Mēs saslimām ar slēpošanas slimību... Ceļot Bez Robežām

Nedēļu pēc Jaunā gada, kopā ar Kroņu ģimeni, devāmies nelielā izbraucienā uz Slovākiju, kur Augsto Tatru reģionā, 3 dienas, baudījām kalnus, puteni, sauli, sniegu un burvīgus skatus. Kāds no mūsu kompānijas pirmo reizi kāpa uz slēpēm, bet kāds jau savas prasmes centās pierādīt uz Melnās trases.
Slovākija ir lieliskā attālumā, lai no Latvijas to sasniegtu vienā dienā, bet mēs tomēr izlēmām pirmo nakti palikt Polijas pusē, 1 stundas brauciena attālumā no Popradas. Ierodoties Polijā, lija lietus un nekas neliecināja, ka nākamajā dienā mēs varēsim slēpot, bet pieceļoties no rīta, bijām pārsteigti par lielo sniega segas kārtu! Paēduši brokastis, taisnā ceļā dodamies uz Popradas viesnīcu, Aqua City Poprad, kur noliekam visas savas mantas un dodamies uz kalniem, baudīt pirmo slēpošanas un snovošanas dienu.
Kopā mēs slēpojam 3 dienas uz 2 dažādiem kalniem, izbraucam arī ar ragavām, bet vakarus baudām viesnīcas lielajos baseinu un Spa kompleksos.
Šī bija mūsu otrā reize uz šiem kalniem un noteikti ka ne pēdējā, ar Rodrigo jau vienojāmies, ka nākamajā gadā atkal brauksim slēpot uz Slovākiju.
Slovākijas kalni ir ļoti piemēroti dažāda līmeņa slēpotājiem, sākot no iesācējiem un beidzot ar Pro līmeņa sportistiem. Trases ir aprīkotas ar dažādu veidu pacēlājiem un ne reizi nebija jāgaida lielās rindās lai varētu izīrēt ekipējumu vai braukt ar pacēlāju kalnā!
Raidījuma Ģenerālsponsors:
Atbalstītāji:
Apartamenti Sniegi
Itskaunastic
A week after the New Year, together with the Kroņi family, we went on a short trip to Slovakia, where we enjoyed the mountains, blizzard, sun, snow and charming views in the High Tatras region for 3 days. Someone from our company got on skis for the first time, while someone tried to prove his skills on the Black track.
Slovakia is a great distance to reach in one day from Latvia, but we still decided to stay the first night on the Polish side, 1 hour drive from Poprad. When we arrived in Poland, it was raining and there was no sign that we would be able to ski the next day, but when we got up in the morning, we were surprised by the large layer of snow cover! After breakfast, we go straight to the Poprad hotel, Aqua City Poprad, where we leave all our belongings and go to the mountains to enjoy the first day of skiing and snowboarding.
Together we ski for 3 days on 2 different mountains, we also go out with sleds, but we enjoy the evenings in the hotel's large swimming pools and Spa complexes.
This was our second time on these mountains and certainly not the last, Rodrigo and I have already agreed that we will go skiing to Slovakia again next year.
The mountains of Slovakia are very suitable for skiers of all levels, from beginners to pro athletes. The tracks are equipped with different types of lifts and you never had to wait in long lines to be able to rent equipment or ride a lift up the mountain!

• @RutaVitola
    @RutaVitola4 ай бұрын

Super skati👍

• @janiskar7892
    @janiskar78924 ай бұрын

😊😊😊😊😊

• @tanitabusmane6531
    @tanitabusmane65313 ай бұрын

Super! Mums arī patīk Slovākija. Gribam nākamgad braukt ar bērnu un ļoti noderīgs Jūsu raidījums.

@GoldBarbellVideo

Paldies un prieks ka Jums noder!👍

• @sigitaberzina3554
    @sigitaberzina35544 ай бұрын

Feins ceļojums atkal jums ir bijis.👍Tie skaistie skati🗻❄❄❄🥰

Paldies!

• @irenapuzo3347
    @irenapuzo33474 ай бұрын

Kārdinoši!

• @eserixon
    @eserixon4 ай бұрын

Like, par tik foršo kārtējo atskatu uz skaistām vietām..

Prieks ka Jums patīk!👍

• @soomuchcocaine
    @soomuchcocaine4 ай бұрын

Uz Štrbske Pleso ieteiktu arī aizbraukt vasarā un uzkāpt kalnā, apskatīt ezeru. Es gan biju maijā, tāpēc interesanti bija apskatīt, kā izskatās ziemā.

• @Bubo818
    @Bubo8184 ай бұрын

Sveiciens no Jūrmalas 👍🤩🤗💦💨

Paldies!

• @inetagalanska3278
    @inetagalanska32784 ай бұрын

Kur pazuda mana smukā, garā atsauksme? Es vakar naktī rakstīju.😭😭😭😭

@GoldBarbellVideo

Mēs neredzējām, bet vispār yt mēdz jokus izspēlēt ar komentāriem!

• @inetagalanska3278
    @inetagalanska32784 ай бұрын

Man, kā māksliniecei viens un tas pats teksts nekad otrreiz nesanāk, bet es ļoti vēlos pazudušo atsauksmi atjaunot ar jaunu.🙄Noskatoties video sižetu, manī raisās dažādas emocijas- prieks par Jums, prieks par to, ka Jūsu sejās ir smaids un sirds izstaro prieku, bet pašai vakarnakt katrā acī sariesās pa asarai, jo es neprotu tik labi slēpot. Es krītu simts reizes un ceļos augšā simts reizes. Medaļa no manis bērniem, it sevišķi Rodrigo- par to, ka tik smuki prot no sniegotā kalna traukties lejā, par smuko stāstījumu, kas viņam patika. Dabasskati protams skaisti- sniegoti kalni un lejas. Man ļoti patika un arī pašai patīk ar ragavām braukt no kalna lejā, Jums tas forši izdevās. Ko, lai saku - MALAČI! Ivar, tev no manis liels paldies, ka bērniem esi iemācījis slēpot un nebaidīties no augstuma un ātruma. Raidījuma sākumā sasmējos par roltoniem, bet tas pieder pie lietas. Nebēdājiet par kritieniem, jo neviens sportists nav kļuvis par čempionu bez kritieniem.

@GoldBarbellVideo

Liels paldies, bet tiešām ir tā kā Rodis saka, esam saslimuši ar slēpošanas slimību un tagad noteikti, katru gadu brauksim kur baudīt šos ziemas priekus!