@lindyandjlo

Пікірлер: 9 272

  • Stealth
    Stealth

    Man is cleaner than my house when guests are coming over😭

  • Ace II
    Ace II20 сағат бұрын

    His laugh is TOO iconic 😂 get my guy a superhero roll! 😂😁🔥

  • Joskii_RehabUK
    Joskii_RehabUK15 сағат бұрын

    Bro was so confident she'd miss twice he stood back under it 🤣💀

  • Blue
    Blue14 күн бұрын

    He holds space bar when laughing

  • Vinod Kumar Paswan
    Vinod Kumar Paswan20 сағат бұрын

    When she pulls out an umbrella and the song goes now that it’s raining more than ever like the song was perfect 😂😂

  • Antonia Macias
    Antonia Macias13 сағат бұрын

    Okay but I honestly want to know what the clean up process is like and how often yall are cleaning your house 😂😂

  • ⚡️ Ultra Instinct Editz ⚡️
    ⚡️ Ultra Instinct Editz ⚡️ 22 сағат бұрын

    The way he caught it and threw it back at her 💀 This guy is savage

  • Lisa Lu
    Lisa Lu10 сағат бұрын

    You guys are seriously hilarious ❤ I absolutely love the mans laugh infectious 😂

  • Alejos Trevino
    Alejos Trevino15 сағат бұрын

    Y'all two are to funny talk have a beautiful relationship lol y'all bring me to everytime 😂

  • Evelyn Machado
    Evelyn MachadoКүн бұрын

    😂 the daughter being used as a hostage/shield was priceless! These two are hilarious

  • Nour Tarek
    Nour Tarek13 сағат бұрын

    The guy laughed dying hard 😭🗿

  • aoaoaoaoao
    aoaoaoaoao23 сағат бұрын

    See I like these kinda pranks because they don't seem to be crossing anyone's limits or boundaries, and everyone thinks it's funny. Very good and entertaining 👍

  • JustRandomGuy
    JustRandomGuy21 күн бұрын

    Bro's laughing sounds like those guys who turn into boss in mobile game ads 💀

  • BRY THIAGO L_GANCIA
    BRY THIAGO L_GANCIA20 сағат бұрын

    What a beautiful family they are that happiness never ends 😁👏

  • Harlee Lozano
    Harlee Lozano15 сағат бұрын

    Haha I love the father daughter duo pranks when she put her kid first it was hilarious

  • Jordan
    Jordan21 күн бұрын

    his wife really used their daughter as a hostage 😂 that’s cold but also smart asf

  • Endurance Uhunmwuagho
    Endurance Uhunmwuagho13 сағат бұрын

    Lovely!! All funny and games until the cleaning starts.

  • Double C Homestead
    Double C Homestead13 сағат бұрын

    Hate to know how long it takes to clean if this is an everyday thing! Using the kid to throw things off, priceless! See keeping the humor in your marriage is a good thing!

  • Carbon-X174
    Carbon-X174

    I love when he laughs "Hahaha" or "HoHoHo

  • Дамир Нурмухамедов
    Дамир Нурмухамедов15 сағат бұрын

    Шедеврально!!!