ENG subtitle. Przejechaliśmy vanem trasę off road w Rumuni. Wymagająca, niezwykle piękna.

ENG Title.. Przejechaliśmy Vanami trasę off road w Rumunii, śpiąc na dziko, podróżując z dzieciakami. Zachwycająca widokowo trasa, która póki co , jest jeszcze mało popularna.

• @chmiel9144
    @chmiel91444 ай бұрын

W końcu ktoś bez parcia na szkło , ktoś dzielący się trasą widokami gór a nie własnym obliczem . Najlepsze sprawozdanie z podróży po Rumunji jakie jest do obejżenia na YT, podane GPS , bezcanne . 🍸👍

• @czmiel8526
    @czmiel852618 күн бұрын

Bardzo ładna relacja, świetne ujęcia przyjemna narracja

• @Biesyandczady
    @Biesyandczady Жыл бұрын

Super relacja, dużo lepiej się to ogląda niż większość pseudo kampero-youtuberów. Też chcemy się wybrać w sierpniu do Rumunii i na pewno skorzystamy z paru miejscówek do spania 😊

@szosa_i_szutrem

Korzystajcie do woli, po to właśnie powstają te filmy 😉 Bawcie się dobrze...

@pawelzochniak3087

Jestem tego samego zdania👍🏻👌🏻😉

• @danyroy7025
    @danyroy70252 ай бұрын

Fajna relacja. Przyjemnie się oglądało. Pozdrowienia dla SWD :)

• @bylekto2538
    @bylekto25389 ай бұрын

Przejechałem dziś Strategicę i przyznam, że początek, którego tu w zasadzie nie ma jest dość wymagający. Mam Jeepa Grand Cherokee WH z 2 calowym liftem i 31 calowymi kołami i momentami 4x4 musiało popracować nie mówiąc o kątach natarcia i zejścia które może wybitne nie są ale jednak na pewno większe... Jak Wy to przejechaliście nie wiem, ale stare porzekadło mówi... że auto jest tak terenowe jak jego kierowca ;)

@szosa_i_szutrem

Tak, nie mówiłem że będzie łatwo 😉 Mowia też że najważniejszy jest łącznik między pedałami i kierownicą. Inaczej niż terenwizja - gdzie najważniejsza opona 😁 Super, że przejechałeś trasę, jest piękna. Niebawem trafia kolejne filmy z innych krajów. Jak.masz ochotę, wpadaj na naszego insta, dajemy fity z różnych miejsc.

• @anini8057
    @anini8057 Жыл бұрын

Bardzo przyjemna nienachalna narracja, swojska ekipa i cudowne miejsca, wakacje marzeń! Dla dzieciaków najlepsze, co może być!

• @paki202
    @paki202 Жыл бұрын

Swietna relacja

• @pawel66krak
    @pawel66krak11 ай бұрын

Extra ! zaliczyliśmy transalpinę i transpagarasan ale naszym T5 z napędem tylko na przód nie zapuścił bym się na tę niezwykłą drogę...może kiedyś:) fajny film, Rumunia to naprawdę raj na ziemi jeśli chodzi o takie wyprawy

Podobnie jak Bośnia i Albania, z których filmy także zawitają na kanał 😉

• @pawelzochniak3087
    @pawelzochniak30874 ай бұрын

Przepiękne widoczki, super przygoda. Miałem okazje zwiedzać tylko, że na rowerze 😉

@szosa_i_szutrem

No to gratuluję!!! Sam chciałbym tam kiedyś właśnie wrócić z rowerem .

• @marcinobodzinski52
    @marcinobodzinski5211 ай бұрын

Chopie czemu Ty masz tak mało subskrybcji i odsłon to ja nie rozumiem. Straciłem miesiąc na oglądaniu filmów o Rumunii i żałuję, że od razu nie znalazłem Twojego kanału. Dla kogoś początkującego jak ja, to skarb. Dzięki 👍👍👍

@szosa_i_szutrem

Dzięki za komentarz...nie promujemy się, nie błagamy o subskrypce. Robię to dla naszej ekipy i oczywiście rodziny. Jeśli ktoś korzysta z miejscówek, czy informacji to nas po prostu cieszy. Uważam, że warto się dzielić by inni także mogli skorzystać 😉

@marcinobodzinski52

@@szosa_i_szutrem to ja dziękuję. Dzięki temu filmowi zmieniliśmy z żoną plan na wyjazd :)

• @climbwork
    @climbwork10 ай бұрын

Przyjemnie sie ogląda , kapitalna trasa dzienkuje !

• @tomaszklucznik7231
    @tomaszklucznik72319 ай бұрын

Film petarda. Za punkty gps - szacun. Dzięki wam - jadę tam

• @pawelbielec1491
    @pawelbielec149110 ай бұрын

Świetna relacja. Jak widzę jadąc ta trasą od strony TransAlpiny jest łatwiej i można dojechać na szczyt wracając ta samą drogą także mniej wyprawowym sprzętem.

@szosa_i_szutrem

Zgadza się. Łatwiej od Transalpiny, choc mogą zaskoczyć głębokie koleiny i luźne duże kamole.

@marcinobodzinski52

Od transalpiny to sobie jedziesz do dużego skrzyżowania z połoninami i potem lecisz na polnoc, w kierunku jeziora i dojedziesz na asfalt

• @koza

Będę się starać 😉

• @pickupoverlanding7800
    @pickupoverlanding780011 ай бұрын

Dla nas bomba ;). Do zobaczenia :)

• @mirok80
    @mirok80 Жыл бұрын

Ale trafiłeś w czas. W tym roku wracając z Turcji chcemy przejechać Transalpinę i szukałem czegoś na nocleg w połoninach. Jak czas pozwoli zrobimy waszą trasę w odwrotnym kierunku. Dzięki.

@szosa_i_szutrem

Cieszę się, bawcie się równie dobrze jak my😉

@mirok80

@@szosa_i_szutrem Byliśmy, przejechaliśmy... ale musiałem wrócić do waszego filmu, bo nie mogłem uwierzyć, że przejechaliście to samo co my. Wasz początek, a dla nas koniec trasy, był bardzo ciężki. Byliśmy na ATekach a błoto było bardzo śliskie i miejscami trzeba było asekurować auta do drzew. Ale to było w okresie burzowym, sam wjazd na trasę był poprzedzony ulewnym deszczem. Pozdrawiam

@@mirok80 tak jak wspominałem w filmie, przy deszczach będzie ciężko 😉

• @filip0116
    @filip01163 ай бұрын

Sposob w jaki mowisz o trudnych momentach na trasie wcale im nie odejmuje.Pokazuje tylko profesjonalizm odcinka. Spokój,spokój .... Super odcinek

Uratuje nas tylko spokój 😉

Pięknie pokazane

• @JPGrc
    @JPGrc5 ай бұрын

Trasa cudo, ale chciałbym przeżyć coś takiego 😊 Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w zdobywaniu nowych tras

• @mateuszsalach138
    @mateuszsalach138 Жыл бұрын

Niesamowite i Piękne 💪👌

• @DEFENDcore
    @DEFENDcore Жыл бұрын

Dzięki!

• @katarzynagrzebyk3461
    @katarzynagrzebyk34619 ай бұрын

Świetny film !!!! Najlepszy materiał o strategice jaki widziałam ❤ mnóstwo bardzo konkretnych informacji i przydatnych współrzędnych GPS. Mega!!!

@katarzynagrzebyk3461

korzystałam z Waszych informacji z tego filmu przy opisie mojego przejazdu Strategicą 3 miesiące po Was

• @Urlopowy
    @Urlopowy Жыл бұрын

najlepszy odcinek serii :)

• @MM-hb1sw
    @MM-hb1sw7 ай бұрын

Bardzo fajnie się ogląda Ujęcia , mapy ,namiary GPS , narracja , muza , montaż - pierwsza klasssa 🙏 Tylko gdzie ten ostatni odcinek ? 😂 5 miechów mineło od ostatniego i zaczynam się zastanawiać czy nic Wam sie niestało

@szosa_i_szutrem

Wracamy... :-) w najbliższą niedzielą premiera nowego odcinak, a później już kolejne filmy z ostatnich 2 lat...Albania, MNE, Bośnia . Pozdrawiamy.

• @lukskywalker834
    @lukskywalker8347 ай бұрын

szacun że T4 dała radę pod górę na strategice, ja jechałem w druga stronę golfem 3 variant z napędem na przód... ;) cała strategica w około 6 godzin

@szosa_i_szutrem

No golfem to bym się tam nie wybrał 😄 Chociaż już gdzieś widziałem zdjęcia skody favorit. Lecz tak jak mówisz, jadąc od przeciwnej strony do naszej, Inna bajka. W kazdym razie, nie ważne czym, ważne że się jedzie, zwiedza, chlonie o przeżywa.

• @piotrklepacki6235
    @piotrklepacki6235 Жыл бұрын

Jako stały subskrybent a także przyjaciel, opiniuje na ocenę celującą. I kciuk na Złoty Przycisk YT:) pozdrawiam

@pawelogorzalek8952

😂...zlote przyciski dla youtuberow...my jesteśmy tylko zajawkowiczami

• @tomekk.2620
    @tomekk.26204 ай бұрын

Ta trasa jest ok dla osobówek, zwłaszcza małych. Niemały i komfortowy Astrolot o przeciętnej mocu 125-150km i przy 2" lifcie spokojnie daje radę. Wymaga opon wzmocnionych zimowych lub całorocznych!

@szosa_i_szutrem

Zależy od pogody i miejsca, w którym startujesz ;-) Z miejsca gdzie wjeżdżaliśmy, słabo widzę szanse osobówki, w szczególności gdy jest mokro. Jednak wjechać można z różnych stron , od jeziora najlepiej dla osobówek , bo większość tam to szutry z mniejszym stopniem nachylenia.

• @ihydos
    @ihydos4 ай бұрын

Petarda! Szukałem info o tej trasie bo planuje przejechać ja na motorze i jakie było moje zdziwienie, ze da się ja zrobić vw t4 i to z dzieciakami 😆 Świetny materiał, pozdro!

@szosa_i_szutrem

Na moto zrobisz ja w pół dnia 😉 chyba, że lubisz się cieszyć widokami I nocować w odludnych miejscach...

• @MirosawMiek
    @MirosawMiek Жыл бұрын

Szczerze powiem że wspaniały film. Genialnie zrealizowany. Kazda minuta wciąga. Ukecianpierwsza klasa. Super że to rodzinne wyjazdy. Pozdrawiam całą ekipę i chętnie nadrobię zaległości.

@MirosawMiek

*ujęcia pierwsza klasa. Tak miało być.

@szosa_i_szutrem

Dzięki za opinie, szczególnie z ust osoby, która zjechała niesamowite rejony i której filmy znam...

@MirosawMiek

@@szosa_i_szutrem Robicie naprawdę świetne materiały, dużo się od Was uczę. Jesteście naprawdę wyjatkowi, miło się Wasze przygody ogląda. 🔥

• @grzegorzmoskaa6477
    @grzegorzmoskaa6477 Жыл бұрын

Czyli da się bez reduktora. Fajny film!

@szosa_i_szutrem

Zdecydowanie. Suchą porą nawet bez 4x4. Choć bezpiecznie wtedy chyba od strony jeziora Vidra, lub Transalpiny i przełęczy Stefan.

@grzegorzmoskaa6477

@@szosa_i_szutrem dzięki!

No i byliśmy w tym roku w Rumunii i Bułgarii. Ale naszym citroenem C8, czyli bez offroadu, nie licząc zakopania się na plaży w Bułgarii. KZread czeka na Wasze nowe filmy!

• @fantazje4x4
    @fantazje4x49 ай бұрын

Jedziemy na koniec września 😊

@szosa_i_szutrem

Jest szansa na deszcz, więc będzie mocna zabawa. Zazdroszczę ale życzę udanego wypady 😉

• @paweo5297
    @paweo52976 ай бұрын

Po rejestracji auta kwi.... Widzę, że ktoś z okolic Krakowa był. Nie mogę się odważyć, a myślę by jechać na Rumunię babcia Nivą. Strach przed awariami mnie przeraża, ale może nie potrzebnie.

• @wojciechsokoowski5530
    @wojciechsokoowski553010 ай бұрын

Pierwsza klasa 👍

• @marcinobodzinski52
    @marcinobodzinski5210 ай бұрын

Hej, czy możecie zdradzić kiedy (w jakim miesiącu) jechaliście tą trasą? My byliśmy terenówką na szosowych oponach 16 lipca i gdybyśmy zaczęli tak jak Wy, od tej strony, to po kilkuset metrach byśmy się wycofali. Ten ostatni dla nas i pierwszy dla Was fragment jest teraz takim hardcorem, że trudno uwierzyć, że przejechaliście to w tym kierunku takimi autami.

• @Mag3Mag
    @Mag3Mag6 ай бұрын

Czekam na nowy film 😢

• @andrzejrafa4483
    @andrzejrafa44838 ай бұрын

Super film. Świetny materiał a w szczególności opisy. Mam małe pytanie pod koniec 4 filmiku z Rumuni pojawia się informacja o następnym filmie (dalszej części). Jest szansa że się pojawi? Pozdrawiam i szerokości.

• @kamil8149
    @kamil81495 ай бұрын

Nie ma kariery bez t4 :)

• @michastocki46
    @michastocki46 Жыл бұрын

Miejsce w którym wjeżdżaliście na tę trasę na google maps jest opisane jako "Drumul Strategic Transalpina wyjazd". Zastanawiam się, czy ten "wyjazd" w nazwie wynika to z faktu, ze zaraz jest stromy podjazd i brak możliwości minięcia się (ja akurat wolałbym trudniejszą część trasy jechać pod górę niż w dół), czy nie ma to większego znaczenia? Tak czy inaczej świetny film. Piękne zdjęcia, plus masa przydatnych informacji. Dzięki!

@szosa_i_szutrem

My również lubimy wyzwania, więc dla tego wybraliśmy właśnie ten kierunek jazdy 😉 Co do kierunku jazdy, nie znalazłem informacji. W każdym razie dzien wcześniej widziałem wjeżdżających tam Rumunów. Zresztą, do chaty człowieka o którym wspominałem w fipmie, również od tej strony dojechała rodzina.

• @anengineer_
    @anengineer_10 ай бұрын

Super relacja! Co to za nissan, jakis USA chyba? Pozdrawiam z SH 👍

Nissan Pathfinder..

• @patrykbis5144
    @patrykbis514411 ай бұрын

Super film napisz coś więcej o T4 mówiłeś że to syncro ale czy robiłeś jakiś lift zawieszenia czy opony są w seryjnym rozmiarze czy może jakieś at?

@szosa_i_szutrem

Wersja Generation 2.5 150km. Dokładane syncro z blokadą. Lift plus opony AT 16/230/70

@patrykbis5144

Dziękuję za odpowiedź sam jeżdżę ale t5 i chciałbym ją podnieść na razie są tylko większe opony ale brakuje kilku cm myślałem o podkładkach ale szukam kogoś kto tego próbował

• @marcinsylwia888
    @marcinsylwia888 Жыл бұрын

Jadę za tydzień na ROmanię, robię dokładnie taka sama trasę jak Wy dzięki filmowi. Możesz podać lokalizację miejsca z samego końca filmu ? tam gdzie te czerwone skały.

@szosa_i_szutrem

Skoro tak szybko jedziesz, możesz nie doczekać filmu😉 Poniżej link do miejscówki: Râpa Roșie +40 258 731 006 maps.app.goo.gl/NzjoJL2eA8njh3RW8

• @boroxxful
    @boroxxful11 ай бұрын

Witam was serdecznie czy jest możliwość udostepnienia trasy jezdze motocyklem w Rumuni bylem 4 razy ale trasy waszej nie znam nowe wyzwanie i przygoda dla mnie

@szosa_i_szutrem

Cześć. Nie zapisujemy traków, dla tego podałem punktu GPS na filmie.

• @peterson8151
    @peterson81517 ай бұрын

czy hotele są po tej trasie? Strategica.

dobra ziomki a escalade esv 2018 rok przejedzie tą trasę? pozdro

• @wojtekwasik9801
    @wojtekwasik98014 ай бұрын

Czy samochodem na lpg da rade się tam poruszać, pozdrawiam

Zoelony Van Chevrolet i Nissan są z LPG. 😉

• @JMaksym
    @JMaksym8 ай бұрын

Hej, Jak się z Wami Mozą skontaktować? Jestem przed zakupem Vana 4x4 w grę wchodzą 3 auta. T4 sync, GMC Astro i Hyundai Starex. Macie do czynienia z 2 autami wspomnianymi. Co możecie podpowiedzieć?

• @mountainBeskidy
    @mountainBeskidy Жыл бұрын

Czy na tej trasie konieczne jest 4x4?

@szosa_i_szutrem

Ciężko mi powiedzieć. Jechaliśmy gdy było sucho a mino wszystko w kilku miejscach tylny napęd się uruchomił i kola zaboksowaly. Po deszczu zdecydowanie bez 4x4 bym się nie pchał. Z drugiej strony lekkie osobówki tam jeżdżą na ośce

• @americanopseudopotacie5511
    @americanopseudopotacie551111 ай бұрын

Przepiękne ujęcia, ale to anglosaskie wycie w tle zupełnie nie pasuje do wspaniałych widoków.

• @gsmarek
    @gsmarek Жыл бұрын

Wjazd na Strategice jest chyba na mapce źle pokazany. To ta doga powyżej, mocno pokręcona.

Zgadza się, ta mocno pokręcona. Dla tego jest na filmie GPS w tym miejscu 😉

@gsmarek

Piękny film. ❤

@szosa_i_szutrem

@@gsmarek dzięki... Rozumiem , że jechałeś?

@gsmarek

@@szosa_i_szutrem Tak, w 2011 na motorku, tylko w drugą stronę. I pamiętam ten zjazd - był długi i wyczerpujący - z prawej bandy na lewą bandę non stop i to na szybkości, żeby nie wpaść do lochy :D My na enduro to śmignęliśmy tą drogę w niecały dzień. Teraz przesiadłem się na 4 koła - Toyota LC100 i zamierzam trochę powspominać. Zaczynam od Bośni. No i ... też jestem z Krakowa :)

• @kamil8149
    @kamil81495 ай бұрын

Plus za kordy GPS.... Na innych pseudokanalach wielka tajemnica kto gdzie i któredy jechał.

• @peterson8151
    @peterson81517 ай бұрын

też mi koledzy...zostawiliście swojego ziomka a sami pojechaliście dalej... wstyd

• @aldurer8979
    @aldurer89798 ай бұрын

7:04 ... i ma lepszy samochód na takie drogi niż wy, w zimie nie pojedziecie...