Kozi Wierch 2291 m n.p.m. od Doliny Pięciu Stawów Polskich

Kozi Wierch jest najwyższą górą, która w całości znajduje się po polskiej stronie Tatr, mierzy 2291 m n.p.m. i jest nie lada wyzwaniem nawet dla doświadczonych taterników. Z jego szczytu rozpościera się fantastyczna panorama Tatr - przy dobrej pogodzie można dostrzec nie tylko Kościelec, Giewont czy Kasprowy Wierch, ale nawet wierzchołek Rysów, Świnicy i Szpiglasowego Wierchu.Trasa z Doliny Pięciu Stawów Polski jest najłatwiejszą, co nie oznacza, że każdy bez trudu ją pokona. Nie ma sztucznych zabezpieczeń, niewielkie trudności techniczne występują na końcowym odcinku trasy, który jest fragmentem Orlej Perci.
Parking: goo.gl/maps/6Z3Sqv6FG2hFVvNr9
Jeżeli macie chęć wesprzeć nasz kanał i postawić symboliczną Kawę będziemy wdzięczni po prostu budżet mamy ograniczony a kochamy to co robimy. buycoffee.to/1978
Film nie jest materiałem instruktarzowym.
Muzyka w filmie z: www.epidemicsound.com/referra...
Z tym linkiem 1 miesiąc
za darmo a i dla nas profit w ostaci dodatkowego tygodnia za darmo.
#tatry
#tpn

• @zbigniewwasilewski4753
    @zbigniewwasilewski47533 күн бұрын

Trasa jest super. Przeszliśmy z żoną rok temu. Jedna z piękniejszych na jakich byłem.

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

To prawda szlak jest piękny a ze szczytu miód na oczy ⛰️ w takim razie życzymy Jeszcze piękniejszych wędrówek po naszych Tatrzańskich szlakach ⛰️🤗⛰️i może do zobaczenia gdzieś na szlaku ⛰️🤗 Pozdrawiamy ⛰️

• @Malaguena71
    @Malaguena718 күн бұрын

Filmik obejrzałam " jednym tchem ". Cudowna relacja. Zdobyłam wiele szczytów tatrzańskich; marzyłam o Kozim Wierchu. Sporo czytałam o wejściu. Na istniejącej platformie społecznościowej ludzi gór napisał do mnie pan Andrzej Żero . Opisał cały szlak. Byłam przygotowana wskazówkami Pana Andrzeja ... szliśmy. Przy Dolinie Pięciu Stawów ktoś powiedział, że jest już zmęczony. Zawróciliśmy. .... Ps. Pan Andrzej ( wielki dla mnie taternik ) odszedł niedawno w pełni sił i kondycji umierając na Covid 19 :( a ja już raczej nie wejdę

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Bardzo nam przykro ⛰️😢⛰️ nie wiemy co mamy napisać Kozi Wierch nie jest wymagający techniczne potrzebne jest tylko trochę kondycji. Życzymy dużo zdrowia i mamy nadzieję że uda się pani Jeszcze wejść na ten piękny Szczyt.⛰️🤗⛰️. Pozdrawiamy cieplutko ⛰️☀️

• @iropablo3325
    @iropablo3325Ай бұрын

Filmiki mega się ogląda👍👌🤓

Dziękujemy ⛰️🤗🔥⛰️

• @user-ow4pj4vn1r
    @user-ow4pj4vn1r11 ай бұрын

Bardzo dobry film. Miło się ogląda. Pozdrawiam

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Dziękujemy ⛰️🙂 za miły komentarz ⛰️👍 Pozdrawiamy.

• @Podazaj_Szlakiem
    @Podazaj_Szlakiem11 ай бұрын

Bardzo fajna wędrówka :) i przepiękne widoki :)

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

To prawda widoki ze Szczytu przepiękne ⛰️🙂 dziękujemy za miły komentarz ⛰️ Pozdrawiamy

• @EwaSzymczak-eg7lx
    @EwaSzymczak-eg7lx10 ай бұрын

Zdobyliśmy z mężem szczyt Koziego Wierchu kilka lat temu,dzięki Wam wróciły wspomnienia z wyprawy😊super film,piękne widoki,dobra robota❤👍pozdrawiamy ze Szczecina🤗

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Dziękujemy za miły ⛰️🙂 komentarz bardzo się cieszymy że mogliśmy dać wam namiastkę wspomnień mamy nadzieję że wrócicie jeszcze w Tatry ⛰️🙂 I oczywiście też was Pozdrawiamy cieplutko.

• @Przygody_Bialych
    @Przygody_Bialych11 ай бұрын

Gratulujemy pięknej wyprawy i dziękujemy za super film :)

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

To my dziękujemy i cieszymy się że filmik się podobał 🙂⛰️

@Przygody_Bialych

@@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049 podobał podobał

• @katamaranx67
    @katamaranx6711 ай бұрын

film jak zwykle Klasa!!

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Dziękujemy 👍⛰️⛰️ już niebawem będzie następny z wędrówki na narodową Górę ⛰️ Słowaków 🙂⛰️a ze Szczytu widok nieziemski ⛰️ Pozdrawiamy.

• @idziemywgory
    @idziemywgory11 ай бұрын

Przy najbliższej wizycie w Tatrach chyba wybierzemy ten szlak na Kozi właśnie.Jeszcze nim nie podchodziliśmy.

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Bardzo fajny szlak mega widoki.⛰️🙂👍polecamy i Pozdrawiamy

• @wdrodzetv
    @wdrodzetv11 ай бұрын

Tatry są cudne. Jesteśmy po 10 dniach w Alpach, które są zachwycające, ale z racji swojej wysokości większość szczytów zdobywa się grubo powyżej linii jakiejkolwiek roślinności - po gruzowiskach, piargach. Ma to swój urok, jednak tej zieleni brakuje. Fajnie pokazaliście piękno naszych gór. Pozdrawiamy!

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Dziękujemy podobnie jest na niektórych szlakach w Tatrach Słowackich też ma to swój urok widać pięknie majestat Gór gdy nie ma zieleni i ta surowość skał też pięknie wygląda ⛰️👍🙂⛰️ Pozdrawiamy

@wdrodzetv

@@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049Jasne, ma to swój urok i wzmaga poczucie tego jak jesteśmy malutcy przy tej potędze natury. Pozdrowienia!

• @monikajusiel1115

⛰️🔥⛰️

• @Szemek21
    @Szemek2111 ай бұрын

Od jakiegoś czasu Was oglądam i dziwię się że tak mało subskrybentów jest. Pozdrawiam.

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Takich kanałów jak nasz jest bardzo dużo do wyboru do koloru są lepsze i są gorsze ogólnie cieszymy się że mamy chociaż tylu subskrybentów ile jest 🙂my chodząc w Góry chwytamy kamerkę i chcemy pokazać chociaż namiastkę z tego co widzimy a na żywo jest mega piękniej ⛰️🙂wracamy z wędrówki i jak czas na to pozwala bo normalnie pracujemy, to sklejamy filmik. nigdy się nie zastanawialiśmy dlaczego mało jest subskrybentów ⛰️⛰️⛰️🙂 👍 kiedyś nas nie będzie to córka pokaże swoim dzieciom jaką dziadki mieli pasję czyli Góry ⛰️🙂 Pozdrawiamy

@wacawbaranowski5902

Bardzo dziękuję za filmik za to że Wam się chce dzielić tym zachwycającym pięknem dzięki materiałowi każdy może podjąć decyzję czy podoła zadaniu.Jeszcze raz dziękuję pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia oraz wspaniałych wędrówek.

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Dla nas to czysta przyjemność nie ma za co dziękować to jest nasza Pasja Tatrohlizm to piękne uzależnienie i chcemy te uzależnienie przelać na innych mamy nadzieję że ktoś się od nas zarazi dlatego małą część naszego nałogu pokazujemy na naszym kanale ⛰️🙂👍⛰️⛰️ Pozdrawiamy i też dużo zdrówka życzymy ⛰️

• @FlowerWhiskers111
    @FlowerWhiskers11111 ай бұрын

Mega! Ale fajnie, że można tak blisko podejść do wodospadu - u mnie w Sudetach są one odgrodzone :/

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

To szkoda 🙂 w takim razie zapraszamy w Tatry ⛰️ a po słowackiej stronie Tatr jest jeszcze więcej . Pozdrawiamy

• @aria062
    @aria06210 ай бұрын

Super film i piękne widoczki. Przyjemniejsze się ogląda. Przy okazji zapytam, czy miejsce z płytami to długi odcinek do pokonania i czy ostatnie podejście jest bardzo strome. Przeraża mnie bardziej zejście w tych fragmentach. Z góry dziękuję 🤗

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Nie jest to długi odcinek około 8 metrów ale spokojnie można się też rękami chwycić i sobie pomóc nie jest to trudny fragment 🙂i dziękujemy za miłe słowa ⛰️🙂 Pozdrawiamy 👍

• @luizaka3031
    @luizaka3031Ай бұрын

Mega woidoki❤ czy można zejść tym szlakiem co się wchodziło? Pytam bo myśl o zejściu do Doliny Gąsienicowej mnie przeraża 🫣

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Tak można zejść tym samym szlakiem nie ma potrzeby z chodzić w stronę czarnego stawu ⛰️🤗⛰️ Pozdrawiamy ⛰️🤗

• @rafalb9363
    @rafalb936311 ай бұрын

Witam czy występuje tam niebezpieczenstwo upadku z duzej wysokosci ? Czy raczej nie ma takiego miejsca gdzie mozna spac ? Pozdrawiam

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Szlak ogólnie bez jakichkolwiek ekspozycji natomiast w dwóch miejscach jest nachylenie które trzeba pokonać tak zwane płyty dla sprawniej osoby raczej nie jest to problem na filmie w 8.28 minucie i 9.20 minucie widać te miejsca natomiast na szczycie są ekspozycje ale tam już nie trzeba chodzić tylko podziwiać ⛰️🙂 Pozdrawiamy

@rafalb9363

@@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049 oki dzięki

• @iropablo3325
    @iropablo3325Ай бұрын

Jaką pojemność mają plecaki i model jeśli to nie tajemnica🤓

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

Cześć już odpowiadamy plecaki które nosimy to Męski Deuter AC Lite 24 i żeński też firmy duter 22l AC lite SL mocowanie na kask kupione osobno na lato super na zimę za małe ⛰️🤗⛰️ Pozdrawiamy 🙂⛰️

@iropablo3325

Dzięki. Wybrałem Deuter Guide 34+8 za dwa dni zostanie sprawdzony w Tatrach🤓👍 pozdrowionka z JG

@rafaianiaszlakiemprzezzyci7049

To w takim razie życzymy pięknych wędrówek ⛰️🤗⛰️