Boldogkő vára Zemplén túra 3. rész, és kirándulás a Lázbérci víztározónál

Egy elbűvölő közèpkori várat mutatunk meg nektek, ès hazafelè mèg a csodás Lázbèrci víztározónál is teszünk egy rövid kirándulást.
A Boldogkői vár törtènete igen szövevènyes, de a vár mai állapota valóban elkèpesztő, mintha csak vissza csöppentünk volna a közèpkorba! A várról először 1282-ben tesznek említèst egy oklevèlben. Egy festői dombra èpült, így már viszonylag messziről impozáns látványt nyújt. A felső vártoronyban rengeteg makettet találni, mely megmutatja milyen volt a környèk teljes pompájában. Magyarország egyik legnèpszerűbb vára, a keleti várfal rengeteg kèpeslap ès fotó tèmájakènt szolgál. Nèhányaknak a várfal alatti fenyves piknikező helyet ad. Másnap hazafelè indulunk ès a Bükk hegysèg egyik legnèpszerűbb helyère látogatunk el, ez nem más mint a csodás Lázbèrci víztározó. Az elkèpesztő víztükör melletti hegyekben túrázhatunk is ha akad elèg időnk rá. Videónk vègèn láthatjátok, hogy milyen elkèpesztő Magyarországi kirándulóhelyekre viszünk mèg el titeket a jövőben! Utazz tovább velünk a legszebb helyekre!
Zene:
Life In Silico by Scott Buckley / scottbuckley
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
Free Download / Stream: bit.ly/3xxu8GL
Music promoted by Audio Library • Beyond These Walls - S...
#boldogkőváralja
#termèszetfilmek

• @imreschmel3126
    @imreschmel3126 Жыл бұрын

Köszönjük szépen ezt a videót, amely által részesei lehettünk ennek a csodálatos tájnak! 🤗♥️🥀🌿 Reméljük , hogy eljutunk ide hamarosan! ❤️❤️❤️🌿🌿🌿

@BestMomentsCreativeTeam

Örülök, hogy tetszett! Nézzetek körül a csatornán, hátha találtok még valami hasznosat. ☺️ jó útat

@imreschmel3126

@@BestMomentsCreativeTeam Megvárjuk , hogy kellemesebb legyen az ido! 🤗⛅ Szenvedélyes kastély es vár látogatók vagyunk! ☺️❤️ További jó munkát és szép napokat kívánunk Nektek!! 🌸🌼🌸🌿🌿🌿

• @arpadneko3177
    @arpadneko31772 жыл бұрын

Ismét egy lenyűgöző, csodálatos utazás 🏰♥️ Szeretem hallgatni a narrátori alámondásod, mert érzem, hogy milyen sok szeretet van benned a természet iránt. Gratulálok ismét a nagyszerű munkátokhoz🎖👌😊

@BestMomentsCreativeTeam

Nagyon kedves vagy! Ez ad erőt, hogy mindig új vidit hozzak ide! Nagyon jól esik amit írtál! Köszi hogy megnèzted!