D5SP - Zawrat - Mały Kozi Wierch - Czyli Orla Perć - Początek Zimą

#tatry #zima #zawrat #orla
Zapis z zimowej próby na Orlej Perci z dnia 19.03.2023. Mimo kalendarzowej zimy to był bardzo upalny dzień, co z resztą widać na filmie. Marzec w Tatrach jest bardzo wymagający ale nie ma co siedzieć w domu i narzekać. Świat z góry wygląda lepiej. To jest moje najbardziej wymagające zimowe wyjście w Tatry jak do tej pory. Zapraszam na film.

• @arturlucas81
    @arturlucas81 Жыл бұрын

Dzień przed Wami, torowaliśmy całą drogę, nikt przed nami nie szedł a wystartowaliśmy późno bo o 11 byliśmy na Zawracie, zespoły zawracały sprzed Małego Koziego a myśmy zdecydowali się pójść. Doszliśmy do Kozich Czub i stamtąd zawróciliśmy bo była już 19 i nie chcieliśmy się pchać dalej na Kozi, bo by nas pewnie północ zastała. Strasznie się szło, śnieg miejscami był po pas, nawiane, łancuchy przysypane, zapraszam na mój kanał 😊 Gratulacje!

@ostrowgore

o to szacun! ja chyba przeceniłem czas i siły jakimi dysponuję, dodatkowo rozmiękczony snieg plus parę innych powodów i szala przeważyła się w stronę odwrotu. Doświadczenia i widoki jak dla mnie bezcenne. Znowu celujemy z drugą próbą, może jeszcze uda się w tym sezonie trafić dobre zimowe warunki. Z noclegiem będzie łatwiej i szybciej na szlaku, to może mieć kluczowe znaczenie. Zaraz wpadne z odwiedzinami na kanał. Pozdro.

• @ostrowgore
    @ostrowgore Жыл бұрын

przyznaję się do błędu 😅 1:33 to jednak Szczyrbski Szczyt 2381 m n.p.m.