Kupovina (pregled) polovnog bicikla za početnike [0025]

Автокөліктер мен көлік құралдары

Pregled polovnog bicikla "for dummies" što bi rekli Englezi. :)
Kako pregledati polovan bicikl pre kupovine.
Detaljnije uputstvo na BikeGremlin sajtu, sa tekstom i slikama:
bicikl.bikegremlin.com/1265/p...
Spisak svih mojih videa (složen po kategorijama):
www.bikegremlin.com/youtube-rs/
O klasama delova (Deore, Dura-Ace, Tourney...):
bicikl.bikegremlin.com/649/kl...
Detaljniji (i duži) video:
• Pregled polovnog bicik...
Potrošen prednji lančanik:
• "Uvlačenje" lanca (eng...
www.bikegremlin.net/
Snimanje i montaža: Srdjoni sa 2bike.rs foruma
NAPOMENA: Kada se točak skine. Ukoliko je točak sa "quick releasom", tj. ako nije stegnut običnim šrafovima, ležaj mora imati malo lufta - oseti se pod rukom. Kada je montiran na bicikl, sa zategnutim kvik rilisom, ne sme biti lufta, ali sa opuštenim, mora ga biti malo. Ukoliko točak sa QR mehanizmom nema lufta na ležaju kada je točak skinut, to znači da je ležaj pretegnut i da je verovatno oštećen, ukoliko bicikl nije nov i nevožen.
id: 0025

• @BikeGremlinRS
    @BikeGremlinRS7 ай бұрын

Za sva pitanja i komentare, koristite BikeGremlin forum (KZread loše barata sa komentarima): www.bikegremlin.net/

• @crnagora7008
    @crnagora70082 жыл бұрын

Ovo je zaista ekstra objasnjeno. Ovo je korisno svima, a pogotovo onima koji kupuju malo ekstremnije i skuplje bicikle.

• @Priest
    @Priest4 жыл бұрын

Burazeru samo da se zahvalim, juce sam kupio bajk i pomocu tvojih savjeta sam provjerio sve bitno i msm da sam dobro prosao pozdrav

• @imrekrizmanic2772
    @imrekrizmanic2772 Жыл бұрын

Dragi gospodine, Hvala na odlično urađenom objašnjenju.

• @napunicemoteglavicima8761
    @napunicemoteglavicima87616 жыл бұрын

Dobro radite,hvala i samo jako!

• @mladenilisevic
    @mladenilisevic5 жыл бұрын

Hvala za video. Izuzetno koristan a jednostavan pristup.

• @vojvoda9060
    @vojvoda90604 жыл бұрын

Lepo objasnjeno.....prosto.sve ok!

• @Rioma727
    @Rioma7274 жыл бұрын

Svaka cast za odlican video, vrlo koristan snimak i vrlo lak za razumevanje, cak za nekoga ko prvi put kupuje bajs.

@BikeGremlinRS

Hvala - to je bio cilj, drago mi je ako je uspelo i ako pomaže. :)

• @savicsasa6161
    @savicsasa61616 жыл бұрын

Veoma dobro i korisno covek se super razume u bicikle e jedini je problem KO CE Dozvoliti da ti skidas tockove i da tako proveravas bicikli niko ziv bar ne kod nas

@savicsasa6161

Jedno pitanje Primer prednji tocak cim ima luft na osovini a kad se pritegne osovina zapinje dali to znaci da tom tocku nema spasa? ili se menjaju lezajevi cim osetimo da ima veci luft

Zelim uzeti MTB e sad se dvoumim dali je bolje uzeti polovan bicikl za 250e ili ipak bolje kupiti novo u toj ceni treba mi iskljucivo za rekreaciju po putu i malo van puta

@savicsasa6161

BikeGremlin samo sa amortizerom na prednjoj viljuški sa standardnim kočnicama kasnije bih vremenom menjao delove boljim

Hvala vam na profesionalnom trudu da mi to objasnite meni je to itekako jasno da su dobre suspenzije itekako skupe retko ko u srbiji ce dati 1000e za bicikli ako radi za 300e. koliko je bitna velicina rama i koji ram odabrati visok sam 185 cm

@charlieharper2529

u svakom slucaju ti se vise isplati uzeti polovan Nemacki bicikl za 200e(pod uslovom da je kompletno ispravan) nego nov capriolo za 400e

• @hrky9552
    @hrky95526 жыл бұрын

dobar video

• @josipmatuzalem8951
    @josipmatuzalem89515 жыл бұрын

Hvala za video svako dobro

• @loonaya
    @loonaya4 жыл бұрын

Super video. Svaka čast. Super si ovo rekao za intuiciju i prepoznavanje muljatora u razgovoru sa nekim. Retko ko bi to tako rekao na taj način, a jedan od naboljih saveta! Intuicija ne ide sa preteranim racionalisanjem koje se ceni u modernom zapadnom svetu tako da smo naučili da ne slušamo našu intuiciju iako nam često sama sve kaže. Ja bi samo dodao u novom videu za ljude koje ne znaju ništa malo i o delovima. Osnovno nešto. Jer čak i ako je bicikl u odličnom stanju neke stvari ne treba uzimati. Npr. kao što je na biciklu iz videa, tourney menjači su po meni za izbegavanje, bolje uzeti nešto normalnije koju godinu starije. Ja sam u Beogradu gde se zbog brdovitosti verovatno mnogo više koriste menjači nego što bi u NS. Ko ima para samo za bicikl koji je star a sa tourney menjačima, onda bolje ili da čeka da skupi još para, ili da odustane od kupovine takvog bicikla nego kupi solidan bicikl sa jednom brzinom, pošto menjači tourney klase kad su novi rade u najboljem slučaju pristojno, a posle sezonu do dve redovne vožnje su za menjanje. Da izbegavaju logan, zoom amortizere i sl, promax kočnice... Da je u većini slučajeva bolje da uzmu V break nego mehaničke diskove... Generalno, da ko ima 200-250e bolje ni ne razmišlja o novom biciklu jer ne može da se nađe za te pare dobar nov bicikl.

@BikeGremlinRS

Da - nisam spominjao ništa o klasama delova. Odlično primećeno. :) Pisao sam o tome ovde (dodaću članak u opis videa): bicikl.bikegremlin.com/649/klase-grupa-delova-bicikla/ S tim što sam se sit navozao bez ikakvih problema i sa Tourney klasom menjača. Moram priznati. Ne sa svakodnevnom brdskom vožnjom, ali "svako-vikendnom" da. :)

@loonaya

@@BikeGremlinRS Naravno, u pravu si. Vikendom 2 sata po stazi, radiće bez problema i Tourney, mada i takvom, ne mnogo zahtevnom biciklisti bolje nešto starije a dugotrajnije a čak i bolje radi. Super je članak, hvala ti. Ti se razumeš u bicikle naravno galaksijama više od mene, ali i ja bih rekao da su one boldovane klase neki optimum, i da mehanički rade malo lošije od najboljih klasa, a da su ustvari često i izdržljivije samo su teže. Definitivno ima previše tih klasa, ne vidim razlog da ih ima više od 5, ali to je kao što i ti kažeš marketing, kao i te disk kočnice koje se stavljaju i u najjeftinije bicikle, i stalno povećavanje brzina, kao i mnogo toga u biciklizmu. Meni se inače smučio Beograd, strašno je naporan, voleo bih da se preselim u NS (mada ni NS nije miran kao nekada), ako dođe do toga, vidimo se kod tebe u servisu :) Veliki pozdrav

@BikeGremlinRS

@@loonaya Slažem se da su u smislu performansi, izdržljivosti, pa i mase, boldovane klase optimalan izbor (mislim da sam tako nekako i pisao, a i zato sam ih boldovao). Za Tourney - 50 do 100 km po Fruškoj, mahom zemljanim (utabanim) stazama - takvu vožnju sam upražnjavao redovno kao mlađi, sa opremom niže klase Shiman-a. Glavni problem i ugraničenje je uvek bio "motor", ne oprema - barem u mom slučaju. I na skupljim, i na jeftinijim bajsevima, išao sam onoliko brzo i daleko, koliko sam trenutno u kondiciji. OK - skuplja oprema omogućava menjanje i dok se snažno pedala (mada to nije preporučeno), nešto brže menja brzine i sl, ali za vožnju radi uživanja, bez takmičenja - jeftina radi posao, barem meni. Dok jedan "kvalitetan" pad na desnu stranu ubija i menjače više klase (provereno :( ).

@loonaya

@@BikeGremlinRS Jeste da, slično si napisao, zato sam napisao "I ja bih rekao", mada nije da moje mišljenje ima toliku težinu :). Da te pitam ako imaš vremena. Gledam bicikl za sestru, i vidim da se u city bicikliama često pojavljuje 1x7 ili 1x8 menjač koji je u nabli. Nemam nikakvog iskustva sa tim, je l to za preskakanje ili radi normalno posao? I ako da, da li svi servisi znaju sa tim da rade ili je mnogima to strano i da li je posle nepraktično sa tim ako nešto dotraje i treba da se kupe novi delovi?

@BikeGremlinRS

@@loonaya Pisao sam na sajtu o njima: bicikl.bikegremlin.com/235/zadnja-nabla-bicikla/#3 Ukratko - ne znam ko još u NS to popravlja (sigurno da ima, ali ja ne znam). Dosta komplikuju proceduru zamene/krpljenja gume. Po meni imaju smisla ako se vozi na -10 i nižim temperaturama, pa običan menjač često ledi, ili ako se bicikl parkira na gomili sa drugim biciklima, pa se kavez menjača često krivi. Lično ih izbegavam.

• @pivovinorakija
    @pivovinorakija4 жыл бұрын

Hvala...

• @user-lz9fb3ql8t
    @user-lz9fb3ql8t4 жыл бұрын

Dobro je objašnjeno samo ima tu začkoljica, na primer kod ležaja točka može biti da je samo jedan ili par lagera smrskano te se oni mogu promeniti, kod ležaja srednje glave može biti problem da je loza na ramu bicikle ojedena pa se nikada ne može dobro zategnuti( kurble pedala stalno popuštaju i nastaje luft)- ovo je jako bitno i ako to nije kako treba morate menjati ram. Čeljusti za kočnice mogu biti u dobrom stanju i ako se možda jednako ne vraćaju, samo treba proveriti feder kako je zategnut i da li je dobar. Kod točka proveriti žbice da li su na mestu i da nisu labave, ako malo baca to nije problem može se doštelovati. Pozdrav

@BikeGremlinRS

Video je namenjen početnicima - trudio sam se da bude razumne dužine i bez preteranog ulaženja u svaki detalj. Uz to - često se prodavci kunu kako je problem lako otklonjiv, ali eto, nisu stigli pre prodaje to da srede (a posle se ispostavi da baš i nije tako). Ne uvek, ali dosta često. Problem sa oštećenjem navoja patrone zaista daje simptome kao da je ležaj dobio luft, ali jedini način za proveru je skidanje kurbli, često i patrone, da bi se videlo - onaj ko to radi neće ni imati potrebu učiti iz ovog videa. A povrh toga - takav problem iz mog iskustva nije uopšte učestao - jedan od oko 1000 polovnih bicikala ga ima. Za čeljusti se slažem - to nisam dovoljno jasno objasnio. Mada opet - štelovanje je lako i brzo ako su ispravne. To je na prodavcu da sredi pre kupovine (ili na kupcu koji se bolje razume da sam/a proceni jesu li samo raštelovane, ili neispravne).

@user-lz9fb3ql8t

@@BikeGremlinRS Ma da, čisto da objasnimo ljudima da nije sve crno belo tj. da dosta stvari može da se popravi bez kupovine novih delova. Poenta je i da ljudi nauče sami da održavaju svoj bicikl, to će naravno steći iskustvom :)

@BikeGremlinRS

@@user-lz9fb3ql8t Tome su posvećeni praktično svi ostali videi koje sam pravio. Pri kupovini, pogotovo za početnike, računam da je bolje tražiti bicikl koji traži što manje popravki. Edit: u opisu ovog videa je link ka detaljnijem (i dosta dužem) snimku gde sam se bavio sa više detalja, uključujući i pomenuto podešavanje kočnica.

• @brankonikolic4239
    @brankonikolic42392 жыл бұрын

Desi bre

• @iamvelja
    @iamvelja3 жыл бұрын

Druže, planiram da kupim neki bajs do 450e i ugradim e kit na njega. Zanima me da li imaš neku preporuku za te pare?

Ovde bih to pitao: www.2bike.rs/forum/forum/53-električni-bicikli-i-oprema/

• @milanpavke
    @milanpavke4 жыл бұрын

Видео вам је одличан. Тако сам се баш ја зезнуо, имао сам утисак да нешто није у реду на бициклу, али сам ипак купио јер је жена што је продавала рекла да јесте све... Сад бих ипак да узмем нов, друмски. Шта мислите о Каприоло firebird 3? Или препорука за неки сличан друге марке?

@BikeGremlinRS

Za dati novac, u Srbiji, Capriolo daje najviše. Od novih bicikala tog tipa, Firebird (ako se uzme ram odgovarajuće veličine, naravno, mislim da im je ponuda ograničena na veće ramove) je sasvim OK - pogotovo gledano spram cene.

@milanpavke

Па 580 је рам, а колико видим по нету, то је за људе негде од 190 цм, а ја сам 175?!

@BikeGremlinRS

@@milanpavke Da, mislim da će ram biti prevelik. Ovde sam pisao o veličini rama: bicikl.bikegremlin.com/416/velicina-rama-bicikla/ I ovde: bicikl.bikegremlin.com/6065/stack-i-reach-efektivna-velicina-rama-bicikla/

• @aaaaa_12345
    @aaaaa_123452 жыл бұрын

Pozdrav svima! Ako neko ima iskustva sa Scott aspect 730 i da li može podnijeti malo agresivniju vožnju sa težim biciklistom tipa 105kg?

• @martavojinovic3823
    @martavojinovic38233 жыл бұрын

Imam jedno pitanje Da li se pegovi mogu stavit na običnu biciklu a ne na bmx?

@BikeGremlinRS

Koliko znam, traže punu osovinu (sa navojem). 14 mm je uobičajen promer na BMX biciklima, ali viđao sam neke i na osovinama od 10ak milimetara (pretpostavljam da to ne trpi neka skakanja i sl.). Edit: u suštini, ako je osovina puna i sa navojem, od barem 10 mm prečnika, moći će se montirati. Samo da dovoljno "štrči" da se mogu staviti pegovi i šrafovi koji ih fiksiraju.

• @stefannafets3799
    @stefannafets3799 Жыл бұрын

Zdravo, visok sam 191cm, koju velicinu rama, točkova bi trebalo da kupim? Da li je L velicina ok ili XL pa na gore?

@BikeGremlinRS

Ćao Stefane, Na to pitanje sam odgovorio u vodičima za kupovinu bicikla. Ovde je spisak "kategorija," pa treba odabrati odgovarajuću spram vrste bicikla koji se kupuje, a onda otvoriti članak koji je naslovljen "Vodič za kupovinu..." (pa nastavak u zavisnosti od kategorije): bicikl.bikegremlin.com/ocene/bicikli/

• @biberacke666
    @biberacke6664 жыл бұрын

Gdje mogu da kupim i koliko bi kostale ovakve gume kao na tvom biciklu? Veličina je 29. Pozdrav

@BikeGremlinRS

Nisam siguran koje su to gume (nije moj bicikl). Generalno - sa šarom sličnoj ovoj na snimku, OK su se pokazale Kenda i CST - po ceni od ispod 1000 dinara za komad. Boljih guma ima, ali tek po ceni od preko 2500 dinara. Continental prvenstveno (i Schwalbe, ako se NE kupuje u Srbiji). Rubenu bih izbegavao.

@biberacke666

@@BikeGremlinRS kod mene su sa kramponima, a ja bih ovakve kao kod tebe. Ništa, hvala ti na odgovoru, biće mi od koristi ta info.

• @fronti_1635
    @fronti_16353 жыл бұрын

Želim kupiti polomni bicikl od 300e i zanimama me koliko kosta 1 takav ili jos bolji pregled bicikla i gde se moze obaviti?

@fronti_1635

To jes neki veoma detaljan pregled bicikle

@BikeGremlinRS

Pretpostavljam da svako ko se razume može pogledati bicikl. Prijatelji obično neće ni naplatiti za to. Servisi - najbolje pitati. Poželjno je da su od poverenja, tj. da zaista sve pogledaju i kažu kako jeste. S tim da verovatno u slučaju servisa bicikl mora da im se donese, nisam siguran da je isplativo drugačije.

• @strahinjavukas7760
    @strahinjavukas77605 жыл бұрын

Jel mehanicke disk kocnice slabike koce od hidraulicnih

@BikeGremlinRS

Zavisi. Ako poredimo dobre hidraulične i dobre mehaničke (ista klasa), hidraulične traže nešto manje sile na ručici za istu kočionu silu na klipovima, tako da se može reći da su recimo nešto jače (mada je maksimalna zaustavna moć i jednih i drugih, kada se sve uradi kako treba, dovoljna da blokira točak - samo mehaničke traže ne previše slabe ruke - mada ne mora se ni tu biti herkules). Detaljnije o tome sam pisao na sajtu, više u smislu diskova naspram ostalih, ali pominju se i razlike između hidrauličnih i mehaničkih diskova: www.bikegremlin.com/4259/prednosti-i-mane-disk-kocnica-za-bicikl-u-odnosu-na-obicne/

• @simpleman3565
    @simpleman35652 жыл бұрын

Održavati svoj bicikl redovno je najisplativije polovni bicikli su u većini slučajeva mačke u džaku jer dok se isti dotera u red džep će uhvatiti promaja. Još ako se isti kupuju od trgovaca koji i ne znaju šta prodaju stvar postaje još gora. Naravno ima izuzetaka ali u principu parola je održavaj šta imaš a ako ne želiš kupi nov bicikl. Novo uvek bude najpovoljnije. Skoro sam pogledao bicikl kupljen polovan domet iz Holandije Lep na oko iz daleka a kad mu se pridje i bolje zagleda Rdja ga je osvojila pa sam se pitao vredi li to datih para?

• @ljiljavasilj6243
    @ljiljavasilj62434 жыл бұрын

Mišljenje o carraro 650b rc kupio sam ga prije tjedan dana

@BikeGremlinRS

Onda čekamo da čujemo iskustva i mišljenje. :) Lično nisam vozio.

@ljiljavasilj6243

@@BikeGremlinRS iskreno prezadovoljan sam platio sam ga 550e ako oces mozes na internetu naci ovaj model pa ga malo vidjeti pa reci kakav je na prvu

• @kk.-_
    @kk.-_5 жыл бұрын

Druze kakav je bicikl DHS MOUNTEC?

@BikeGremlinRS

Ako mislimo na isti model - ja bih ga izbegavao.

@kk.-_

@@BikeGremlinRS To je tvoje misljenje, ja imam ekstra bajk te marke sa XL aluminijumskim ramom i prezadovoljan sam. Dok recimo mnogi kukaju na Capriolo i to bas na tvojim klipovima. DHS jeste Rumunski bicikl koliko znam ali za mene je bolji od mnogih. Pozdrav

@BikeGremlinRS

@@kk.-_ Da, kad me pitaju za mišljenje, obično kažem svoje. :) Super ako si zadovoljan, to je najvažnije.

@kk.-_

@@BikeGremlinRS Cijenim svacije misljenje naravno. Nekome ne valja Capriolo, nekome valja. Neko nadje manu Nakamuri, Scott-u. Sve zavisi jbg ima na svakakvih. Ja sam iskreno zadovoljan sa ovim M Bajkom, ide kao lud, srednja glava tip top, tockovi nemaju lufta ni sekunde, zadnja kaseta dobra. Ide kao zmajcek 😂😂. Pozdrav stari.

@BikeGremlinRS

Lično uopšte ne pravim generalizaciju po pitanju "marki". Pisao sam opširnije o tome u članku "Koji bicikl da kupim?": www.bikegremlin.com/514/koji-bicikl-da-kupim/ Gledam kvalitet izrade rama, kao i koji su delovi stavljeni na bicikl (točkovi, pogonska grupa, kočnice...). Po tome cenim o kvalitetu.

• @xy5478
    @xy54784 жыл бұрын

Gde se nalazi Vas servis?

@BikeGremlinRS

Adresa i kontakt: bicikl.bikegremlin.com/kontakt-adresa/ S tim što ne radim dok ne dozvole da se vikendom, ili barem radnim danom duže od 18 bude napolju.

@xy5478

@@BikeGremlinRS Vazi.Hvala!

• @zarkorakovic3290
    @zarkorakovic32904 жыл бұрын

Mozda je kod tebe ta cena lezajeva i rada majstora a moze i da se kupi lezaj koji je 50-60 dinara i to moze sam vlasnik bicikle da sredi

@BikeGremlinRS

Ko ima želje, volje i alata - za mnoge stvari sam napravio uputstva na kanalu i na sajtu. Lično najviše volim sve sam raditi. S tim što to traži vreme - nekome je to skupo, nekom jeftino, zavisi od obaveza, rasporeda i koliko ko voli da "šrafcigeriše". :)

• @momakodsokaka6529
    @momakodsokaka65292 жыл бұрын

Jos jedna stvar kod točka ..ne ide on samo u osmicu nego dosta puta zna biti jajast gore dole ide i oseti se baš u vožnji.

• @mancic8871
    @mancic88713 жыл бұрын

ne kupuje se avion nego bicikla od 30, 40 evra. Ako nesto nije ispravno oteras u servis i za 20, 30 evra ti sve srede.

• @pikivaciki3893
    @pikivaciki38935 жыл бұрын

MTB,, NOV ZA NEKIH 40.000 KAKAV MOGU UZETI?

planetbike.rs/pbshop/Biciklizam/Bicikli/MTB%20bicikli/422/

@pikivaciki3893

@@BikeGremlinRS a gde se nalazi vasa radnja, ja sam iz Surcina, i kad sam gledao rekli su mi da gledam velicinu 21 ili 23 nzm ne razumem se bas, visok sam 190 tako nesto

@BikeGremlinRS

@@pikivaciki3893 Nemam radnju - ne bavim se prodajom za sada. Ostalo sve piše na bikegremlin.com.

• @mladenkocic547
    @mladenkocic5474 жыл бұрын

planetbike.rs/biciklizam/bicikli/mtb-bicikli/bicikl-polar-tsunami-black-blue-grey-11.html Moze li mi neko reci sta misli o ovom biciklu? Jel vredi te pare? I ima li sta bolje u tom cenovnom rangu?

@OM-jx3fs

Iskreno ne vidim koliko kosta, po meni bi nov trebao da kosta oko 500-600e, bajs je odlican ;)

@mladenkocic547

@@OM-jx3fs hvala na odgovoru Ognjene, kupio sam ga za 43 000 u planet bajku

@OM-jx3fs

@@mladenkocic547 Nema na cemu, odlicna kupovina (po meni)! ;)

• @dejanrakic77
    @dejanrakic774 жыл бұрын

Svaki kaprijolo je smeće od bicikla!

@BikeGremlinRS

Različiti ljudi imaju različita iskustva, pa samim tim i mišljenja. Moje iskustvo i mišljenje je da u Srbiji, u istom cenovnom rangu, Capriolo najčešće nudi najviše/najbolje za dati novac.

@dejanrakic77

@@BikeGremlinRS Ja mislim da kupovina polovnog kapriola u prilog ide samo vama majstorima vamo 10 evra, vamo 15 evra tj. ok ako neko kupi ovakav kapriolo za 20 evra, pa za servis itd plati još 50.60 evra onda je to ok po meni, a opet ako se kupi polovan bajs sa kvalitetnim delovima za 300- 350 evra koji bi inače nov koštao 1000 i više evra i da se onda odmah za servis -menjanje i 100 evra potroši opet se nekako isplati, bar se meni tako čini, naravno uvek u kupovinu bajsa treba voditi nekog ko zna šta da gleda, pa da proceni , nažalost kod auta se vidi kolko je prešao, na biciklu ako prodavac stavi nove spoljašnje gume prosečan kupac ne zna koliko je bajs stvarno oštećen iznutra i koliko je prešao, nekada prosečni kupci misle ako je bajs oderan da je sigurno i star, a ogrebotine itd mogu brzo da se stvore, ako je nemaran vlasnik, a i to može možda biti indicija da vlasnik oderanog bajsa nije svoj bajs nikada odneo u servis jer je nemaran:)pozdrav!

@BikeGremlinRS

@@dejanrakic77 Meni je ovo hobi - videi i sajt su i napravljeni tako da može svako naučiti sam da radi. Tj. ne ide mi to u prilog (ali ni na štetu). Polovan Capriolo, pogotovo niže klase, se ne isplati jer su novi već u startu dosta jeftini. A retko ko će prodati ispravan bajs za ispod 100 evra (i po toj ceni je već teško naći dobar, ispravan polovan). Pisao sam o jeftinim polovnim biciklima na sajtu: bicikl.bikegremlin.com/4131/polovni-jeftini-bicikli-iz-nemacke/

@loonaya

@@dejanrakic77 Po meni nema nikakvog smisla uzimati nov bickl ispod recimo 500e (izuzev nekih izuzetaka čije su potebe i učestalost vožnje dosta niske i grad gde voze ravan i sa stazama)). Nov bicikl od recimo 220e je baš loš bicikl koji ako se vozi redovno traje možda jednu sezonu, posle već ne radi kako treba, a zbog kvaliteta menjača i ostalog se može reći da ustvari nikad nije ni radio dobro. Za taj novac može da se uzme odličan polovan, dosta klasa bolji i da je u dobrom stanju.

• @slobodannikolic592
    @slobodannikolic5925 жыл бұрын

čovjek se trudi da objasni a rođak u pozadini turpija li turpija

@BikeGremlinRS

:) Koncentracija, zen... :)