Cu Iris în Făgăraș, pe Moara Dracilor până la lacul Capra - 9 septembrie 2023

Salutare tuturor!
În acest videoclip vă prezint o tură pe care am făcut-o împreună cu fetița mea, Iris, în munții Făgărașului. În cadrul acestei ieșiri am plecat de la Baza de Salvare Montană Cota 2000, de pe Transfăgărășan, am urcat pe Moara Dracilor, traseu turistic marcat cu cruce albastră, și am ajuns la lacul Capra, lac glaciar situat sub creasta Făgărașului, în partea centrală a acesteia. Acolo am luat o mică pauză de masă, relaxare și admirare a peisajului, după care ne-am întors pe același traseu. Tura s-a desfășurat în luna septembrie a anului 2023.
Este un traseu pe care îl recomand pentru plimbări de o zi, însoțiți de copii (în sezonul cald și pe vreme bună), dar cu mare atenție în zona Morii Dracilor, unde există riscul de căderi de pietre. Pentru cea mică a fost o experiență inedită, care i-a dezvăluit partea mai sălbatică a muntelui, peisaje minunate și care a ajutat-o să se cunoască și să se înțeleagă mai bine pe ea însăși. Decizia de a intra în acest traseu și și de a-l continua până la capăt a fost luată treptat, cu acordul permanent al ei și urmărind îndeaproape, cu mare atenție, starea ei fizică și psihică.
La finalul turei, Iris a fost foarte încântată, și, chiar dacă era obosită, veselia a dominat-o tot drumul până acasă.
Vă doresc vizionare plăcută!

• @Varfuricarpatine
    @Varfuricarpatine2 ай бұрын

Foarte frumos, ne bucuram cand vedem ca si celor mici le plac drumetiile montane. Muntii Fagaras dupa parerea noastra sunt cei mai frumosi ❤❤❤