Dolomity TRE CIME trekking wokół trzech szczytów szlakiem 101 i 105.

#trecimedilavaredo #dolomity #rifugioauronzo #alpy
Tre Cime Di Lavaredo jest jednym z obowiązkowych miejsc do zobaczenia w Dolomitach. Tre Cime czyli po Polsku „Trzy Siostry”: Cima Ovest (2983 m n.p.m), Cima Grande (2999 m n.p.m) i Cima Piccola (2857 m n.p.m), możemy obejść wokół, gdzie cały szlak to około 11 km. Mamy możliwość dojechania autem na parking przy Rifugio Auronzo, gdzie wjazd to koszt 30e, ale trzeba być tam już nawet o 6 rano, aby uniknąć korków. Możemy również zostawić auto niżej na parkingu i do schroniska dojechać autobusem. My swoje przejście zaczynamy od Rifugio Auronzo szlakiem 101, kolejno mijamy piękną kapliczkę Capella degli Alpini. Następnie dochodzimy do schroniska Rifugio Lavaredo skąd przełęczą Forcela Lavaredo ruszamy trochę pod górkę i wtedy ukazują nam się trzy szczyty w pełnej okazałości. Kolejno kierujemy się w stronę schroniska Rifugio Locatelli, tu zmieniamy szlak na numer 105 i idziemy krótszym podejściem po schodach do góry, ale możemy również wybrać dłuższe podejście i mniej intensywne. Niedaleko od schroniska mamy możliwość zrobienia najbardziej pocztówkowego zdjęcia. Stąd schodzimy nadal szlakiem 105 mijając po drodze schronisko Langalm i kierujemy się prosto do auta. Przejście jest dość długie ale nie jest trudne.

• @gamenex-gt2lk
    @gamenex-gt2lk9 ай бұрын

Mega przyjemny film. Bardzo fajnie się oglądało😘

Dziękujemy, pozdrawiamy 😀🙂

• @cieszsiechwila
    @cieszsiechwila9 ай бұрын

Bajeczne tereny. Miło wspominam Dolomity.

@miodkiwpodrozy9310

Dla nas to również były najpiękniejsze miejsca jakie widzieliśmy 😁 pozdrawiamy 🙂

• @WeekendJanusza
    @WeekendJanusza9 ай бұрын

Takie filmy to ja mogę oglądać, pozdrowki dla Was 😊

@miodkiwpodrozy9310

Bardzo nam miło, dziękujemy i życzymy miłego wieczoru 😉☺️

• @zycienaluzie21

Prawda, Dolomity są piękne 😍

• @kuba56k
    @kuba56k9 ай бұрын

Dobrze wiedzieć, że kursują autobusy pod schronisko, bo ten korek to tragedia. Tre Cime zachwyca, a fakt, że można je obejść wokół i zobaczyć z różnej perspektywy daje ogromną satysfakcję. Pozdrawiam.

@miodkiwpodrozy9310

My niestety nie wiedzieliśmy o nich 😕 a jeździły bardzo często i zdecydowanie lepiej skorzystać z tej opcji. Pozdrawiamy 😉

• @_wolni
    @_wolni9 ай бұрын

My na szczęście dwa lata temu przyjechaliśmy tam autobusem, więc nie było problemu z parkowaniem, ale razem z Lago di Braies były to najbardziej zatłoczone miejsca 🥲

@miodkiwpodrozy9310

My jak byliśmy nad tym jeziorem jeszcze mieliśmy szczęście z parkingiem i nie było nawet kolejki do łódek, ale później już były też tłumy.

• @javorsky86
    @javorsky869 ай бұрын

Ta masa turystow tam jest okropna... Ma sie wrazenie, ze to relacja z pielgrzymki ;)) ;P

@miodkiwpodrozy9310

Zdecydowanie ilość turystów tam była przerażająca 🙈 a korek do wjazdu pod schronisko jeszcze gorszy 😱