Dolina Białego i Sarnia Skała - W 5 MINUT O TATRACH odc.3

Poznaj najciekawsze miejsca doliny Białego oraz Sarnią Skałę: Wąwóz Kotły, sztolnia uranową, Czerwona Przełęcz, Sarnia Skała. Filmik edukacyjno-krajoznawczy.

• @jedrzejizycki9592
    @jedrzejizycki9592 Жыл бұрын

Ale numer ! Wczoraj z żoną obejrzeliśmy właśnie ten film spośród wielu innych przygotowując się do tej wycieczki. A dziś rano, po 5 minutach na szlaku kogo spotkaliśmy? Pana Władka prowadzącego wycieczkę szkolną , niesamowita historia, szlak jak i miejsca zgodne z opisem :-)

• @dariouchdruzgik6530
    @dariouchdruzgik65302 жыл бұрын

Fajnie, ciekawie i zgrabnie opowiedziane 👍

@EduTatry

❤️😄😄😄😄

• @annafaszczowa6106
    @annafaszczowa61063 жыл бұрын

Po obejrzeniu Pana filmiku poszliśmy z dziećmi na ten szlak, ale szkoda, że nie powiedział Pan, że wejście w górnej części jest tak wymagające. Nie chcieliśmy ryzykować, bo najmłodszy syn był bardzo zmęczony. Zrezygnowaliśmy z Sarniej Skały i zeszliśmy do Kuźnic Ścieżką nad Reglami. Wciąż szukam takich filmików, które pokazywałyby i podpowiadały rodzinom z dziećmi, ale nie hardcorowo, jak wygląda poszczególny szlak. Sporo skorzystaliśmy z Pana filmików i udało się dzieciom zaszczepić miłość do wędrówek po naszych przepięknych górach. Dziękuję.

@Anna Faszczowa Zapraszamy do odwiedzenia naszego kanału. Jest osobna playlista z filmami ze szlakami dla dzieci. Oczywiście dzieci to dość szerokie pojęcie, dlatego nasze filmy powinny pomóc podjąć decyzję 😊

@annafaszczowa6106

@ oglądamy, oglądamy i uczymy się :) Oglądamy i śledzimy szlak od razu z mapą TPN :) W tym roku na pewno Hala Gąsienicowa i któreś Stawy. Chcemy też pokazać dzieciom choć jedną jaskinię. Może też uda się Grześ, Rakoń i Wołowiec. Jeszcze ustalamy na co nas stać fizycznie i psychicznie :)

@ ależ tak, oglądamy, oglądamy i też subskrybujemy, polecamy i korzystamy. Dzięki wielkie! Do zobaczenia na szlaku. Z Panem Władkiem spotkaliśmy się w tym roku w Murowańcu a potem raz jeszcze nad Czarnym Stawem Gąsienicowym.

@jolantamikoajewska9655

Przecież Pan mówił,że tam dalej jest stromo😊

@annafaszczowa6106

@@jolantamikoajewska9655 dla malucha było stromo jeszcze przed tym”dalej”

• @voytach
    @voytach9 ай бұрын

W polszczyźnie przyjęło się stopniowanie przymiotnika stromy według wzoru opisowego, a więc: stromy, bardziej stromy, najbardziej stromy. To "najstromszy" razi...

• @pawelbujny
    @pawelbujny4 жыл бұрын

Ciekawe jak wygląda szlak po ostatnich deszczach?

@EduTatry

Charakterystyczną rzeczą dla potoków Tatr są szybkie wezbrania, a później szybkie opadanie wody. Dolina Białego ma raczej dobrze zabezpieczone brzegi, tak więc powinno być OK

• @kotmir1
    @kotmir13 жыл бұрын

Przy pięknej letniej pogodzie zwłaszcza gdy podczas wyprawy mam w plecaku deficyt wody, często mam dylemat czy bezpiecznie można pić wodę ze strumyków,.

@cokrates7531

z potoków przy których są schroniska to lepiej nie, ale z pozostałych można śmiało.

• @jacekk2265
    @jacekk2265 Жыл бұрын

majtasz tą kamerą na lewo i prawo - nic nie widać....