Aici Radio Vacanța ! Remember anii '80....

Музыка

„Aici Radio Vacanţa!“, „Hier Spricht Der Ferienfunk!“, „This is Radio Holidays!“, Govorit Radiostanţia Otdîh“, „Ici Radio Vacances“
Redactori : Doina Caramzulescu, Paul Grigoriu, Rodica Simonică Grigoriu (emisiunile în limba franceză), Ioana Niţescu (programele în limba rusă), Alecu Marciuc , Marian Bistriceanu (la fel ca Doina Caramzulescu, realiza programe în engleză), Gabriela Langada (limba germană), Dan Dumitrescu (limba franceză), Carmen Săndulescu, Denise Maria Teodoru, George Prodescu, Sanda Valeria Dan, Păuna Pintilie şi mulţi alţii...

• @anukanuk7649
    @anukanuk76493 жыл бұрын

Ce vremuri ....imi aminteste de copilarie cu mare nostalgie si dor...as oprii timpul in loc acolo...

• @carmenbrudariu6721
    @carmenbrudariu67213 жыл бұрын

Parfum de august, de vacante ale copilăriei...

@sberacatalin2250

Chiar, pe unde am pus eu, pe unde am pus dom'le copilaria aia?! Eiii, ela locul ei!!!!!!! In asteptat! 🎉🙌💖🇦🇩🙏

• @eusebiutihan5048
    @eusebiutihan50482 жыл бұрын

A fost odată ca niciodată vacanța de vară, care dura două-trei luni. Avea un nume învechit și desuet, "vacanța". Mulți plecau la începutul lunii iunie sau la începutul lunii iulie și se întorceau la mijlocul lunii septembrie. pe sosele era un șir de Dacia 1100 si 1300. Trenurile erau arhipline dar era o bucurie sa te inghesui, nimeni nu se supăra nici măcar supracontrolul din tren. 🙂 Desigur nimeni nu avea un BMW, un Mercedes sau un Audi ci, poate Dacia neagră ca un simbol de statut special. Dar totul era mai simplu și mai adevărat. Vacanța a durat atât de mult încât erai nostalgic de întoarcerea la școală și de revederea cu prietenii din cartier, iar la întoarcere abia îți aminteai unde locuiești. Dimineața, la plajă, dacă aveai 5 lei pentru ati lua gogosi , porumb fiert si sa asculti Radio Vacanța. kzread.info/dash/bejne/ooimmtqin5jAnJs.html Cărțile poștale erau trimise și ajungeau în octombrie, dar era o modalitate de a le ura "Vacanta placută de la..." prietenilor și rudelor. În ciuda celor peste 90 de zile de vacanță, în România marea era curată si, oamenii erau extrem de prietenosi. Nu putem uita campingurile pline de la Olimp, Neptun, etc, unde oamenii relationau, stând in fața corturilor, bând bere la halbă iar copii se jucau în deplină siguranță. La munte, de asemenea, fie in campinguri, fie la cabanele de pe trasee. Oamenii erau fericiți, ne jucam cu toții împreună, eram toți egali și unde se mânca în patru se mânca și în cinci, șase sau mai mulți. Nimeni nu trebuia să învețe pe timpul verii și singura problemă pentru noi, copiii, era să nu facem o gaură în minge, să nu ne rupem bicicleta și genunchii jucând fotbal, că altfel când ajungeai acasă ai fi fost trist că nu iesi la joacă. Vremea era frumoasă fără anomalii ciudate. Între timp a sosit luna septembrie și a revenit normalitatea. Copiii s-au întors la școală, viața s-a reluat și prima temă la școală a fost întotdeauna, "Vorbește despre vacanța ta". Astăzi totul este schimbat, este diferit. Vacanța durează atât de puțin încât, atunci când te întorci, nici măcar nu știi dacă ai plecat sau ai visat. Iar dacă nu mergi în Caraibe, la Sharm sau Ibiza, ești un nemernic, o sărăcie. Sau poate că ai atât de multe de făcut încât poate că e mai bine să nu te duci deloc, te stresezi mai puțin. Un răspuns sigur este că atunci eram mai simpli, mai puțin răsfățați și mult mai fericiți, atât noi, copiii, cât și adulții, intreaga. societate era mai bună, exista dragoste, familie, respect și solidaritate. Câți dintre noi nu avem întipărite incă in inimă, concediile cu părinții, apoi cu gașca, pe litoral, de cozile la bere și suc de pe plaja, de masa de la hotel "pe serii", de plimbările seara prin stațiune, pe jos sau cu minicarul, de cozile la benzina la care trebuia sa se așeze tata pentru o jumătate de zi... Si ce tristă era ultima după amiaza de plajă, când trebuia făcut bagajul pentru plecarea de a doua zi. Norocoși noi, cei care am trăit așa. Viața a fost un lucru real.

@sberacatalin2250

Exceptional! Umar la Umar si intoarcem la loc ce a fost! Ce sa mai incoace incolo schimbam realitatea.

• @TheTibione22
    @TheTibione225 жыл бұрын

Super veri datorate unor profesionisti adevarati, care faceau totul din daruire si cu mare placere, lucru care se simtea dealtfel!!!

• @claudiucd
    @claudiucd7 жыл бұрын

Excepțional! Îmi amintește de concediile cu părinții, pe litoral, de cozile la bere și suc de pe plaja, de masa de la hotel "pe serii", de plimbările seara prin stațiune, pe jos sau cu minicarul, de cozile la benzina la care trebuia sa se așeze tata pentru o jumătate de zi... Si ce tristă era ultima după amiaza de plajă, când trebuia făcut bagajul pentru plecarea de a doua zi. 😢. Acum mergem prin strainataturi la mare în concediu, dar copilăria ne-a rămas în suflet. Concedii plăcute, tuturor, oriunde v-ați afla!

@adriantanasoiu3815

Exact la fel simt și eu! :((((

Fix la fel! 😍🤩💖💯🙏👀

@user-us3kv7mr6y

Tot la fel mergeam și eu cu părinții. Nu mai știu exact în ce stațiune, o să-i întreb, dar țin minte că era chiar pe plajă un fel de prăvălie din beton de unde cumpărai de jos (suc, bere, prăjituri, gogoși, etc) și urcai pe scări sus și puteai servi acolo. Cred că era în Mamaia. Dar nu sunt sigur. Mai țin minte că odată era așa de aglomerată plaja încât am stat la coadă la wc, fiind și acolo multă lume. Pe atunci mi se pare că toaletele nu percepeau bani, așa că nimeni nu-și făcea nevoile în apă. 😂🤣😅 Și mai știu că ne-am dus și în Luna Park, ne-am plimbat cu "trenul groazei", apoi ne-am dat în TAGADA. Mamăăăă ce vremuri frumoase erau ! Deși încă mai merg în fiecare an la mare, nu mi se mai pare așa de special. Eram fascinat pe atunci ca și copil de ceea ce vedeam la mare. Ce n-aș da să pot da timpul înapoi ! Acum la mare sunt mulți fițoși și fițoase, care se duc ca să stea pe șezlong cu cocteilul în față și să-și facă poze ca să le pună pe Facebook sau Tic-tok... Înainte țin minte că majoritatea înotam, ne scufundam, ne bălăceam, și își permitea toată lumea să meargă în fiecare an și să stea 7-10 zile. Acum unii nici nu mai știu cum arată marea, deși lucrează.

Apropo, am fost și în tabără la Năvodari, când eram mic copil. Era tabără internațională, țin minte că erau școlari din toată Europa de Est. Chiar am jucat la un moment dat "A rim Jim Jim" , jocul acela la care un băiat se punea spate în spate cu o fată, cei din jur numărau, și cei doi trebuiau să întoarcă brusc capetele. Dacă le întorceau în același direcție trebuiau să se sărute, dacă nu jocul începea din nou și fata trebuia să aleagă alt băiat în timp ce cei grupați în cerc cantau. Țin minte că eram foarte mic și trebuia să sărut o fată de naționalitate franceză, un pic știrbă, dar îmi era rușine, iar cei de pe margine strigau "pup-o băi prostule!". 😅🤣😂 Plus că acolo am văzut pt prima oară televizoare color, erau într-un CAR TV care filma un festival la amfiteatru de vară și operatorii dinăuntru lăsaseră ușa CAR - ului întredeschisă, iar noi copiii ne uitam la televizoarele color ce se vedeau înăuntru și care transmiteau ceea ce era filmat pe scena amfiteatrului. Ce vremuri.... Acum un an mi-a trimis un prieten care a fost la Năvodari poze cu tabăra, ESTE DE IZBELIȘTE, buruieni cât casa peste tot și clădirile sunt părăsite. Mi-au dat lacrimile când am văzut pozele. Chiar și cantina mare unde mâncam este de izbeliște, totul stă să cadă.... Păcat. Acele vremuri superbe nu vor se vor mai întoarce niciodată. Acum la mare totul e mercantil, a dispărut farmecul, totul se învârte în jurul banilor...

@danandrei1

pp

• @puranmarius7882
    @puranmarius78823 жыл бұрын

cei mai frumosi ani

ESTE!!!!!! 👏🙌💯💖👌

• @corinavan
    @corinavan7 жыл бұрын

Doamne, cum au trecut anii! Si mie mi-e tare dor...

@sberacatalin2250

Scuzati! Si noua ne e tare dor! Ca n mai sunt Si altii!

@user-us3kv7mr6y

Chiar că au trecut cam repede anii. Asta ne face să fim conștienți că îmbătrânim, din păcate.

• @simonapersefona9302
    @simonapersefona93023 жыл бұрын

Atunci începea vacanta mare!!!! 🎉🎉🎉🎉❤️❤️❤️❤️❤️Vreau sa ma întorc în timp!!! Ieri!!!!

@sberacatalin2250

Mai Simona, vezi tu, cam pusesi punctual pe I de la inimioara! DACA crezi ca poti sa lasi aici cateva zile obligatiile zilnice in regula poti sa te intorci in timp unde si cand crezi tu dar fara a produce un paradox sau o imixtiune in cursul normal al istoriei si dupa aceea, pe cat posibil, sa te intorci Intr-un prezent viitor exact in punctual din care ai plecat sau pe aproape. Vezi filmul "Undeva, candva". Nu e chiar asa de complicat, sau...

• @ionutionutz720
    @ionutionutz7203 жыл бұрын

Super amintiri !!!!!!!!!!!!!!

Super super!!!

• @danielflorinpacuraru3777
    @danielflorinpacuraru37778 жыл бұрын

Superb genericul . Abia așteptam să vină vara , doar ca să aud genericul . Eram numai cu ochii pe ceas ca să nu-l pierd !!!

Si eu, si eu!!! 🌷🙏👏😁😍

• @Mini3005news
    @Mini3005news10 жыл бұрын

Ce dor imi este de acele timpuri...

@georgeneagu6526

Mini3005 și mie îmi este. De exemplu și Radio România era reclama de ora exactă foarte tare ! =D =D

@madhuridixit4789

Mini3005 ❗✔👍💕🌹🙏🙋

Stai la rand!

• @sorintulcea
    @sorintulcea2 жыл бұрын

Radiovacanta începea în ultima duminica din mai si era pentru mine cea mai așteptată zi din an. Nu mai țin minte exact în ce duminica termina(august sau septembrie), dar era cea a mai trista zi din an. La Tulcea se prindea bine.

E bine de stiut! 💐🇦🇩👀

@user-us3kv7mr6y

În Mamaia postul era transmis direct în difuzoarele alea de pe plajă, și era superb.

• @dorumadrid1
    @dorumadrid1 Жыл бұрын

Ceva extraordinar de minunat ; mi-e dor de RADIO-VACANTA.! Asta imi aduce aminte de nostalgiile vacantelor mele la NEPTUN , unde ma duceam deseori si de cate patru ori pe sezon la mare.!

• @emigrantu
    @emigrantu7 жыл бұрын

Ce dor imi e de vremurile alea...

• @AbadonBelial
    @AbadonBelial11 жыл бұрын

super amintiri !!!!!!!!!!!!!!!!!

• @spikepisicmic2064
    @spikepisicmic20646 жыл бұрын

vremuri magice si care au plecat ssss u se mai intorc :(

@sberacatalin2250

Pai hai mai oameni buni sa le intoarcem! Vezi si melodica "Roata vietii"

• @sergiuperti
    @sergiuperti8 жыл бұрын

waw...ce amintiri..:)

• @optik2optik
    @optik2optik5 жыл бұрын

Ce frumos...

• @eliocanyon9021
    @eliocanyon9021 Жыл бұрын

Ehee....Vacantele in care neaparat trebuia sa fie cate.o melodie la moda.Lasam litoralul cu multa nostalgie...Am avut meamurile acolo.Altfel se comunica.Cineva in gara de abia astepta sa ne revedem.Lumea comunica ,neavand cpmoditatile de acum...iar acum oricine poate vb gratis si totusi....bucuriile de atunci nu se mai impart...

• @adrianadrian3135
    @adrianadrian31354 жыл бұрын

Never will be the same !

Asi! Nu ma innebuni!

• @valtermanofu7150
    @valtermanofu71504 жыл бұрын

Aici grupul muzica sufletului tău

• @cristixav
    @cristixav8 жыл бұрын

inregistrarea trebuie sa fie din anii '80, pentru ca ii are printre speakeri pe Gabriela Langada (germana) si Marian Bistriceanu (engleza). Postul s-a nascut in 1967, cu prilejul Anului International al Turismului, dar pana prin 1982 avea alti speakeri, care sunau foarte diferit. La engleza era Alexandru nu-stiu-cum si la germana era tot un barbat (probabil Jurgen Salzer, nu sunt foarte sigur).De asemenea frecventa de 100.1 Mhz FM nu a fost utilizata inainte de anii '80. Multumesc pentru postarea inregistrarii (cate amintiri duioase imi trezeste!). Ceea ce auzim este insa semnalul de pauza si melodia de prezentare (signature tune). Acestea ar fi terminologiile corecte pt.radiodifuziune.

@claudiucd

Super amintiri! Mulțumesc! 😊

@monaminicolas

Franceza - paul Grigoriu

@madhuridixit4789

cristixav ❗✔👍💕🌹🙏🙋

@doinatoncu1808

Paul Grigoriu, Doina Caramzulescu (lb. engleza”), Rodica Simonica Grigoriu (lb. franceza), Ioana Nitescu (lb. rusa), Marian Bistriceanu (lb. engleza), Gabriela Langada (lb. germana”), Dan Dumitrescu (lb. franceza), Carmen Sandulescu, Denise Maria Teodoru, George Prodescu, Sanda Valeria Dan, Pauna Pintile, Alecu Marciuc (tatal Iulianei Marciuc) etc.

@nicolaesorii8471

Aproximativ , aceasta ar fi perioada înregistrării. Îmi amintesc de Gabriela Langada pe care am ascultat-o în direct, în acele vremuri pe care nu le pot uita chiar și acum. Mai adaug câteva nume de legendă ale Radio-Vacanței, acestea fiind Doina Caramzulescu, Constatin Tatu cât și Paul Grigoriu (un excelent vorbitor de limbă franceză). Îmi pare rău că sonorul din acest videoclip este puțin distorsionat. Pe suporturile de înregistrare ale mele este mai bun.

• @IAdryan
    @IAdryan9 ай бұрын

Bunicii mei sunt in zona de SE si prindeam acolo Radio Vacanta in vacanta mare. Foarte mult imi placea. Au facut o treaba buna cei de atunci acolo.

• @corinasirbu7553
    @corinasirbu75538 жыл бұрын

super 😀😀😀😀

@rudolff24

Chiar imi trezeste amintiri! In Iulie '89,am participat la un concurs de epigrame,concurs lansat de radio-vacanta Costinesti! Nu mai vorbesc de ascultarea emisiunii radio-vacanta,la aparatele de radio Mamaia...amintiri frumoase si de neuitat!

@cpunctn

Tocmai am dat peste un articol din 2010 de pe site-ul EVZ despre Radio Vacanţa în care se spunea, pe lângă alte prostii, că din 1983 nu mai avea concursuri şi nici nu mai transmitea în direct (?!). Găina care naşte pui vii "loveşte" din nou

• @vicostea
    @vicostea3 жыл бұрын

La noi la Braila se prindea Radio Vacanta daca aveai o antena buna.

• @user-dj1oz9mm5m
    @user-dj1oz9mm5m4 жыл бұрын

Вот истинная заставка радиостанции "Отдых" образца 70-80-х годов. "ГОВОРИТ радиостанция "Отдых"!

• @lxlx3458
    @lxlx34583 жыл бұрын

Nice, thank you!

• @radudam3663
    @radudam36636 жыл бұрын

Am rămas fără repere plutim în derivă și este rușinos pentru o civilizație cum am fost noi...

@sberacatalin2250

Ne - au ramas amintirile si reperele trecutului. Ma cam bate un gand Asa pt o zi, doua...

• @danielcostica9561
    @danielcostica95615 жыл бұрын

Cele mai frumoase vremuri , Pentru cei care critica acele vremuri ...DUCETIV-A....

@sberacatalin2250

Democratie... Ma rog... Fereasca Dumnezeu!

• @elenab.4169
    @elenab.41692 жыл бұрын

Dupā 1989 litoralul s-a deteriorat constant, statiunile au devenit murdare, hotelurile pārāginite, statul îsi permitea înainte sā le zugrāveascā in fiecare an, altfel capātā igrasie. Au dispārut si turistii nemti au apårut în schimb tiganii si mitocanii. Cultural, la pāmânt. Multumim Iliescule!

@dadodydo

Aveți perfectă dreptate. Mamaia a fost complet distrusă, au construit hoteluri de beton unul linga altul pe plaja, boxele urla la maximum, iar gunoaiele sint omniprezente. Cineva ar trebui să dea socoteală pentru asta.

@sberacatalin2250

Da, cam Asa e! Nu mai e atmosfera fenomenala de cand eram eu mic si mergeam cu mama la hotel Pelican. Acum se numeste Palace Pelican! Ne-am dat dracu! O ardem pe englezisme ca nu mai stim de Eminescu

• @antonioles
    @antonioles11 жыл бұрын

Cred ca e un remix de la ,,Valurile Dunarii,,. E foarte vechi genericul dar placut. Trezeste amintiri frumoase .

Corect

Durere, ce sa mai!

• @mijainastase
    @mijainastase2 жыл бұрын

💐🌹💛🍀💯

• @dorinavancsa207
    @dorinavancsa2077 жыл бұрын

ce demult nu am auzit reclama de radio vacanta

• @MaraPopa-19mai

👍🇷🇴👍

• @MaraPopa-19mai
    @MaraPopa-19mai9 жыл бұрын

Nu e doar din anii 80, e chiar din anii 60!

@marinaru68

Gresiti! Nu stiu EXACT anul, insa stiu sigur ca pe frecventa 100.1MHz (banda U.S. West) s-a inceput emisia dupa 1980 pentru a putea fi receptionata de turistii occidentali care inca de atunci preferau sa asculte la radio pe frecvente UltraScurte. Si evident ca radiourile lor erau cu banda Vest!

@sberacatalin2250

Bai, e Radio Vacanta, aia cum o stiam cu totii!

• @ionionescu6777

😆

• @SatANGEL666666
    @SatANGEL66666611 жыл бұрын

Poate sa mi spuna cineva, numele melodiei de pe fundal? Mersi

@nicolaesorii8471

Puțin mai sus, v-a dat răspunsul Adrian Panaed. Am citit cu plăcere tot ce a scris fiecare și acum să vă spun ceva. Eu sunt în avantaj pentru că dacă vreau, am permanent în casă o selecție a Radio Vacantei care durează 135 minute.

@mihaim3587

@@nicolaesorii8471 nu o puneți online, sa se bucure și alții ?

@unnickunnick4587

@@nicolaesorii8471 Asta se numeste EGoISM ,pentru ca luat -o gratis din eter si se numeste bun universal ! pene-o ze rog si inregistrarea de 135 min ,ne faci un bine si ne si tratezi .numai bine .

@sberacatalin2250

@@mihaim3587 Bravo! BINE! Mai vor si altii! Fa-ti pomana?!