Błękitne plaże Lefkady | Z namiotem przez Grecję odc. 3

Witamy ponownie, tym razem już z Grecji. 🏖️
Po trzech i pół dnia drogi udało nam się dotrzeć do Grecji, a dokładnie na camping "Santa Mavra" na wyspie Lefkada. Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni przejrzystością wody i jej temperaturą 🏊‍♀️.
Odpoczywaliśmy po trasie i w końcu cieszyliśmy się w pełni wakacjami. Jedyne czego żałowaliśmy to że nie zabraliśmy płetw do nurkowania. Jak będziecie chcieli wybrać się w to miejsce, to koniecznie zabierzcie ze sobą sprzęt do nurkowania.
W następnym dniu wybraliśmy się na prawdopodobnie najpopularniejszą plażę na Lefkadzie - "Porto Katsiki". Była to jedna z najpiękniejszych plaż, na których byliśmy (a zwiedziliśmy już ich sporo w różnych krajach). Jest ona kamienista, więc na pewno zabierzcie ze sobą jakieś buty, w klapkach jest ciężko. Zdarza się, że wieje tam mocno wiatr i trzeba mieć to na uwadze. Byliśmy świadkami, jak kobieta na dmuchanym materacu miała spore problemy z powrotem do brzegu.
Do plaży dobijają też statki wycieczkowe - można wybrać się na całodniowy rejs po plażach na Lefkadzie.
Miłego oglądania, zachęcamy do komentowania filmu ✌
Znajdziecie nas jeszcze na:
FB: / kappodroze
Insta: / kappodroze
#lefkada #podróże #vlog
------------------------------
Zapraszamy do oglądania naszych vlogów z podróży. Filmiki nagrywaliśmy przede wszystkim dla siebie, mając dużo frajdy podczas ich kręcenia i oglądania 😀 Jeśli się podobało, polub film i subskrybuj kanał ✌

• @adrianml1
    @adrianml13 ай бұрын

Byliśmy tam dwa lata temu, podjazd kamperem był bardzo ciekawy 😂

Jedna kobieta wśród tylu facetów i jeszcze w takim stroju...