70 Millió Éves Monolit Kolumbiában Dél Amerikai Motoros Túránk

Sziasztok!
Dél Amerikai kalandunk folytatódik a gyönyörű Kolumbiában. Guatape felé vettük az irányt, hogy a híres Peñón de Guatapé nevű hatalmas monolit sziklát látogassuk meg. Ahogy közeledtünk a városhoz, lélegzetelállító panoráma tárult elénk, a rendkívüli ágas-bogas alakú, több mint 2200 hektáros Guatapéi víztározó.
A 70 millió évvel ezelőtt kialakult szikla tetejére 740 fokos lépcső vezetett fel, amit másnap meg is másztunk és 200 méter magasból talán még szebb volt a kilátás. Csónakkal is körbe jártuk a víztározót, így Pablo Escobar nyaralójának romjait is láthattuk. Estére pedig, Guatape belvárosában, a kövezett utcáiba és színesre festett házaiba gyönyörködhedtünk.
Ha tetszett a kalandunk, lájkoljatok, írjatok egy kommentet és ne felejtsetek el feliratkozni a KZread csatornánkra ha eddig nem tettétek meg.
Kövessetek minket a Facebookon és az Instagramon is az Attisway néven
Feel The Epic

• @AlparsMotoAdventure
    @AlparsMotoAdventure5 ай бұрын

Eszméletlen volt az a hely, azzal a nagy sziklával és a látvánnyal meg egyszerűen nem evilági. Nagyon jó így, hogy akció is van és beszélgetős rész is. Sokkal közelebb éreztem magát a kalandot, így hogy láttam is meg meséltetek is róla. Hajrá csak így tovább, várom a következő részeket is, ez a kaland nagyot fog szólni, főleg hogy nem csak angolul hanem magyarul is megcsinálod. ❤

@AttisWayHu

Igen nekünk is nagyon tetszett az egész Kolumbia de ez a hely volt a csúcs Kolumbiabol 😁👍 Gyönyörű szép és nagyon jól éreztük ott magunkat👌 Még tényleg nagyon sók van hátra ebből a túrából, hatalmas kört sikerült gurulni a dél amerikai kontinensen 😁🤟 Reméljük lesz elég érdeklődés iránta 😜🤟👌

@AlparsMotoAdventure

@@AttisWayHu biztos hogy lesz rá igény, még az angolt is lenyomja, meglátod 🤘😎

@AttisWayHu

@AlparsMotoAdventure Adja a jó isten úgy legyen 😜 Ha igazad lesz jövök 10 rekesz sörrel ✌️👌

@AlparsMotoAdventure

@@AttisWayHu te kell megidd mert en nem iszok 🤪

@AttisWayHu

@AlparsMotoAdventure Az lesz a legjobb business, én adom a sört de csak én iszom meg 😜😁🤞🍺

• @gabikatodor
    @gabikatodor5 ай бұрын

Kolumbia gyöngyszeme ez az óriási szikla. A környéket hasonlítgattuk mi a Gibraltárhoz is, a Plitvicei-tavakhoz is, de ennek a helynek is meg van a maga szépsége. Nagyon szép volt a kilátás a szikla tetejéről, a csónakból is. A kis város pedig nagyon-nagyon vidám a színesre festett házak miatt, ezt szerettem Kolumbiában, talán a legszinesebb ország Dél Amerikából. Ha alkalom adódik biztos vissza mennék oda!❤️😊

@AttisWayHu

Igen, nekem is nagyon tetszett Kolumbia és talán itt Guatapeben volt a legszebb 👌 Nem annyira vad mint más helyeken de az biztos hogy meg volt benne a szépség 😜👍

• @MargaretaSzocs-ol5cl
    @MargaretaSzocs-ol5cl5 ай бұрын

Újra egy szép filmezés.❤vilagot látó és nagyon sok csodát mutatatok gyönyörű szép helyen, köszönöm szépen és várom a többi rész

@AttisWayHu

Köszönjük szépen 🙏 Nagyon örülünk hogy tetszik 😜👍 Lesz még sok jó rész csak időm legyen hogy össze vágjam a sók anyagot 👌 De majd valahogy lesz, próbálok időt keríteni rá 😜🤟😊

• @reka2480
    @reka24805 ай бұрын

Lélegzetelállító helyeken jártok! Örömmel tölt el nézni ezeket a videókat! További sok szerencsét kívánunk nektek és Isten kísérjen utatokon!

@AttisWayHu

Nagyon szépen köszönjük 🙏 Örülünk hogy tetszik és tényleg szép ez a része Kolumbianak ✌️De lesz még nagyon sok szép hely a következő részekben is ✌️😁👍

• @evamamici
    @evamamici5 ай бұрын

Huuuu de jó ez a videó. Atti te film rendezőnek születtél, tetszik a ritmus, nagyon jó. A tájról nincs is mit mondjak mert, nincsenek szavaim annyira szép. Ügyesek vagytok! A többi videókat is türelmetlenül várjuk. Csak így tovább!😊

@AttisWayHu

Nagyon szépen köszönöm a dicsérő szavakat 🙏 Könnyű szép videót készíteni amikor ilyen táj és ilyen gyönyörű helyeken járunk 😝 És ez még csak a kezdete a túrának 😜👍🤟👌😊

• @carolszasz5795
    @carolszasz57955 ай бұрын

Csodás, álomszép helyek, nagyon orvendunk, h mindezt láthatjátok. Ti egy nagyon jó TEAM vagytok! Már orvendunk a következő utszakasznak!

@AttisWayHu

Köszönjük szépen 🙏 Hát mi már 2006-ota minden évben együtt megyünk nyaralni motorral 😜 Sőt idén teletünk is motorral 😜🤟😝

• @hajnalkaszekely
    @hajnalkaszekely5 ай бұрын

Nagyon-nagyon jól sikerült ez a videó is! Sok szép mindent tapasztaltatok és láttatok és még csak a kaland elején vagytok! Szeretettel várjuk a többi videókat! Hajrá!🎉

@AttisWayHu

Köszönjük szépen 🙏 Igen tényleg nagyon sók szép helyen jártunk ez a túra alkalmával 😜 De ez még csak Z eleje, lesz még sók szép látnivaló 😝👌👍🤟

• @user-mt5ct8yf5l
    @user-mt5ct8yf5l5 ай бұрын

Nagyon super elképesztő kaland kiváló helyek egy életre szóló élményben volt részük nagyon király ,sok szerencsét kívánok és továbbra is csodás élményekben legyen részletek csak így tovább.

@AttisWayHu

Nagyon szépen köszönjük Laci 🙏 Örvendek hogy neked is tetszett 😁 Nekünk tényleg nagyon tetszett ez a hely 😜 Olyan mintha a paradicsomban motroztunk volna a tó partján 👍 De azért lesz még sók más szép hely ez a túra alkalmával 😜 Úgy hogy ne maradj le a következő részükről sem 🤟😁

• @user-md8pb9qn1v
    @user-md8pb9qn1v5 ай бұрын

Egy privileg szinte, hogy mindezt lathatjatok ! Es altalatok mi is.Csodaszep helyek, mennyi szepet tartogat a föld szamunkra. Örömmel varjuk es követjük kalandjaitokat.

@AttisWayHu

Hát igen bízza, ilyenkor látja az ember hogy mennyi szép hely van a földön 😃 Meg is próbáltunk minél több ilyen helyett látogatni 🤟 Örülünk hogy tetszik a kalandunk 👍😝

• @ZoltanKope
    @ZoltanKope5 ай бұрын

Csodálatos szép helyeken jártok!!

@AttisWayHu

Köszönjük szépen Zoli 🙏 És ez még csak tényleg az eleje, még lesz sok szép hely, sok emlék, rengeteg kaland 🤟😁

• @sandorbedo8030
    @sandorbedo80305 ай бұрын

Ez az a hely,amikor az ember szavak nélkül marad,csak csodálkozik ... Rengeteg élményben volt és van részetek,általatok nekünk is,pedig ez tényleg csak az eleje volt a túrátoknak!Már csak ismételni tudom magam,szenzációs felvételek,csak így tovább,várjuk a folytatás(oka)t 👌

@AttisWayHu

Igen ez csak a kezdete a túrának 😜 Lesz itt még sók ilyen is olyan is 😜 Az biztos hogy ez a hely gyönyörű 👌 Sokat emlegettük még azóta ezt a helyet 😝 De hál istennek van sók más hely amivel hasonlítani lehet még 😜🤟

• @martinmartin1125
    @martinmartin11255 ай бұрын

Ez nagyon jó, hogy igy leültök és meséltek👍ebből több kellene! Storyzatok, úgy mintha otthon lennétek!

Köszönjük szépen 🙏 Örülünk hogy tetszett ✌️😎

• @juditpeltan9796
    @juditpeltan97965 ай бұрын

Gyönyörű helyiség. ❤❤❤gyönyörű kilátás

@gabikatodor

Nagyon tetszett nekünk is!❤

@AttisWayHu

Igen ez Kolumbia gyöngyszeme és tényleg gyönyörű 👌 Nekünk is nagyon nagyon tetszett 😁🤟👍

• @attilamarton737
    @attilamarton7375 ай бұрын

Irigylésre méltó szép helyeken jártatok. Várom a többi filmet is ;)

@AttisWayHu

Köszi és örülünk hogy tetszik 👌 Ne veszítsd el a következő részeket sem mert egyre érdekesebb lesz 🤟👍😝

• @lajostasnadi5124
    @lajostasnadi51245 ай бұрын

Sziasztok! Fantasztikus volt ez a videó iis. Gyönyörű helyeken jártok! Olyan mintha veletek utazna a néző!

@AttisWayHu

Köszönjük szépen 🙏 Nagyon örülünk hogy tetszenek a videók 🤟 Ne maradj le a következő részekről sem mert egyre érdekesebbé válik a kaland 🤟😃

• @sunbim
    @sunbim5 ай бұрын

Ért hozzà a vàgó kollega! Tetszett !! 😉

Örülök hogy tetszett 😁 Bele adok apait anyait 😝🤟👌

• @tiberiutodorut9943
    @tiberiutodorut99435 ай бұрын

Your motorcycle might thank you for taking it to great places

@AttisWayHu

So many great places 😁 This is just the beginning of a beautiful trip, actually the trip of my life 😝

• @csillaberes2300
    @csillaberes23005 ай бұрын

Olyan jó veletek utazni. Nem győzöm tátani a szám 😀. Kíváncsian várom hová megyünk legközelebb 😊.

@AttisWayHu

Köszi 🙏 Hát legközelebb belekóstolunk a Kolumbiai esőerdő javából, de tök véletlenül, mert mi nem arra indultunk 🥺 csak úgy sikeredett ✌️ És jó nagyokat hevertünk a pocsolyába mert az is épp úgy sikeredett 👌😜

@csillaberes2300

De jó lesz! Heverek én ott is szívesen veletek 😄

@AttisWayHu

@@csillaberes2300 Na mi sem azért csináltunk mert reuma elleni terápia lett volna hanem mert túl nehéz volt a moci és túl nagy a sár azoknak a gumiknak 😜

@sandorbedo8030

@@AttisWayHu Semmi gond ezzel,a túra és a kaland része volt ... Szerencsésen alakult,folytattátok utatokat,a saját magatok és utólagosan a mi szórakoztatásunkra,köszi nektek 👋

• @petibatyo
    @petibatyo5 ай бұрын

Csodálatosak a felvételek. Milyen drónt használtok? (Amúgy jó lenne egy lift vagy hasonló arra a sziklára.) Ti beszéltek spanyolul?

@AttisWayHu

Köszönjük szépen 🙏 Egy Dji Mini 3 van és én szerintem nem kell oda lift mert így is sokkan vannak már turisták 😜 Ha volna lift akkor még többen lennének 🤣