Jak minęła zima w Hiszpanii? Przyczepa i Kemping w Anglii - przygotowania na sezon 2022!

Zima w Hiszpanii - co tam robiliśmy, jak nam minęła podróż oraz z jakimi problemami musieliśmy się zmierzyć? Nasz 3-miesięczny urlop dobiegł końca. Wróciliśmy już do North Devon, i po raz kolejny przyczepa będzie naszym domem na czwarty już sezon w Mill Park. W tym filmie opowiadam jak minęła nam nasza zimowa podróż do Hiszpanii i co tam robiliśmy. Tym razem to nie kamper, ani przyczepa kempingowa zabrały nas na nasz karawaning zimą, pojechaliśmy naszym samochodem. Tak! Zamieniliśmy kampera na osobówkę! Na dojazd do Hiszpanii przeznaczyliśmy sobie kilka dni, bez pośpiechu przemierzyliśmy Francję. Spaliśmy o zgrozo! w hotelach a na miejscu wynajęliśmy wygodne domy. Każdy z nich miał własny, duży ogród, co było idealne dla naszego psa. W Hiszpanii zwiedzaliśmy ciekawe miejsca, w pamięci zapadła nam urokliwa wioska w górach Chulilla, oraz Park Samam gdzie karmiliśmy pawie. Katalonia oczarowała miastem Tarragona, film z wypadu do tego miasta możecie zobaczyć na naszym drugim kanale: Freedom Seekers. Znajdziecie tam też niejeden vlog podróżniczy oraz zapis podróży samochodowej, prezentacje domów w których przebywaliśmy oraz vlogi z wycieczek po okolicy. Dni mijały nam dość błogo, na plaży, przy basenie lub na rowerach przemierzając plantacje pomarańczy w Walencji, lub nadmorskie ścieżki wokół L' Ametlla de Mar w Katalonii. Na trzy miesiące zrobiliśmy sobie przerwę aby doświadczyć czegoś innego niż caravaning. Nie mieliśmy ochoty by jak kapitan przyczepa, spędzać czas w Hiszpanii uprawiając vanlife na dziko. Przerabialiśmy to już dwa lata temu. Może się starzejemy? A może po prostu doceniamy komforty willii których wynajem kosztuje tyle samo lub mniej co suma aby wynająć kamper. Na razie nie mamy dylematu kamper czy przyczepa, jeżeli chodzi o urlop. Wybieramy domy z ogrodem i basenem. Kochamy nasze codzienne życie w przyczepie, ale nawet sielskie kempingowe życie to nie nasze wymarzone wakacje. Przez większość roku kemping jest naszym domem i mimo że kochamy poodróże to nie będziemy podróżować z naszą przyczepą jak kiki świat. Nasza angielska przyczepa kempingowa, jest naszym stałym domem. Urlop minął nam sielsko, za to powrót do Anglii był dość traumatyczny. Na szczęście nasza przyczepa kempingowa zimą dzielnie przetrwała, jednak po powrocie nękały nas wichury i sztormy i kiedy zrobiło się naprawdę niebezpiecznie musieliśmy uciekać z naszej przyczepy i spędzić kilka dnia w kempingowym barze Bent Peg. Tam w zaciszu murów mogliśmy spać spokojnie z naszym psem, bez zastanawiania się czy drzewa wokół nas aby nas nie zabiją poddając się porywom wiatru których osiągał 90-120 mil na godzinę! Drzewa w okolicy łamały się jak zapałki lub wyrywały z korzeniami. Cieszyliśmy się że w takim czasie mamy inne schornienie niż przyczepa kempingowa i mamy nadzieję że nasi przyjaciele uprawiający vanlife czy polski caravaning, tez znaleźli w tym czasie bezpieczne schronienia. W wyniku wichur zostały zniszczone przewody elektryczne i nie mieliśmy prądu. Nasz przyczepowy van life, stał się niemożliwy ponieważ nasza angielska przyczepa, ma głównie elektryczne ogrzewanie. Kiedy zaczęło robić się naprawdę zimno, przenieśliśmy się do domu właścicielki kempingu i całą rodzinką z psem po środku, spaliśmy u niej w salonie! Zima to przygoda za przygodą. Oczywiście były też przeprawy z samochodem, jeszcze w Hiszpanii. Liczyliśmy się z tym i wykupiliśmy dodatkowe ubezpieczenie. Nasze auto nie miało 30 lat jak nasz pierwszy kamper i naprawa poszła sprawnie. Jak widzicie mamy jeszcze inne podejście jak wykorzystać przyczepy kempingowe, preferujemy podróż samochodową i będziemy uprawiać takie podróżowanie dopóki jest z nami nasz pies. Później mamy nadzieję na jeszcze dłuższy urlop, i podroże z małym plecakiem. Choć nie jesteśmy pewni czy cały świat to aby nie za mało w porównaniu do miłości kochającego nas psa... i codziennych wspólnych przygód i zabaw.Tymczasem będziemy kontynuować nasze życie na kempingu, i prezentować karawaning w praktyce, na Freedom Seekers. Zaczynamy pracę więc dłuższy wyjazd i dalsze podróze muszą poczekać. Zapraszamy Was na biwakowanie i kamperowanie, w Mill Park. Nadal oferujemy zniżkę 10% dla naszych widzów, aby z niej skorzystać napiszcie do nas na kontakt@kazik.tv Pozdrawiamy i miłego oglądania.
🛒 Nie poniesiesz dodatkowych kosztów a my zyskamy małą prowizję. Dzięki!
SKLEP AMAZON "Kazik TV": amzn.to/2T4Ptp2
PATRONITE: patronite.pl/kazik-tv
INSTA: / kazik.tv
WWW: www.kazik.tv
FACEBOOK: / kaziktv
🕒 ROZDZIAŁY CZASOWE 🕒
00:00 Zajawka
00:48 Powrót do Anglii - kłopoty.
02:01 Jak przebiegła nasza podróż z psem do Hiszpanii?
04:30 Chulilla - górska wioska, kanion
05:30 Dlaczego przedłużyliśmy urlop?
08:03 Problemy z samochodem w Hiszpanii.
09:57 Za co kochamy Park Sama, Gaudi i pawie.
10:30 Dlaczego Tarragona to nowa Barcelona.
17:20 Ekstremalne sztormy po powrocie.
22:44 Zapraszamy Was do Mill Park.

• @Tomekliszka
    @Tomekliszka2 жыл бұрын

Fajnie cię słyszeć Lajw też miłe widziany

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

💖 dziękuję za komentarz, jak będzie chociaż kilka osób chętnych to myślę że zrealizujemy live. Poczytamy komentarze i zdecydujemy :D

@gpal9963

@@Kasia-Kempinguje.KazikTV Oczywiście live i kontynuacja kanału.

• @monikkimon2704

Żyjemy! ;-) Dzięki

• @marcinmarcin5527
    @marcinmarcin55272 жыл бұрын

Pozdrawiam serdecznie i miło posłuchać

Pozdrawiamy! Dziękuję za komentarz 😍

• @p.p.s
    @p.p.s2 жыл бұрын

Super że jesteście bo tak cisza na kanale pozdrawiam

Jesteśmy i działamy bardziej na nowym kanale Freedom Seekers ;-) Pozdrawiamy

• @voytek2337
    @voytek23372 жыл бұрын

O, jak miło Was widzieć 😊👍

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Hej Voytek, dziękujemy za sympatyczny komentarz 😁 Co u Was słychać?

@voytek2337

@@Kasia-Kempinguje.KazikTV Mamy nadzieję we wrześniu ruszyć ze Złombolem do Albanii.

😮

• @annazygon8993
    @annazygon89932 жыл бұрын

Dobrze cię widzieć po takiej długiej przerwie 😎 live oczywiście jestem za 👍 Pozdrawiam :)

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Myślę że jutro zrobimy ankietkę i zobaczymy ile osób będzie chętnych na niedzielny live 😁

• @KrystianKieltyka
    @KrystianKieltyka2 жыл бұрын

No wreszcie! CZEKAŁEM!

Cześć ;-) Oglądasz nas na FS? ;-) K

@KrystianKieltyka

@@Kasia-Kempinguje.KazikTV zaraz na jakiś czas zajrzę, ale niestety ja germanista aaa nie anglista Haha

Ale pamiętam o Was i obserwuje!

• @KamKos69
    @KamKos695 ай бұрын

Hej 😊 bardzo sympatyczny kanał 😊 pozdrowionka

• @MrPiotrTDi
    @MrPiotrTDi2 жыл бұрын

No w koncu powrot do starych korzeni :) Pozdrawiamy z Bristolu :)

No nie do końca, jak wyjaśniam w filmie ;-) Pozdrawiamy

• @wujekkarmel1114
    @wujekkarmel11142 жыл бұрын

Dzień dobry dobrze że mają państwo takich dobry właścicieli kempingu dobrze że państwu pomogli podczas tych huraganów miło paniom słyszeć pozdrawiam

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Hej, tak to pewne, chyba żaden pracodawca tak o nas nie dbał jak obecni ;-) K

• @letsgoaga817
    @letsgoaga8172 жыл бұрын

Witaj Kasia. Nie wiem czy wiesz, że miałaś dzisiaj tę przyjemność przygotować śniadanie dla mojej rodzinki🤣. Tak fajnie opowiadałaś, że nie wiem jak to się stało, że nie ukroiłam sobie palucha. 🤪 A tak na poważnie, to bardzo fajny vlog. Fajnie, że mieliście tak udane wakacje w Hiszpanii. Mam trochę zaległości na YT, ale koniecznie muszę zobaczyć twoje ostanie relacje. Udanego nadchodzączego sezonu kempingowego . Pozdrawiam cieplutko

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Dziękuję bardzo za miłe słowa! Cieszę się, że mój vlog przypadł Ci do gustu i że mogłam w jakiś sposób umilić poranek Twojej rodzinie. 😍

• @beata7718
    @beata77182 жыл бұрын

Teraz będzie już tylko lepiej. 💟💟💟💟

Oby tylko pogoda dopisała 😁

• @chowderdora271
    @chowderdora2712 жыл бұрын

Kasiu jesteście super🤗❤️ miziaki dla pieska♥️🇵🇱

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Cieszę się, że podoba Ci się nasz kanał i że doceniasz naszą pracę. Diesel dziękuje za pozdrowienia! 🐶🙂

• @ww8951
    @ww8951 Жыл бұрын

Miło Cię znowu widzieć. Może jednak wrócisz do nas Kasiu....😍 Było by fajnie bo tematy cały czas ciekawe 🥰 Pozdrawiamy !!!

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Hejka, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za miłe słowa. Zawsze możecie zajrzeć na nasz nowy kanał Freedom Seekers nawet żeby dosłownie zobaczyć co u nas, niekoniecznie rozumiejąc każde słowo :-) Działamy też na instagramie gdzie codziennie publikujemy fotki i relacje z naszego życia na kempingu Na insta znajdziece nas pod @km.freedom.seekers A ostatnio dzieje się u nas, tym samym na naszym insta bardzo dużo :-) X Co do Kazika, to myślę że zrobimy jeszcze kilka podobnych filmów z serii Co u nas, ale trudno powiedzieć kiedy. Pozdrawiam, Kasia.

• @henrykkozar2914
    @henrykkozar2914 Жыл бұрын

Miło się ogląda, pozdrowienia z Samotni Warmii :)

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Pozdrawiamy serdecznie, bardzo tęsknimy za tym miejscem. Dobrze że na stronie możemy sobie popatrzeć co tam słychać na łowisku i na naszych ukochanych domkach na wakacje :-)

• @hipcio34

😍

• @bodzioaga4924
    @bodzioaga49242 жыл бұрын

Ooo czyli zasięg anglojęzyczny był pomyłką. Tak myślałem😁

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Biorąc pod uwagę liczbę subskrybentów kanał Freedom Seekers ma dużo większe zasięgi i szybciej się rozwija niż "Kasia Kempinguje" ;-)

@mercicampervan

@@Kasia-Kempinguje.KazikTV 😂😂😂

• @przyczepa.rodzinsonada
    @przyczepa.rodzinsonada2 жыл бұрын

Kasia powiem Ci, że mam odwrotne wrażenie. Nasze filmy z podróży z przyczepą średnio mają mniejszą oglądalność niż filmy z życia na kempingu. Może to po prostu kwestia algorytmu youtuba. Sam nie wiem

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

To prawda, algorytm KZread może odgrywać pewną rolę w tym, które filmy mają większą oglądalność. Może też zależeć od tematu filmu, stylu prezentacji, jakości obrazu i dźwięku, a także od poziomu zaangażowania widzów w konkretny temat. Możliwe, że dla Twoich widzów bardziej interesujące są filmy z życia na kempingu niż z podróży z przyczepą. Ważne, aby nagrywać filmy, które sprawiają przyjemność i cieszą widzów.

@MARKO12435 Жыл бұрын

szkoda że nie ma więcej odcinków na tym kanale ??? tak ładnie się oglądało i nic z tego . pozdrawiam przynajmniej raz na miesiąc powinien być odcinek po POLSKU.

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Widzowie nie byli zainteresowani nowymi odcinkami. Dziękuję za komentarz.

@wiolettakozera1433

@@Kasia-Kempinguje.KazikTV Ja jestem i czekam 👋☺Kasia,wracaj....

• @kretesciezkipawelszulc1960
    @kretesciezkipawelszulc1960 Жыл бұрын

Witam. Już Was kiedyś obserwowałem z innego kanału - Kamperem po bezdrożach. a teraz zaczynam z nowego . Pozdrawiam.

Powodzenia 👍

• @przyczepa.rodzinsonada
    @przyczepa.rodzinsonada2 жыл бұрын

Biedne te palmy. Przeżyły obsikiwanie? ;) Witaj ponownie Kasia.

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Hejka, przeżyły bo to były już dojrzałe okazy :-)

• @kampermann5831
    @kampermann58312 жыл бұрын

Witam, na nastepna zime tez chcemy wyruszyc na przezimowanie do Hiszpani.Ruszamy pod koniec pazdziernika 2022 a wrocic bysmy chcieli w kwietniu 2023.Jak wszystko dobrze pojdzie, dlatego bardzo chetnie ogladamy filmiki o tej tematyce.Na tak dlugo wyjedziemy pierwszy raz - przejdziemy na emeryture - ale mysle,ze nie ostatni. Pozdrawiamy.

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Cieszę się, że filmiki na temat podróży kamperem i przyczepą są dla Państwa przydatne i inspirujące! Życzę udanej podróży do Hiszpanii i niezapomnianych wrażeń. Przezimowanie w ciepłych krajach brzmi wspaniale, a podróżowanie kamperem lub przyczepą pozwala na dużą swobodę i niezapomniane przygody. Życzę miłego planowania i bezpiecznej podróży!

@MARKO12435 Жыл бұрын

od tygodnia KIKI ŚWIAT podróżuje z przyczepą PO ANGLII. MOŻE uda się wam z nimi spotkać.

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Biorąc pod uwagę w jaki sposób nagrywa się na KZread, zapewne już dawno wrócił do Polski. Znając Kamila na pewno by się z nami wcześniej z nami skontaktował gdyby chciał nas odwiedzić w North Devon. Może wybrał się w zupełnie inne rejony Anglii :-)

@MARKO12435

@@Kasia-Kempinguje.KazikTV WYJECHAL 14 MARCA PODRÓŻ MA TRWAĆ TRZY TYGODNIE jest tydzień w podróży a więc jeszcze dwa tygodnie zostały podróży. albo jeszcze kolejny film będzie jeszcze dzisiaj względnie jutro.

wczoraj wstawił zdjęcie NA INSTAGRAMA ŻE SĄ DOVER.

• @carcctv
    @carcctv Жыл бұрын

Hej, co tam u Was? Długo Was nie ma

Cały czas jesteśmy - Instagram i KZread: Freedom Seekers

• @martynapamirska4318
    @martynapamirska43182 жыл бұрын

Cześć i czołem :) pytanko praktyczne mam - jak rozwiązaliście sprawę adresu? Możecie śmiało używać adresu z campsitu do spraw 'urzędowych'. Szukam najlepszego rozwiązania przed opuszczeniem stacjonarnego trybu życia :) Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie :) do zobaczenia mam nadzieję kiedyś w Mill Park :)

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Rozwiązania są rózne: użycie adresu kogoś zaufanego, skrzynka pocztowa, przekierowanie poczty ze swojego starego adresu, kempingi z całoroczną licencją dla residents pozwalają użyć swojego adresu. Powodzenia w realizacji Twoich planów! K.

• @grzegorzmazepa5911
    @grzegorzmazepa59112 жыл бұрын

Witam Cię Kasiu Piszę tutaj ponieważ mam straszy kłopot z miejscem na wakacje w sierpniu czy jest jakaś szansa że coś się znajdzie u Was Dziękuję i pozdrawiam Grzegorz

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Hej, sprawdź na www.millpark.com/ pamiętaj że nie ma przyjazdów w niedziele i minimalny pobyt na 2 noce. Wysoki sezon goście często bookują u nas już rok wcześniej :-) Nie zapomnij napisać na kmfreedomseekers@gmail.com prośby o kod zniżkowy 10% dla widzów Kazik TV 😁 Pozdrawiamy

@grzegorzmazepa5911

@@Kasia-Kempinguje.KazikTV dziękuję bardzo

@MARKO124352 жыл бұрын

polecam od czasu do czasu jakiś nowy filmik na tym kanale.....

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Od czasu do czasu, jak będzie potrzeba i temat. Może jak widzowie nas zaczną znowu odwiedzać to będzie okazja ;-) Myślę że raz na jakiś czas zrobimy taki podsumowujący filmik o tym co u nas ;-) Pozdrawiamy!

@MARKO12435

@@Kasia-Kempinguje.KazikTV parę razy byłem na tym drugim kanale przy najmniej powinny być napisy po polsku pozdrawiam

• @dominikaiza3644
    @dominikaiza36442 жыл бұрын

Kasiu jak nazywa sie ten nowy kanal bo nie moge znalezc

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Hejka, nasz drugi kanał nazywa się Freedom Seekers kzread.info/dron/t7RofvBUgWD8SXH7LvBzvw.html :-)

@dominikaiza3644

@@Kasia-Kempinguje.KazikTV Dziekuje

• @angeleocorrodead
    @angeleocorrodead2 жыл бұрын

Tankujesz benzyną, jak masz samochód z Deaslem? 🤪

Tankujemy diesla żeby wozić naszego psa Diesla 😉

• @MisioKRAKOW
    @MisioKRAKOW2 жыл бұрын

Cieszę się że jednak tu zaglądasz... nie znam angielskiego więc niestety nie oglądam nowego kanału...

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Można na komputerze włączyć polskie napisy.

@elzbietaprzychodzka8839

​@@Kasia-Kempinguje.KazikTV na telefonie już nie:(

• @ottarsrensen6841
    @ottarsrensen6841 Жыл бұрын

Czemu pani opowiada o wakacjach a nie pokazuje filmów

Filmy są na kanale @Freedom Seekers

• @lonelycowboyjack
    @lonelycowboyjack Жыл бұрын

Nie warto bylo tych zmian robic.

@Kasia-Kempinguje.KazikTV

Dziękuję za Twój komentarz. Zrozumiałam, że nie podoba Ci się moja decyzja o rozpoczęciu nowego kanału w języku angielskim, jednak uważam, że warto było podjąć to wyzwanie. Nowy kanał pozwala mi na docieranie do zupełnie nowych widzów i poszerzenie mojego zasięgu. W dzisiejszych czasach internet daje wiele możliwości, które warto wykorzystać. Może to być wymagające, ale jednocześnie daje też wiele satysfakcji i pozwala na osiągnięcie nowych celów. Rozumiem, że zmiana ta może Cię rozczarować, ale mam nadzieję, że nadal będziesz mi towarzyszyć na moim nowym kanale. Jeszcze raz dziękuję za Twój komentarz i zapraszam do dalszego śledzenia mojej pracy.