie bo mu trochę zazdrościłem. Mineła pierwsza godzina, druga, trzecia i tak to leciało aż w końcu Kacper mówi ,,no dobra to wracamy już,, na to ja bez żadnej ryby prześmiewczo powiedziałem do niego ,,to patrz to ostatni rzut w rybę,, zarzuciłem, zwijam sobie spokojnie a tu nagle branie na początku się zdziwiłem bo myślałem, że to zwykły zaczep a tu piękny czterdziesto - sześcio centymetrowy pierwszy szczupak. Mam nadzieje że mój dzień jakoś cię zaciekawił lub rozbawił, pozdrawiam cieplutko rodzinkę :))

• @poliahbaton-_-3568
    @poliahbaton-_-35683 жыл бұрын

SHIMANO CATANA EX SPINNING

@Robert-yz6jk

Daj spokój ze Shimano... Przereklamowany sprzęt jak i Daiwy. Chyba, że kupujesz te marki od 1000 PLN w zwyż. Wtedy ten zakup ma sens. Cała reszta ich oferty, to typowe budżetówki za dużo większą kasę!

@michalmalkiewicz6370

Mam ten kijek od maja 2.40m 10-30gram bardzo zadowolony jestem do tego młynek też shimano sienna a na nim plecionka 0.17mm. Kijek dosc sztywny zaczyna ładnie pracować od około 20- 25cm okoni. Dla mnie na plus pozdrawiam

@pawerozycki8080

Mam 2.40 jestem zadowolony z niego bardzo fajna praca i można tym też zapiąć sandacza 😉

• @jaspertoja3372
    @jaspertoja33723 жыл бұрын

Konger graffiti spin 210/30 naprawdę tania i bardzo dobre

• @romanryba2117
    @romanryba21173 жыл бұрын

Dwa lata temu z sąsiadem pojechaliśmy na ryby, było to lato około godziny 17 byliśmy nad wodą. I nic nie chciało nam wziąść. Pomału się już ściamiało a na wodzie piękne spławianie się dużej ryby myślałem że to szczupak rzeruje i rarzuciłem woblerem. Bum ale udeżenie myślę sobie jaki potwór, na sto procent jakiś ponad metrowy szczupak cały hol myślałem że to szczupak, sąsiad jeszcse mówi może to sum. Ryba szalała na lewo i prawo. Sąsiad mówi nagle czekając z podbierakiem to karp za bok jest zachaczony. No i złowiłem ponad 4kg karpia na woblera za bok nie dość że to była moja największa ryba w życiu to jeszcze pierwszy karp w niezapomniany sposób złowiony. Historia jest autentyczna.😁😁

• @filipek3846
    @filipek38463 жыл бұрын

Podczas łowinia na holu małego leszczeka na feeder uderzył mi w niego ogromy sandacz ok. 80cm. Hol trwał jakieś 30 min po czym gdy mnie zobaczył odrazu wypluł i odplynol, żałuję że nie wskoczyłem po niego hah😀😉

Wędka DAM Yagi Spin 2,74 cm 12-42 g

@PayDieOr

Gowno nie polecam

• @szyszoonia
    @szyszoonia3 жыл бұрын

Siema Tomek! Co do lekkich kiji to możesz się przyjrzeć serii dragon express oraz dam yagi - tanie kije a bardzo ciekawe Pozdro, udanych połowów

@atosbcaa5781

Używam dama yagi 3-15 220 oraz 8-35 240 polecam obydwa z całego serducha bezkonkurencyjne w tej cenie WEDŁUG MNIE

• @anitawalkowiak866
    @anitawalkowiak8663 жыл бұрын

Jako totalny laik, wybrałam się z mężem, pasjonatem wędkarstwa, nad jezioro, na swoje pierwsze prawdziwe łowienie. Kilka dni wcześniej dostałam od niego wędkę - co prawda nie była różowa, ale zawsze jakaś. Prawdopodobnie był to idealny bacik na pierwsze razy. Wyjazd zapowiadał się niesamowicie, jednakże żadne z nas nie przemyślało jednej sprawy - nie umiem pływać. Byliśmy nad jeziorem na wsi, pomostów nie było, dostępne były jedynie śliskie kładki, bo niestety, ale wcześniej lał deszcz. Pierwsza komplikacja - brak spławików. Musieliśmy się pakować i wracać do domu. Po powrocie, okazało się, że moja wewnętrzna panikara jest silniejsza ode mnie - nie weszłam na kładkę, więc łowiliśmy z brzegu. I co się wtedy stało? Zrezygnowana, po godzinach narzekania, że to beznadziejny sport - zobaczyłam, że spławik zniknął pod wodę i uwaga...PIERWSZE W ŻYCIU BRANIE i w dodatku na KUKURYDZĘ! Złowiłam małego okonia, co jednak sprawiło, że poczułam nagłe chęci do łowienia i przestałam myśleć o beznadziejności tego sportu. Teraz z mężem mamy wspólną pasję. Wędka, którą proponujesz, przydałaby się nam, ponieważ pierwszą wędkę z tej serii kupiłam niedawno mężowi na rocznicę ślubu i jesteśmy z niej zadowoleni, ale nie możemy łowić razem jedną wędką. :) :)

• @cxz19
    @cxz193 жыл бұрын

Pewnego razu wybrałem się na wiejski stawik w polach, uzbrojony byłem w patyk z jakims topornym spławikiem i wielkim haczykiem, na haku był czerwony robak. Ku mojemu zdziwieniu złowiłem kilowego karpia a potem kilka kolejnych, emocje nie do opisania i wielki wędkarski skurcz :))

• @presti9107

@tomaszszafranski4109

@@Gi3ra mam taki perch,jest super i nawet szczupaki 50+ mu niestraszne

@Gi3ra

@@tomaszszafranski4109 i właśnie takiej opinii szukałem ;) Co do niego dobrałeś za kołowrotek? Żyłka czy plecionka i jaka? Długość? Łowisz z brzegu czy łodzi?

@tomaszszafranski4109

@@Gi3ra kręciołek okuma ceymar cxt 3000 przedni hamulec,240cm,plecionka 0,06 power pro,łowię z brzegu , główki 2 lub 3 gramowe do gumek kaitecha 2 calowych,okoń 30+ =niezapomniane wrażenia na tym kijku,a i przypon z fluorocarbonu 0,205 około metra, pozdrawiam

@krzysztofmarzec9185

Takk, bardzo fajna wedeczka. Mam trout jiga i naprawdę mega

• @Adsonekk
    @Adsonekk3 жыл бұрын

Kiedyś byłem z bratem na stawach wędkarskich, i był to może mój drugi raz, a o wędkarstwie wiedziałem nie wiele, zato dużo dowiadywałem się przez Twoje filmiki i dużo mnie nauczyłes i nadal wspaniale dokształcasz. Zasięgnołem w tedy wielu Twoich rad i mimo tego, że to mógł być absolutny przypadek złowiłem w tedy dwa przepiękne i pierwsze w moim życiu szczupaki, jeden mniał 50, a drugi 70 centymetrów i gdy wzięła mi siedemdziesiątka zacząłem aż krzyczeć wołając brata, który był w tedy może ze 200 metrów ode mnie. Gdy przybiegł podebrał mi szczupaka i uradowany zacząłem krzyczeć: TAAAKKK JEEEESSST, TAAAAAKKK JEEEEEST! (Tak jak Ty Ace ). W tedy brat zrobił mi zdjęcie, i w tedy dobiegł konieć łowienia. Wybaczcie ale to był mój pierwszy szczupak więc długo bratu i znajomym opowiadałem o przeżyciach i o tym ile się od Ciebie nauczyłem Tomku. Może to nie jest najdziwniejsza i najbardziej ekscytująca historia na świecie, ale wybaczcie, chciałem się nią z Wami podzielić.

• @wedkarskitrip
    @wedkarskitrip3 жыл бұрын

Nie ma jak film od FWA na poprawę humoru :)

• @igorekk_jestemm4837
    @igorekk_jestemm48373 жыл бұрын

A jako propozycję na test "taniego sprzętu " proponuję wędkę kuying teton💪🏽🎣

WĘDKA BERKLEY FIREFLEX SPIN M - 2.70 M 15-40 G

• @karusabi1621
    @karusabi16213 жыл бұрын

Pewnego razu na rybach z tatą, zajechalimy wcześnie rano na zasiadkę na dużego karasia. Nasze ulubione miejsce było na szczęście wolne i po rozpakowaniu się przyjechał jakiś wędkarz, który nie poszedł dalej tylko rozłożył się centralnie obok nas parasol i inne bajery i mówi że sobie poczeka az pojedziemy. Mówie no nie on chyba zwariował że będzie w fotelu ciągle obok nas. Niby czytał ksiązkę ale ciągle widziałem jak się na nas patrzy. Mój tata ciągle zaczepiał o to samo drzewo na spławik co zawsze z nerwów haha. Szanowny Pan się tak wpatrywał że nawet nie mrugał 😒😂 Generalnie było więcej przeróżnorakich historii ale ta mi wpadła jako pierwsza do głowy, zwłaszcza że nie było to tak dawno. Serdecznie pozdrawiam Tomek! Kuba ;)

• @dominikbocianowski3861
    @dominikbocianowski38613 жыл бұрын

Witam widzów FWA i pozdrawiam Ace'a. Taka historia, spinningując jakies pół roku temu zarzucając przynętą trafiłem headshot'a w kaczkę. Zrywając się tak pociągnęła przynętę, że zaplątana plecionka ścięła połowę opuszka. Po opatrunku i ponownym rzucie większą przynętą, trafiłem w perkoza pod wodą. To ewidentnie nie był mój dzień.

• @MinecraftKoxu321
    @MinecraftKoxu3213 жыл бұрын

Historia Łowiłem na spinna na stawie i caciąlem małże. Mam nawet zdjęcia jak jest na haku moge podesłać na instagramie :pp

SPINNING DAIWA SILVER CREEK UL SPOON 230/0,5-5g

• @danieljabonski6581
    @danieljabonski65812 жыл бұрын

Super odcinek... Przede wszystkim dla tego że na moim jeziorku. ,"Miały i Kanada" jedne z lepszych miejscówek na nim 😉 Pozdrawiam.

@FishingWithAce

Haha no i super :) jak tam wyniki w tym sezonie?

• @tomaszsroczyk5730
    @tomaszsroczyk57303 жыл бұрын

W moją historię zapewne nikt nie uwierzy... Ale co tam 😉 Liczę, że poprawi komuś humor, a w razie czego mam świadka, głównego bohatera tej opowieści... Więc do sedna 😉 Kiedy byłem młodszym wędkarzem (bo wiece, teraz mam 19 lat, to już bardzo poważny wiek xD) wybraliśmy się z moim przyjacielem Danielem nad San na moją działkę, żeby połowić na grunt. Nie byłem jakoś szczególnie zdziwiony tym, że nic nie brało... 😂 Ale staraliśmy się, nęciliśmy, przerzucaliśmy zestawy... No i właśnie podczas zwijania zestawu Daniel zaczepił białą, zawiązaną reklamówkę... Uwierzcie, stawiała niesamowity opór... 😂 Ale po kilku minutowej walce udało się... Wyholowaliśmy śmiecia... Jakże wielkie było nasze zdziwienie, gdy otworzyliśmy reklamówkę i okazało się, że w środku jest szczelnie zamknięta, firmowa, grillowa kiełbasa z serem 😂 I miała jeszcze 2 tygodnie do upływu terminu ważności 😂😂😂 Radocha była wielka, bo i okaz nie byle jaki 😉😂 Zapaliliśmy grila i zjedliśmy ją ze smakiem 😎 Była pyszna 😎 Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że uwierzycie, że coś takiego miało miejsce 😉

• @lw-sw2sn
    @lw-sw2sn3 жыл бұрын

NGT travelmaster

• @kanapkocztv9511
    @kanapkocztv95113 жыл бұрын

Berkley e-motion 10-30g

@kacperkobus9804

Mam i naprawdę polecam, kijek ten zapewnia super kontrolę nad rybami sam ciągnąłem na nią szczupaka pod 80cm i miałem pełna kontrolę nad szczupłym

• @jakubkox342
    @jakubkox3423 жыл бұрын

Siemanko moja śmieszna rodzinna historia odnośnie ryb brzmi tak. W wieku 17 lat miałem już za sobą kilka dobrych latek łowienia więc postanowiłem wybrać się nad rzekę samemu w piątek. Więc wstałem wcześnie rano by się przygotować sprzęt ustawiłem sobie przy drzwiach by gdy tylko wrócę ze szkoły wziąć wędki pod pachę i piecholotem udać się nad rzekę. Poleciałem do szkoły uradowany jak Ace na każdym filmie 😂pozdrawiam. W szkole lekcje dłużyły mi się jak nigdy na matmie oczami wyobraźni malowałem ogromne wzdręgi i płocie. Gdy zadzwonił ostatni dzwonek biegiem udałem się do domu złapałem wędzisko i znalazłem się nad wodą pogoda była piękna, pokrzywy nie dokuczały a słonko tak miło smyrało po plecach jak nigdy dy leć nie mogłem znałeś odpowiedniego miejsca i szedłem wzdłuż rzeki by coś sobie znałeś ptaszki śpiewały ukleja spławiała się i od czasu do czasu było widać moje ukochane wielkie wzdręgi. Wreszcie znalazłem to miejsce było jak z bajki i tak się też czułem, endorfina i dumą przepełniła mnie od stóp do głów. Ryby brały świetnie co chwilę większa wtedy też pobiłem swoją zyćówke 34cm płoć czas tak szybko leciał że nie zorientowałem się że już zaczynało się robić szaro gdy się zebrałem było już ciemno miałem około 2h z buta do domu więc postanowiłem że muszę pójść na skróty i odpaliłem google mapy. Po 1h spaceru rozładował mi się telefon a że byłem w takiej euforii nie przejmowałem się jak dotrę do domu tylko rozmysłem jak będę się chwalił kolegom, tacie i bratu . Lecz coś musiało pójść nie tak moje skróty okazały się być droga przez bagna i gdy przeskakiwałem płot nie sprawdzając co jest po drugiej stronie skąpałem się w błocie do pasa ale nie mi się nie stało a że humor miałem taki dobry to mówiłem że czysty wędkarz to nie wędkarz do tego wszystkiego mama zaniepokojona że jeszcze mnie nie ma wydzwaniała do mnie miałem 16 nie odebranych połączeń więc w strachu że się utopiłem cała zapłakana zadzwoniła na policję by mnie szukali tata wybiegł z domu by mnie szukać więc jeszcze i niego się martwiła. Gdy ja szczęśliwy brudny po łokcie i jarający się jak dzieciaczki wróciłem do domu zacząłem opowiadać mamie z korytarza jak było fajnie i że muszę to powtórzyć ona przybiegła zaczęła mnie przytulać krzyczeć że szczęścia ze łzami w oczach powiedziała. " Żadne kurwa ryby " dziś się śmiejemy z tej sytuacji i opowiadamy to jak żart ale uważajcie ludziska na siebie i pamiętajcie dbajcie o kontakt z bliskimi zawsze i wszędzie pozdro 😁

• @w3dkoholikfishing656
    @w3dkoholikfishing6563 жыл бұрын

Coś niesamowitego nie dość że wedka i kołowrotek ten sam jaki mam to dodatkowo czułem się jakbym lowil na moim ulubionym jeziorze. Jest praktycznie identycznie. Plycizny dużo trzcin i mega mega czysta woda

• @pawerozynek1474
    @pawerozynek14743 жыл бұрын

Lecimy z historią Pojechałem sobie raz na ryby na piękne wzdręgi i jak zwijałem zestaw to mi żaba 🐸 uderzyła i ja wycholowałem. Dziwna sprawa

• @krzysztofmalarz9949
    @krzysztofmalarz99493 жыл бұрын

Wędka na następny odcinek: Mikado bixlite light spin 235

@daryoush1611

Jestem ZA :)

@osapawe

Mam te się wędki jedna do 11g i druga do 24g. Kijki pierwsza klasa 😎

@Micha_Szara

W wersji 7 g Szczytówka łamie się jak zapałka. Kij nie jest warty recenzji moim zdaniem :)

@julekjachowicz449

właśnie zastanawiam się nad kupnem jej :)

@osapawe

Na kij do 11 wyciągnąłem kilka okoni +40 i bez problemu kij sobie poradził. Co do kija do 24g ma spory zapas mocy przynęty 40g nie robią dla niego problemu. Z zebaczem 82cm poradził sobie znakomicie :)

• @olafbartoszewicz5349
    @olafbartoszewicz53493 жыл бұрын

Piękny materiał

• @ukaszmichaowski2399
    @ukaszmichaowski23993 жыл бұрын

Mam drugi rok mpp2 do 21 g. W połączeniu z kołowrotkiem Okuma Ceymar pracuje bardzo fajnie. Przetestowana przez okonie i szczupaki. Wędka wydaje się delikatna jednak szczupak 71 cm ją sprawdził i zabawa była niesamowita. Idealna na jeziora gdzie nie ma jakiś ogromnych sztuk, każdy szczupak da zabawę. Pozdro 600

• @filippotomski5625
    @filippotomski56253 жыл бұрын

Dragon Black rock 7/30g 2,75m

• @kacperkokoszka4546
    @kacperkokoszka45463 жыл бұрын

Jaxon Arcadia Spinning 2.70m 5-25g

• @krystianurban1905
    @krystianurban19053 жыл бұрын

Hej oglądam Cię od dawna ale nigdy się nie udzielałem :) odnoście moich przygód to kiedyś na kukurydzę złowiłem żółwia nie wiedziałem jak mu haczyk wyciągnąć ale to było z jakieś 9 lat temu . A odnośnie tego roku to Canibal się dalej spisuję nie warto go odstawiać bo dzięki niemu padła moja życiówka 91 cm. :)która dalej gdzieś pływa i rośnie:) .

• @patrykolejniczak1914
    @patrykolejniczak19143 жыл бұрын

Podczas spiningowania uderzył mi 35cm szczupak. W odległości około 25 metrow od pomostu poprawił na niego szczupak 110cm branie było atomowe. Najlepsze było po zladowaniu szczupaka do podbieraka, wypluł malucha z pyska. Nie wymiar z drobnym draśnięcie trafił do wody a 110 do sesji zdjęciowej i spowrotem do wody. Pozdrawiam

• @ukaszkrawczyk4826
    @ukaszkrawczyk48263 жыл бұрын

MIKADO LX SAPPHIRE FAZLITE 208 C.W. DO 5G

• @yogimmify
    @yogimmify3 жыл бұрын

A może JMC Full Moon?

@kuban323

To juz nie jest tani sprzet (moim skromnym zdaniem)

@kovval3395

No 300 stówki na sprzęt jak dla mnie to jest spory wydatek ale z chęcią bym go zobaczył bo wygląda apetycznie

@kuban323

@@kovval3395 to tez prawda

• @jakubgoebiowski8758
    @jakubgoebiowski87583 жыл бұрын

Piersza ryba na spinning. Dwa lata próbowałem złowić drapieżnika na spinning bez sukcesu. Raz udało mi się zaciąć szczupaka, ale się zerwał. Poddałem się. W tym roku po obejrzeniu kilku Twoich filmów znów złapałem zajawke na tą fantastyczną metodę. Kupiłem wędkę i kołowrotek o łącznej wartości 250 zł, kilka gum i wyruszyłem na łowy. Na drugiej wyprawie ze spinningiem złowiłem okonia 18 cm. Radość jaka mi wtedy towarzyszyła była ogromna. Ten dzień na zawsze pozostanie w mojej pamięci i sercu 😁😁 Ps. Dzięki Wielkie za dobre porady wędkarskie 😉

• @konrades6298
    @konrades62983 жыл бұрын

kiedyś z kumplem umówiłem się na zb. Poraj na sandała.Słowa dotrzymałem zbyt dosłownie.Po godzinie miałem złowionego pięknego dziecięcego sandała w kolorze róż :) Pozdrawiam serdecznie

• @splatt4772
    @splatt47723 жыл бұрын

Dragon Black Rock II 2.75 10-35

• @swatell252
    @swatell2523 жыл бұрын

A ja pamiętam jak wróciłeś z Niemiec i pokazaywałeś swoje kopyta które z tamtąd przywiozłeś i te nowości czeburaszki hahaha świetne czasy

Oj tak :D

• @adimrowki3043
    @adimrowki30433 жыл бұрын

U ładne ryby oby tak dalej 🐟🐟🐟

• @Krysztek92
    @Krysztek923 жыл бұрын

Jak zwykle cudowne ujęcia, dla tych widoków własnie interesuje mnie wędkarstwo ;) A moja historyjka jest króciutka, o karpie który myślał ze zostanie szczupakiem. Biedactwo połasiło się na obrotówkę. Mam nadzieje ze dorósł do bycia porządnym kukurydzożerca ;)